- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juli, 2008 at 10:03 #747268Anonym anvandareMember
Visste du förresten att det är lika mycket protein i en ejakulation som i en stek?
11 juli, 2008 at 10:57 #747269Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Visste du förresten att det är lika mycket protein i en ejakulation som i en stek?Va?? Fan va najs!!!
Men alltså seriöst, jag har faktiskt velat få reda på innehållsdeklarationen för den sortens proteinshot.. Vad är det mer, det är ju lite mineraler å sånt va? Är det jätte många kcal?? Asså det är ju LIV vi snackar om så det borde ju ha mycket energi..
Kanske bara ska ha det nöjjet på ”ätardagarna” (fucking hell NO, I take whet I´ll get it!!!) eller så får jag byta ut en av proteindrinkarna mot en (minst) sån shot om dan… :p
11 juli, 2008 at 10:58 #747270Anonym anvandareMemberpeter griffin wrote:Ja helt klart rolig träningsdagbok att följa :emo-thumbWow, fan va gött, jag som trodde att body ville bli av med mej
11 juli, 2008 at 14:22 #747271Anonym anvandareMembervildkatta wrote:Va?? Fan va najs!!!Men alltså seriöst, jag har faktiskt velat få reda på innehållsdeklarationen för den sortens proteinshot.. Vad är det mer, det är ju lite mineraler å sånt va? Är det jätte många kcal?? Asså det är ju LIV vi snackar om så det borde ju ha mycket energi..
Kanske bara ska ha det nöjjet på ”ätardagarna” (fucking hell NO, I take whet I´ll get it!!!) eller så får jag byta ut en av proteindrinkarna mot en (minst) sån shot om dan… :p
Jag har faktiskt läst någonstans att det är så mycket protein i den!
Ta du det varje dag, du sparar ju grymt mycket pengar i insparat proteinpulver (förutsatt att ditt kel inte tar betalt för sina tjänter)!
Blanda med någon snabb kolhydrat så har du en schysst Gainer!
vildkatta wrote:Wow, fan va gött, jag som trodde att body ville bli av med mejNääää!
11 juli, 2008 at 15:14 #747272Anonym anvandareMemberHär har jag helt klart kollat för lite. Mycket rolig läsning!
11 juli, 2008 at 15:31 #747273Anonym anvandareMember”Den är rik på zink, äggviteämnen och fruktos.”
[http://sv.wikipedia.org/wiki/Sperma]11 juli, 2008 at 15:37 #747274Anonym anvandareMemberVandraren wrote:”Den är rik på zink, äggviteämnen och fruktos.”
[http://sv.wikipedia.org/wiki/Sperma]Jag ska fan börja stretcha mina Erector spinae.
11 juli, 2008 at 17:00 #747275Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Du är så klockren.Jag är ju bara fullkomligt seriös… :happy:
henkebenke wrote:Jag har faktiskt läst någonstans att det är så mycket protein i den!Ta du det varje dag, du sparar ju grymt mycket pengar i insparat proteinpulver (förutsatt att ditt kel inte tar betalt för sina tjänter)!
Blanda med någon snabb kolhydrat så har du en schysst Gainer!
Nääää!
GRATIS är gott heter det jöh, no cash in the lovenest for me boy.. Men gratis protein e ju en jävvla shysst deal tycker jag Tjänster å gentjänster lixom… ;P
Qustaph wrote:Här har jag helt klart kollat för lite. Mycket rolig läsning!Haha, tänk att sex kan va sånt lockande ämne… Jag tycker dock de e roligare å HA sexet ist för å snacka om det, asså man kan ju iof kombinera båda å köra lite dirtytalk så blire fan toknajs!!
Vandraren wrote:”Den är rik på zink, äggviteämnen och fruktos.”
[http://sv.wikipedia.org/wiki/Sperma]Såg det där oxå, men står ju inte typ xxkcal/g xxprotein/g å sånt, fan nån får ta reda på det å sen tatuera in en innehållsförteckning på alla grabbs *tycka* Fast kan ju bli jobbigt om man måste spotta ut å väga innan man får svälja om man nu ska ha koll hur mycke man behöver för å bli stor å stark
henkebenke wrote:Jag ska fan börja stretcha mina Erector spinae.Yeh!!
