- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Nu har jag äntligen fått motivation till att ta tag i förfallet. Så nu ska det byggas muskler igen.
Det började för ca 3 år sen när jag blev pappa. Då hade jag inte lika mycket tid som förr att träna och sen en dag när jag var inne på PC-City så spontanköpte jag ett Xbox360 och efter den dagen återvände jag aldrig till gymet…
3 år senare så är jag singel igen och har sålt xboxen. Ska försöka hinna med att träna 2ggr per vecka. Troligen helkroppspass. Jobbar alldeles för mycket men lite träning måste jag hinna med.
Som synes på före och efterbilderna så har det försvunnit lite muskler.
Lycka till! :emo-thumb
Hårigare har du oxå blivit
Nä men lycka till nu, kämpa på!
Va fan, skulle ju kunnat köpt dig ett Wii istället
Haha fan va jag garvade åt journalnamnet! Lycka till!
Första passet imorse 06:30
Överskattde min förmåga lite och orkade knappt träna benen alls. Blev 2 lätta set benspark innan jag kastade in handduken för den här gången. Men jag tar det lugnt dom första veckorna. Har inte kommit igång med kosten ordentlig än heller men det är på g.
Tänkte även att jag skulle spara alla mina inloggningskvitton på gymet och lägga upp här i journalen. Jag har några bekanta som tvivlar på att jag verkligen kommer fortsätta träna men nu har dom ju iaf bevis att jag varit på gymet
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY