I want to firefight!!! NOW!!

Home Forums Dagböcker I want to firefight!!! NOW!!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 106 through 114 (of 114 total)
  • Author
    Hinreich wrote:
    Här ska följas.
    Hur var det? Ska du söka till vår- eller höstterminen?
    Jag är sugen jag med, men jag är dålig på att bygga upp betygen…

Yippi, alltid skoj när nån följer ens lilla livsstig :p Välkommen ;)

Jag står väll typ på samma ställa som du isf, fast jag gick aldrig gymnasiet – utbildade mej till en massa annat ist så nu har jag samlat ihop tre av tre mvg´n på komvux å ska fortsätta med det till hösten, men har ju massa annat med medicinering å skit nu så det blir nog halvtid…

Men planen är att träna som en tok och söka som deltidare till nästa vår typ så att jag kommer in i yrket iaf medan jag pluggar vidare inför SMO… Hur ser dina planer ut då?

Fan jag tänker så att visst det är några år av HÅRT pluggande, men sen får jag ju göra det jag verkligen vill på heltid för resten av mitt arbetsliv lixom så det är ju värd det om man verkligen vill… Go for it :up:

Träningen för tillfället:

Kör HIIT spinningen (på samma sätt som sista redovisade HIIT-passet) varje morgon numer, skönt som attan!! :D

Min arm är liiite bättre nu faktiskt, ont har jag fortfarande å gröngul är den å de små mucklerna som jag hade är typ borta (se bild nedan, syns inte så bra men iaf :P) men jag kan tom använda den liiteliite, va å renoverade lite igår *svårt å hålla mej från jobbet* men ja, det gick ju som det gick, men jag e fan förundrad hur mycke man kan göra med bara en arm, man har ju så mycke annat man kan använda, typ en haka, knän, tuttar osv :D

Har försökt å klura ut träningsprogram som börjar i morrn ska köra det tre dagar i veckan å det blir ju med 1kgs hantlar till o börja med, känns lite skummt HAHA.. men men, ALLA kreativa förslag på bra övningar för å träna mucklerna när ena armen inte funkar är MER än välkomna!!!! Sen hoppas jag den blir såpass bra så jag kan börja simma iaf, för det gör väl så att jag inte tappar så jävla mycket mer iaf, har ju tappat flera cm över biccarna :(

Fast det känns bra, jag e glad som fan *studsa* Medicinen går bra, inte många biverkningar, blodtrycket har ökat en aaaaaningen men det gör inget för jag hade extremt lågt innan å är fortfarande yrslig så har fortfarande lågt.. Sista ökningen på torsdag…. Sen får tiden gå fort för jag vill JOBBA å PLUGGA å TRÄNA!!!! :)

Du är duktigt på teckning måste jag säga……. Kattkvinna=grym…..

Så med andra ord är det dig man ska be designa tatueringar…. :emo-thumb

Ha en bra kväll!!!

ZuperZandra wrote:
    Du är duktigt på teckning måste jag säga……. Kattkvinna=grym…..

Så med andra ord är det dig man ska be designa tatueringar…. :emo-thumb

Ha en bra kväll!!!

😮 Oj tack :D Jag har gjort några tatueringsteckningar på beställning men tycker det är lite läskigt :S Fins ju de som är bättre :)

Ha det bäst bruden!!!

vildkatta wrote:
    😮 Oj tack :D Jag har gjort några tatueringsteckningar på beställning men tycker det är lite läskigt :S Fins ju de som är bättre :)

Ha det bäst bruden!!!

Äsch, du är duktig..Inte tycka det är läskigt, sen är det ju faktiskit upp till tatueraren att göra din teckning rättvis…..

ha en bra kväll

vildkatta wrote:
    Yippi, alltid skoj när nån följer ens lilla livsstig :p Välkommen ;)

Jag står väll typ på samma ställa som du isf, fast jag gick aldrig gymnasiet – utbildade mej till en massa annat ist så nu har jag samlat ihop tre av tre mvg´n på komvux å ska fortsätta med det till hösten, men har ju massa annat med medicinering å skit nu så det blir nog halvtid…

Men planen är att träna som en tok och söka som deltidare till nästa vår typ så att jag kommer in i yrket iaf medan jag pluggar vidare inför SMO… Hur ser dina planer ut då?

