- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2008 at 15:33 #747253Anonym anvandareMember
Kul att du håller humöret uppe och det där var den vackraste motionscykel jag någonsin har sett!
Den där armen, ligger den i gips, i slinga, eller är den bara lite bandagerad?
5 juli, 2008 at 15:50 #747254Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Kul att du håller humöret uppe och det där var den vackraste motionscykel jag någonsin har sett!Den där armen, ligger den i gips, i slinga, eller är den bara lite bandagerad?
Aa visst är den fin Det är tom spinningcykel nr sex (är en liten lapp från gymmet med nr sex på baksidan, å nu när fröken höger sexstrejkar så är jag ju tokfrustrerad så då kopplar jag det mesta till just SEX, gör jag ju annars oxå iof men endå)…
Armen är ingenting… Har en slinga å bandage men det känns bättre när den e lös så kan jag röra så mycke jag kan, känns fan så mycke bättre då, den stelnar å blir helt jävvla kall + svullen så fort jag inte rör den..
Fick lite olika sjukgymnastövningar över telefon igår som jag hållerpå med..
Men jag tror den repar sej rätt bra – är lyckligt lottad med bra läkkött å starkt/kompakt benmineral säjjer dom.. Fast sen vet jag ju inte hur lång tid det tar innan jag kan köra på med styrkan, fast nu kan jag tom skriva på datan med båda händerna – gör ju ont men e rätt smärttålig..
:up:
5 juli, 2008 at 16:14 #747255Anonym anvandareMembervildkatta wrote:Aa visst är den fin Det är tom spinningcykel nr sex (är en liten lapp från gymmet med nr sex på baksidan, å nu när fröken höger sexstrejkar så är jag ju tokfrustrerad så då kopplar jag det mesta till just SEX, gör jag ju annars oxå iof men endå)…Skaffa en vibrerande sadel?
vildkatta wrote:Armen är ingenting… Har en slinga å bandage men det känns bättre när den e lös så kan jag röra så mycke jag kan, känns fan så mycke bättre då, den stelnar å blir helt jävvla kall + svullen så fort jag inte rör den..Fick lite olika sjukgymnastövningar över telefon igår som jag hållerpå med..
Men jag tror den repar sej rätt bra – är lyckligt lottad med bra läkkött å starkt/kompakt benmineral säjjer dom.. Fast sen vet jag ju inte hur lång tid det tar innan jag kan köra på med styrkan, fast nu kan jag tom skriva på datan med båda händerna – gör ju ont men e rätt smärttålig..
Det finns ju gymmaskiner som gör att man kan träna axelleden utan att använda händerna. På gymmet som jag brukade gå på förut så fanns det både en lyft-åt-sidanmaskin med dynor som man stödde mot överarmarna, och en baksida-axelmaskin, även den med dynor, som man satte bakom överarmarna. Du kanske till och med kan träna pec-dec?
Fast du borde nog rågfråga med sjukgymnasten innan du börjar… Jag skulle inte kunna sova på en vecka om jag fick reda på att du hade pajat armen ännu mer p.g.a. mina tips
5 juli, 2008 at 18:10 #747256Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Skaffa en vibrerande sadel?Det finns ju gymmaskiner som gör att man kan träna axelleden utan att använda händerna. På gymmet som jag brukade gå på förut så fanns det både en lyft-åt-sidanmaskin med dynor som man stödde mot överarmarna, och en baksida-axelmaskin, även den med dynor, som man satte bakom överarmarna. Du kanske till och med kan träna pec-dec?
Fast du borde nog rågfråga med sjukgymnasten innan du börjar… Jag skulle inte kunna sova på en vecka om jag fick reda på att du hade pajat armen ännu mer p.g.a. mina tips
Har funderat på en vibbrerande sadel faktiskt… Fast det räcker med sadelgnuggande för min piercing som det är utan vibbrationer….
Mjo det skulle ju kunna va nått, men skelettet belastas ju när man lyfter.. Men men vi får se, helt klart värt å ta upp m sjukgymnasten iaf, så det va en toppen tanke :up:
7 juli, 2008 at 20:10 #747257Anonym anvandareMemberKörde HIIT- (kanske inte tillräckligt HIIT-strikt men iaf) spinning idag..
– 10 Min uppvärmning
– 30 Sec TOKSPURT (dubbla uppvärmningsmotstånd)
– 2 Min hålligång (spurtmotstånd)
i 20 min, dvs 8 spurtará 4min & 8 hålligång á 16min
– 5 Min cykling (något tyngre motstånd för resten av passet)
– 30 Sec TOKSPURT
– 1,5 Min hålligång
i 20 min, dvs 10 spurtar á 5min & 10 hålligång á 15min
– 5 Min nedvarvning (samma motstånd dock)
– Nån min urtramp.. (totalt en rågad timma)Har gått i skogen ca 4 timmar i dag, yeyy jag har inget liv
…däremot -samtidigt som mina överkroppsmuskler (särskillt på högra sidan) håller på å FÖRTVINA så håller jag på å förvandlas till hulken, i morse va hela armbågen, halva under& överarmen total GRÖN…
Iof har jag mindre ont och bättre rörlighet -särskillt efter spinningen. Kan dock fortfarande inte göra mycket med min gröna lemm….
Å så har jag en dejt till tattoomässan *glad* :p Over and sängläge…
9 juli, 2008 at 15:56 #747258Anonym anvandareMemberJahapp, mina dagar rullarpå.. Händer MASSOR inom mej nu, tror jag genomgår en 23årskris inför morgondagen :p
Armen har lugnat sej i musklerna men nu kommer själva skelettsmärtan fram, helt sjukt det VÄRKER inuti benet och det gör fan så mycke ondare än sj muskelvärken som har avtagit lite vilket e skumt eftersom då borde ju skellett-värken känts mer än muskelvärken tidigare, yehyeh what ever..
Roar mej med att tatag i en massa saker som jag inte ”haft tid med”- dvs som jag stoppat undan å försökt glömma, tror lite det va därför armen skadades – att de va en hint från livets krafter som inte tyckte jag va på väg åt rätt håll *positivt tänkande* Så nu är jag – ok inte glad men jag ser en mening i det oxå…
Morgon o kvällspromenader i skogen som vanligt á 3 timmar tillsammans, i dag vart det HIIT spinning igen:
– 5 min uppvärmning
– 30 sec tokspurt
– 1,5-2 min tramp m flow
– 5 min nedvarvning
– nån min urtramp
totalt exakt några minuter mer än en timma..Thats it….
10 juli, 2008 at 02:28 #747259Anonym anvandareMemberGrattis :fun::fun:
10 juli, 2008 at 15:21 #747260Anonym anvandareMemberoggelit0 wrote:grattis :fun::fun:fritiof gure wrote:grattis!+1
11 juli, 2008 at 00:24 #747261Anonym anvandareMember..Är födelsedagen över *puh*
Började med en skön skogsprommenad som vanligt, sen vart jag kidnappad ut på lite solkattsäventyr, när jag väl kom hem så hörde ett kel av sej å ville ge mej en ”födelsedagsprisent” å vem fan tackar nej till det när man e sexuellt frustrerad eftersom frökenhöger gått i sjukpension å fröken vänster – ja visst är hon spännande å lite förbjuden sådär men va fan, hon kan ju inte alla frökenhögers knep
Så iaf drog jag min lov i skogen å hoppade in i duschen å sen stog han där å ja, resten får ni räkna ut själva.. Protein fick jag iaf å inte vilket som helst
Well, well, köpte mej ju en kamera men jag får fan inte till det, det är mycket som jag inte får till just och detta med kameror är en av sakerna men jag kan iaf använda fröken höger till å fota med även om det gör ont men vad gör man inte…
Här kommer iaf en USEL dagsformsbild.. Lägger upp den som ett litet fuckoff till utseendeidealen för just nu mår jag tokbra trots att jag är av alaelefantstorlek…
Nu e jag så sjuukt trött eftersom jag inte sov någe förra natten…
Sleep tight all bitches and hunks out there!! Zzzz11 juli, 2008 at 00:28 #747262Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:GrattisFritiof Gure wrote:Grattis!henkebenke wrote:+1:fun:
Ohh, tack
*bjuder på jordtårtan jag fick i prisent*
(= det enda jag önskade mej var lite jord så jag kunde så mitt kattgräs, å jag fick inte bara jord utan en jordtårta Kattorna vart tokglada iaf så nu ligger jordtårtan överallt i lyan å så lite i växthuset på gräsfröna)…
11 juli, 2008 at 00:33 #747263Anonym anvandareMemberGrattis.
Jag gillar att du är så frispråkig. Inte alla som pratar så öppen och ogenerat om sex och protein som du gör.Släng upp en bild på gaddarna nu då, så man får se!
11 juli, 2008 at 00:39 #747264Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Grattis.
Jag gillar att du är så frispråkig. Inte alla som pratar så öppen och ogenerat om sex och protein som du gör.Släng upp en bild på gaddarna nu då, så man får se!
+1
(Ursäkta tjatigheten.)
11 juli, 2008 at 07:35 #747265Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Grattis.
henkebenke wrote:+1(Ursäkta tjatigheten.)
Finns tillräckligt mycke hycklare redan å sex e ju för fan den mest naturliga sak (å bland de bästa) i världen, så varför inte lixom
Men mina tattooos är hemliga Ryggen kan jag fan inte fota sj iaf å den är den enda som är nått å visas upp eftersom min arm e katastrofal, men efter tattoomässan ska det börja hända grejer Har redan tecknat en massa förslag till det hela, så då kanske de kommer någe…
11 juli, 2008 at 08:21 #747266Anonym anvandareMemberNu har jag tryckt typ hunda bilder för å få med mina tattoos men det går inte bra så jag ger upp, försökte iaf
Men Vildkvinnan har fått öron å svans Så den lägger jag upp iaf
11 juli, 2008 at 08:56 #747267Anonym anvandareMemberJa helt klart rolig träningsdagbok att följa :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.