Jimmy mot Alströmertrofén.. Från säl till snyggare än jesus..

Home Forums Dagböcker Jimmy mot Alströmertrofén.. Från säl till snyggare än jesus..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 120 total)
  • Author

Shit vilken köttig rygg du ligger inne med. ;)

Kul med mer folk mot Alströmér! Vi kommer nog bli ett ordentligt gäng där. :)

Ska hålla koll på dig! :emo-thumb

Kör hårt! Men det vet jag att du gör!

//kebab-nicke

Ännu en till bra förmåga! Mycket kvalitét där på den ramen. Men benen ser dock ut att släpa ordentligt. Ska bli intressant att se din tävlingsform. Vi lär ju ses backstage. Hälsa Anders från mig!

Grym rygg! Så jävla köttigt!

Lägg upp lite nya dagsformsbilder!!

Benen skall prioriteras mycket va?
    Överkroppen är ett slag för sig som många andra kommenterat om, men benen behöver verkligen pisk om dom ska matcha överkroppen.

Kör hårt!

Ben har förbättrats mycket detta året och är inte lika kassa som på bilderna! De ligger fortfarande lite efter men dom e på g! vaderna mäter ca 43 cm så dom är de inget fel på!

Härliga gener vi ligger inne med :up:

God afton kära landsmän!

Idag har jag och en polare tränat lite ben på X-gym! Blev ett lugnt pass med många övningar!

Tänker inte skriva ut några vikter från passet för det var endast päronvikter!

Övningarna vi körde får ni illustrerat i bilder idag..

Blev lite sittande vadpress samt stående i smithen också som inte blev med på kort..

du måste visa lite kött med broshan!

Tisdag 16/3

Dagen till ära startades med kompani cardio. 3 hobbybyggare på morgonpromenad. 1h ute i fält blev det!

Dagens pass AXLAR & Mage [/b]

Kör ju jämt för jävla långa pass, har en ovana att köra massa övningar..

Det blev iaf:

Hantelpress 4 set max 35 kg
    Stående hantelpress alternerande max 17.5 kg
    Militärpress stående bakom nacke
    Sidolyft med hantel
    Sidolyft i kabel
    Omvänd pecdeck
    Baksida liggandes på bänk
    Lite kabel stående för baksida
    Shrugs med viktskiva

Specialare för mage hängande i smithmaskinen
    Crunches i kabel
    Hängande benlyft (mamma versionen knäna först)

Passet kändes helt okej faktiskt,,

Imorgon blir det vila från gymmet men lite cardio skall jag köra på morgonen hade jag tänkt..

Nu skall det stekas lite nötfärs och tuggas lite jordnötssmör som förövrigt är kärlek så här på ketodieten!

Över och Ut !

Ska följas. Ryggen är verkligen brutal! Kan nog bli riktigt farligt när benen matchar överkroppen :)

Ser groooft ut! Ska bli kul att se dig på scen!
    *Denna ska följas!

Hallå igen dagboken!

Har vart på formkoll hos Anders idag.. Senaste mätningen var för 10 dagar sedan.. Har tappat 1kg fett enligt kalipermätningen.. vikten ligger nu på 85.5..

Så det hade ju gått riktigt bra tycker jag!

I skrivande stund är det ätardag och mycket gott smyger ner i strupen!

Kanske uppdaterar med lite bilder imorgon från armpasset!

TACO hej sålänge..

Goder afton alla muskelmänniskor! [/b]

Idag kördes det ett armpass i tryckets tecken! Dagen efter ätardag är kroppen fulladdad med energi och glykogen till musklerna!

Vi var ett gäng på 5 pers som krigade på X-gym i Habo..

Som vanligt numera var Tobbe Jonasson snyggast på passet, då han har ett bf på 6.16 % enligt kaliper.. Jag är i vanlig ordning fetast.. haha

Blev rätt gaypass med tanke på att vi fotade en hel del under passet.. men men! Trycket var på topp och så även humöret!

Skickar upp lite kort!!

Dom andra på biderna är Tobbe Jonasson i linnet och Niklas svärd , 2 killar liksom jag som är med i Team MA body nutrition.

Efter passet hjälpte Tobbe mig med lite stretching, är sinnessjukt stel i bröst och axelparti.Har svårt att sätta tricepsposeringen.

Nu blir de till att kika på Johan Falk och ta en dusch innan nattakesellan..

OVEH AND AUT!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 120 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.