Fan jag tänker så att visst det är några år av HÅRT pluggande, men sen får jag ju göra det jag verkligen vill på heltid för resten av mitt arbetsliv lixom så det är ju värd det om man verkligen vill… Go for it :up:

Jag vet inte om jag har någon direkt plan.
    Fysiken har jag redan. Den hade jag redan förra året. Men det är just betygen.
    Tror jag kommer att söka inför våren, göra en chansning för att se om det är lika många som söker den här gången som då när jag sökte förra gången.
    Annars så får jag deltidsplugga lite betyg för att få upp dom.
    Vi får se. :p

Här maler det på med mina HIIT-pass på morgonen, i morse gick det dock satans trögt, fan fick stoppa klockan å gå av cykeln tre ggr för å samla tankarna som va på väg åt totalt fel destruktivt håll.

Ibland känner jag då att jag ska bita ihop och FORTSÄTTA trampa, men ibland vill jag gåav, sätta mej i mörkret nån stans å samla ihop mej själv – tänka ut mina mål, varför jag gör detta, om det är värt det, varför det inte känns bra, om det är konstruktivt lr destruktivt… Sen brukar resterande minuter av passet löpa tokbra, men va ju lite trögare i morse.. Kan ha vart för att jag såg en dokumentär om ätstörningar precis innan, inte bra alls, vart helt förstörd å det grummlade till det ända in i själen…

Lyfte ju lite skrot i går, det va roande, kändes som att bara rollatorn fattades, fan å stå å ”pumpa” med hantelstängerna utan viktplattor på, pinsamt *haha* körde 100rep i ett set å typ 3 övningar per muskel..

Det har inte blivit värre efter det iaf och det känns mest som att det är blå(grön)märket som gör ont, men ibland av minsta lilla bara släpper styrkan å segnar skakande ner typ bara av att lyfta mobilen eller vad som…

Tänkte öka kanske 0,5kg per gång tre ggr i veckan så får vi se hur det blir… :)

ZuperZandra wrote:
    Äsch, du är duktig..Inte tycka det är läskigt, sen är det ju faktiskit upp till tatueraren att göra din teckning rättvis…..

ha en bra kväll

Jo det är sant :) De som har mina motiv är iaf nöjda säjer dom så :D Ha det bäst!!

Hinreich wrote:
    Jag vet inte om jag har någon direkt plan.
    Fysiken har jag redan. Den hade jag redan förra året. Men det är just betygen.
    Tror jag kommer att söka inför våren, göra en chansning för att se om det är lika många som söker den här gången som då när jag sökte förra gången.
    Annars så får jag deltidsplugga lite betyg för att få upp dom.
    Vi får se. :p

Jaa sök! :up:

Sen vet jag inte om dom tänker göra nått åt intagningskriterierna nu sen två av fyra skolor las ner, dom har snackat om det men jag har inte hört mer än så..

Fan kraven va ju hårda rent poängsmässigt redan innan å om 50% av platserna försvinner så tycker jag det borde falla bort många som är RÄTT för jobben men som kanske inte har dom där poängen..

Det är ju inte ett PLUGGhuvve man behöver som brandis. Finns egenskaper som är fan så mycke viktigare i sånna yrken jöh….

Life is rolling….

Slänger upp några bilder, har roat mej med att limma fast mej sj i superlimmstuben, WHY – alltid samma sak?? Ingen lacknafta har jag hemma heller, hatar den dära torra hårda ytan som blir på huden Eg va det ju inte DET jag roade mej med, utan gjorde armband – I will show you lather :p

Så en face-pix, sådär ser jag ut när jag ska gå å palla äpplen.. Morsan säjer att jag ser ut som ett pojkaktigt busfrö… Och brorsan säjer att jag har mustach :

Å en dagens outfit bjuder jag på oxå, yess I know, I´m trash… :happy:

Träningen är som vanligt inget å skryta med, musklerna förtvinar sakta men säkert, förutom benen som får sitt på cykeln, har fått en skum muskel över skenbenet eller va fan det heter, ser skummt ut… Meeen armen tar sej sen jävvlar blir det till å lyfta av….

Viewing 9 posts - 106 through 114 (of 114 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.