Eller så kan du ta en såndära gummiloppa (som man hade när man va liten å vände ut å in på å satte typ på ögat bara för att man inte fick å sen hoppa den iväg så man typ hade sönder hornhinnan) å sen kan du göra ett lagom hål för en liten sugslang å sen typ tejpar du fast den över härligheten å suger i dej shotten..Eller finns nog nån bättre uppfinning men iaf.. :up:
11 juli, 2008 at 17:18 #747276Anonym anvandareMember..innan nån moderator kommer å bannar mej.. Förövrigt borde dom inte heta moderatorer, det klingar illa – MODE, MODERAT = BIG NoNo :nono:
Ok jag har inte sovit mycke så jag är typ hög på trötthet ;P Mår förövrigt TOKBRA, fast ONT som vanligt, fast det går ju över
Dagens träning:
(denna träning kommer jag tjata om varannan fucking dag tills min arm blitt bra.. Bara så ni vet)Morgonpromenad á 1,5 tim
HIIT-spinning á 65 min
(5 min uppvärmning,
30 sec TOKSPURT,
om vartannat med
1,5 min hålligångtramp,
3 min nedvarvning)SATAN vad man kan svettas mycket *imponerad* Men jag måste fan bekänna en sak, de e lite sjukt, fast att jag är en liten sak med för stora känslor som jag inte kan kontrollera är ju inge nytt direkt men iaf tokofta när jag kör tung konditionsträning så i slutet på nedvarvningen får jag världens LYCKORUS å blir helt euforisk å så ibland börjar jag fan tom ”svettas i ögonen” av LYCKA typ 😮 I´m so sick :huh: Fast det går iof över fort, men ändå..
Annars har Tissla släpat in en halvdöd fjäril som hon ville ge till mej å Findus sitter på växthuset å väntar stupikvarten (när hon inte går runt å puttar ner mina saker i hopp om uppmärksamhet) på att gräset ska bli klart (eller så tycker hon att hon ser ut bättre genom fönstret där)..
Besides that, nothing…
12 juli, 2008 at 15:56 #747277Anonym anvandareMemberHar ju typ ”vilodag” i dag från min spinning..
Så har bara vandrat runt i skooogen å fixat å trixat, vart med min värstingunge som jag e stödperson åt å busat m kattorna…
Ritade en ny liten vildkvinna oxå
12 juli, 2008 at 17:44 #747278Anonym anvandareMemberFarsan (som e konstnär å BARA säjer negativa åsikter om andras alster – han e dock egenkär i sina egna) kom förbi å fick syn på senaste vildkvinnan, så jag modifierade henne lite efter kritiken Resultat:
13 juli, 2008 at 15:12 #747279Anonym anvandareMemberDagens Pass:
morronpromenad á 1,5 tim lyssnar på Jenna Jamessons bok, få satan säjer jag bara.. Både tragisk å rolig å sorglig å fullkomligt pantad å smart på samma gång :p
HIIT-spinning 65min varav 10min gick till upp och nedvarvning, resten varvade jag mellan 30sec tokkörning och 1,5min hålligångtramp på bra motstånd.. Känns FINFINT
Skeppohoj..!
14 juli, 2008 at 20:41 #747280Anonym anvandareMember..Eller ja, iaf så hade hon en pistol, å en bror med för den delen..
Ingen träning i dag, men två lowar i skogen å lite skyttelek vart det iaf
15 juli, 2008 at 15:04 #747281Anonym anvandareMember– Morgonpromenad á 1,5 tim
– HIIT-spinning á 60 min +
* 5 min uppvärmning
* 30 sec TOKspurt
varvat med
* 1,5 min bra tramp
* 5 min nedvarvningSå va det med det…
Va hos sjukgymnast som vred på min arm å sa typ ”ja du är ju överrörlig av naturen” (har hört det tusen ggr förr) ”men det behöver du ju inte va på högerarmen så du har fått tillbaka bra rörlighet” Så hon menar att jag ska kunna överböja ven vänstra leden å inte den högra *muttra* jag gillar symetri så jag ska fanimej ha tillbaka ALL rörlighet!!!! Å framför allt vill jag gärna kunna typ borsta tänderna å klä på mej å sånt utan å ”dö” av smärta 👿
Men hon sa att det kan ta upp till 2 månader efter läkning tills jag kan träna som jag gjort igen… Och tro det eller ej, jag har förlorat 2,5 cm på högerarmen!! Och 1,5cm på vänster *F*CK!!!* Men har en plan, ska nog sattsa på klättringen, simning, kondis, dans å så som är lite snällare under denna tid så blire nog bra iaf… :nod
20 juli, 2008 at 03:29 #747282Anonym anvandareMemberHär ska följas.
Hur var det? Ska du söka till vår- eller höstterminen?
Jag är sugen jag med, men jag är dålig på att bygga upp betygen… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.