- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 november, 2007 at 14:07 #728072Anonym anvandareMember
Ser bra ut homie, du missade dock ett djvulskt benpass på GB nyss – svettigt som fn. :ike:
1 november, 2007 at 14:10 #728073Anonym anvandareMemberLustigt det där hur man känner igen vissa drag, även om det är en gammal veteran…
Hur som helst, on topic.
Bra bröst Jay, grymma armar och bra axlar. Ser ut att ha trapz också, så hit me with a back double bi!
MVH
1 november, 2007 at 14:55 #728074Anonym anvandareMemberSer ut som du lagt på dig kött!
Fortsätt dundra!
Hälsningar M.
1 november, 2007 at 15:56 #728075Anonym anvandareMemberAFanatic wrote:Ser bra ut homie, du missade dock ett djvulskt benpass på GB nyss – svettigt som fn. :ike:Thnx, skriv upp mig på nästa pass.
Marcus Syvertsen wrote:Lustigt det där hur man känner igen vissa drag, även om det är en gammal veteran…Hur som helst, on topic.
Bra bröst Jay, grymma armar och bra axlar. Ser ut att ha trapz också, så hit me with a back double bi!
MVH
Gammal kan jag köpa. 30-årskrisen närmar sig. Men veteran ffs. Jag har tränat i lite mer än tre år. Tack förresten! Men back double bi kommer nog inte, då hela ryggen är vad jag prioriterar nu – mao det ser inte pra ut. Nånstans.
Vilka drag känner du igen?
melancoolio wrote:Ser ut som du lagt på dig kött!Fortsätt dundra!
Hälsningar M.
Ja, bulk ftw?
1 november, 2007 at 16:25 #728076Anonym anvandareMemberDet ser ju bra ut! Jag ska försöka komma upp till linkan nån helg. Då tar vi ett pass på GB.
Stay Hardkååår:D
1 november, 2007 at 16:35 #728077Anonym anvandareMemberPatrik Andersson wrote:Det ser ju bra ut! Jag ska försöka komma upp till linkan nån helg. Då tar vi ett pass på GB.Stay Hardkååår:D
Tycker jag fan att du ska göra! Eller så bjuder jag ner mig själv och våldgästar.
Alltid hardkååååååår.
1 november, 2007 at 17:01 #728078Anonym anvandareMemberHmm är bland det absolut bästa jag sett på dig, varför jag misstänker någon form av grovt fusk. Har ni någon Photoshopexpert på jobbet?:what:
Nej men riktigt riktigt bra…du kanske får sova i min säng på FF after all:happy:
2 november, 2007 at 09:19 #728079Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Hmm är bland det absolut bästa jag sett på dig, varför jag misstänker någon form av grovt fusk.Tack – det stämmer nog rätt bra, ja. Kombinationen pump + downlight och VITARGO!!11111377iteonetwothreeareureadysteve verkar göra underverk. Just pumpen gör otrolig skillnad.
Andreas Guiance wrote:Har ni någon Photoshopexpert på jobbet?:what:Mer än en expert också.
Andreas Guiance wrote:Nej men riktigt riktigt bra…du kanske får sova i min säng på FF after all:happy:Ja, det där missödet måste vi (läs: du fixa) fixa.
4 november, 2007 at 19:08 #728080Anonym anvandareMemberRygg 3 och armar
A. Enarmsrodd i Nautilusmaskin
69 x 5
69 x 5
73 x 5
77 x 4B. MC-rodd
2 set @ 12-15 repsC1. Sittande supinerad hantelcurl
21 x 4
21 x 4
21 x 4C2. Sittande hantelsträck bakom huvudet
31 x 5
31 x 6
31 x 8
Lite lätt, men men.
D1. Scottcurl hantel
16 x 7
16 x 6D2. Stående tricepspress i kabel
77 x 9
77 x 8E. 21-an
26 kiloF. Tatepress
16 x 10
16 x 95 november, 2007 at 09:32 #728081Anonym anvandareMemberTjena Jay
Hoppas helgen har varit bra ! Är det kg i Nautilus maskinen för enarmsrodd?
Bjuder på en rolig bild :p Far och son chillin [img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/pic28253.jpg]6 november, 2007 at 14:52 #728082Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Tjena Jay
Hoppas helgen har varit bra ! Är det kg i Nautilus maskinen för enarmsrodd?Mycket bra helg, tackar som frågar.
Vet inte riktigt, men jag tror det. Givetvis försvinner väl lite av vikten på vägen med alla armar och tjofräs.Bra låt förresten.
[youtube=0SeKdGXmE8M]
6 november, 2007 at 17:25 #728083Anonym anvandareMemberJay wrote:Bra låt förresten.[youtube=0SeKdGXmE8M]
Pantera´s Fuckin´Hostile.
9 november, 2007 at 09:56 #728084Anonym anvandareMemberyo
Jag tränade ben igår på lunchen. Det gick bra. Fast det var riktigt urbota trist och jag körde mest benpressen man får klättra in i. Industridesign ftw. Sedan lite benspark som fick knäna att låta som Daim-godis som tuggas. Dundrade lite baksida lår, med tårna pekandes bort från kroppen. That’s the shit right there. Det gör, iaf för mig, en makalös skillnad i kontakten med baksida lår.
Morgonvikten var idag: 78.4 och lite pluffsig. Borde göra ett race mot 75. Vi får se om jag orkar. Vikten är låg, men det är kul att se hård out.
9 november, 2007 at 11:04 #728085Anonym anvandareMembertja Jay
Hur är läget? Det där med att knäna lät som daim tuggades lät fan inte bra !
Ska du ner till 75 kg och sedan ladda på julafton ?Hört att efter all julmaten brukar man ha mega trööööckkkk. Jag tror fan det är köttbullarna.9 november, 2007 at 11:42 #728086Anonym anvandareMemberJay wrote:yoJag tränade ben igår på lunchen. Det gick bra. Fast det var riktigt urbota trist och jag körde mest benpressen man får klättra in i. Industridesign ftw. Sedan lite benspark som fick knäna att låta som Daim-godis som tuggas. Dundrade lite baksida lår, med tårna pekandes bort från kroppen. That’s the shit right there. Det gör, iaf för mig, en makalös skillnad i kontakten med baksida lår.
Morgonvikten var idag: 78.4 och lite pluffsig. Borde göra ett race mot 75. Vi får se om jag orkar. Vikten är låg, men det är kul att se hård out.
Det var väl själva fan vad du gått ner.
Jag minns tiden när vi vägde exakt lika mycket, runt 87 pannor or so, och jag hade ingen aning om att du dietat faktiskt.
Jag måste fan kliva av mitt underhåll nu och försöka komma ikapp.:nerd:
Bilderna på föregående sida ser riktigt bra ut. Keep it up.:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.