- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2010 at 19:19 #482335Anonym anvandareMember
Han är upptagen med cardio fattar ni väl!
19 april, 2010 at 20:46 #482336Anonym anvandareMemberHalli hallå journalen! [/b]
Här dietas det som aldrig förr.. Har 2 cardio pass om dagen, och dragit ner lite mer på kcal..
Ligger just nu på ca 83 i vikt..
Påbörjade en penicillin kur för 3 veckor sedan som gjorde att ja har lagt på mig lite vätska, detta resulterade i att jag blev lite smådepp och trodde att dieten gick illa. Men efter lite hårdare tag ute i fält (cardio) så är både psyke och kropp i balans har 1 vecka kvar nu med medicinen. Sen tror jag att jag kommer se lite bättre ut när vattnet släpper och då är det bara att kötta vidare.
Pratade med Anders idag och har tror att jag kommer bli hård till den 12:e men mitt problemområde är benen. Har inga konturer eller separationer what so ever. Tror dom kommer behöva mycket mer tid för att se bra ut men men.. kommer kanske inte vara hårdast på scen med gladast!
Receptet på detta är massage. Har varit på bindvävsmassage idag. Går inte att beskriva den jävla smärtan jag fick utstå. Har aldrig någonsin vart med om något liknande i smärtväg. Varje ”drag” har gjorde tänkte jag bara ”döda mig någon”. Haha sinnessjukt ont…
Kom precis hem från Huskvarna nu, där tränades det benpass med 3 goda vänner. Efter passet tog vi tsm en kärleksfull promenad genom staden. Mycket skitsnack. Underbart!
Nu är det bara 8 veckor kvar så det är bara att köra järnet nu så gott det går..
Hoppas innerligt att jag hinner ner i tid och hinner bli hård innan jag ställer mig i tazankallingarna!
19 april, 2010 at 20:48 #482337Anonym anvandareMemberLovar att slänga upp lite dagsformsbilder senare i veckan!
19 april, 2010 at 20:54 #482338Anonym anvandareMemberde e najs, kämpa på!
20 april, 2010 at 20:36 #482339Anonym anvandareMemberJävligt grym fysik måste jag säga, fortsätt så där!
20 april, 2010 at 21:00 #482340Anonym anvandareMemberKommer stötta och heja på dig när du tävlar, kommer inte vara tyst från publiken
21 april, 2010 at 20:40 #482341Anonym anvandareMemberBra där Jimmy, nu har du tappat 14kg och igentligen utan större ansträngning när det gäller cardio, nu öser vi på Jimmy så ska du se att du även kommer att vara hård samt absolut gladast.
Vad du ska väga när vi är klar håller jag för mig själv men du gör ett kanonjobbKeep up the good work, och boka in fler underbara massage stunder för det kommer du att behöva
21 april, 2010 at 20:42 #482342Anonym anvandareMembernicke wrote:Kommer stötta och heja på dig när du tävlar, kommer inte vara tyst från publiken+1 ffs! Det kommer sitta 3st NICKE’S och vråla! En av dom bakfull med solbrillor!! Puss på dig
26 april, 2010 at 12:29 #482343Anonym anvandareMemberTja!Jag har inte kollat här innan…men jävlar vilken överkropp du har!Helt insane!
Kommer gå grymt bra för dig!!!!Mvh PRÄLLEN!
28 april, 2010 at 04:20 #482344Anonym anvandareMemberÄr också fett imponerad, inte sett dig på kanske minst 7år och då var du liten som fan och spelade fotboll ihop med min lillebror
Skönt och se vad som händer om man träna hårt! Det ger en sjuk motivation!
28 april, 2010 at 08:49 #482345Anonym anvandareMemberSveriges Lee Priest det är du grabben :up:, ser ut att ha haft en grymt fin utveckling och att den bara fortsätter på framåt, KUL, keep it up. MVH cesse
28 april, 2010 at 09:23 #482346Anonym anvandareMemberTack ska ni ha grabbar! Kul att höra att det verkar gå framåt!
29 april, 2010 at 20:11 #482347Anonym anvandareMemberGod afton body..
Idag är det 6v och 1 dag kvar till tävlingen.. Dietar som en dåre..
Ser och vet om att formen inte är där jag skulle vilja men coach tror ändå att jag kommer hinna bli rätt hård när det våras för scenen!Vikten ligger runt 81-82.5.. Har precis ätit så ser lite sämre ut än vanligt.. Keto dieten är jobbig psykiskt just för att man är trycklös och tom jämt..
Min motivation är på topp och dieten flyter på! Nu jävlar..
Så slut med bortförklaringarna.. Ser ut som en påse skit men de blir bättre o bättre dag för dag..
29 april, 2010 at 20:42 #482348Anonym anvandareMemberbrutal böjröv har du! Ser grymt ut. Ser att det även finns kött på baksida lår och vader :up: Hoppas du hinner komma ner i form. Håller på dig
29 april, 2010 at 20:46 #482349Anonym anvandareMemberGott om massa finns det ser jag! :up:
Kommer du i form så hoppas jag inte vi möts i samma klass……
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.