- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juli, 2012 at 17:36 #1063968Anonym anvandareMember
Bilder från träningspasset
Här kommer bilderna från grymmepasset!
3 juli, 2012 at 09:22 #1064086Anonym anvandareMemberPretty Tuesday!
Så lustigt det är – stora delar av året längtar vi till sommaren. När ”sommaren” väl kommer så är det inte den sommaren vi längtat efter – förrns tidigast i slutet av juli och har man otur så är semestern nästan över. Så vad tusan längtar vi till egentligen? Jag är ju en ordentlig sunsucker. Så fort solen tittar fram sticker jag ut barret och vill få bort den här genomskinliga tonen jag har på kroppen. I augusti åker vi en vecka till Rhodos – tack och lov! Där kommer jag väl få gnälla över att det är FÖR varmt. Vem har sagt att det är lätt att vara nöjd?
Dagen började med en morgonpromenad – 6.2km med bästa lilla promenixkompanjonen. Hon med mackor och jag med lite extra motstånd i form av barnvagn. En stor portion gröt med färska frukt/bär och smultronfluff. Yammi!
Dagen kommer följas upp med hårklippning, axel och tricepsträning, tennis efter lunch och sen instruera 2 pass på IKSU ikväll. Ja just – de övriga i familjen måste göra pass också. Annars får jag lov att åka ensam till Rhodos – det vore ju väldigt tråkigt
Igår fyllde storingen år – 11 år äldre har han OCH jag blivit. Varför kunde inte jag få bli 11 år yngre istället? Hur som helst. Jag fick klara direktioner om vad som skulle finnas på tårtan. Sjuuuukt viktigt var det med silverkulor. Så fick det bli. Ett lager med jordgubbssylt skulle det vara och ett lager med chokladpudding. Gick hem bland hans polare också. Slisk är tydligen gott.
Dags att sörpla i sig det sista av teet och väcka liv i resten av huset.
20 juli, 2012 at 07:22 #1065590Anonym anvandareMemberPsstt
Jag har blivit med blogg också…
[http://ceciliavictoria.myshowroom.se]
23 juli, 2012 at 12:12 #1065725Anonym anvandareMemberNär menar du att du får ont i underarmarna? Under benövningar när du bara balanserar vikten med händerna, eller när du t.ex. curlar?
Mina underarmar brukar med smärta när jag tränar på lite för mycket, antar att det är överansträngning och det brukar funka att lunga ner sig i några dagar, iallafall för min del. Men det enda rätta är väl att fortsätta köra på vikter som inte smärtar för underarmarna och bygga upp styrka i underarmarna, låta underarmarna styra vikten, inte låta t.ex. biceps styra vikten och sedan plåga underarmarna med för tunga vikter om och om igen..
Hoppas det blir bättre!
23 juli, 2012 at 13:08 #1065730Anonym anvandareMemberkuulan wrote:När menar du att du får ont i underarmarna? Under benövningar när du bara balanserar vikten med händerna, eller när du t.ex. curlar?Mina underarmar brukar med smärta när jag tränar på lite för mycket, antar att det är överansträngning och det brukar funka att lunga ner sig i några dagar, iallafall för min del. Men det enda rätta är väl att fortsätta köra på vikter som inte smärtar för underarmarna och bygga upp styrka i underarmarna, låta underarmarna styra vikten, inte låta t.ex. biceps styra vikten och sedan plåga underarmarna med för tunga vikter om och om igen..
Hoppas det blir bättre!
Tack för omtanken! Smärtan är helt borta nu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.