Ser bra ut Jimmy! Många veckor kvar så tänk inte på det, mental stress är inte bra!
//nicke
Ryggen ser sjukt bra ut i vanlig ordning.
hehe lite kött grymma axlar:)
RIKTIGT BRA Mannen, fy fan, ser schysst ut:emo-thumb
Tack för stödet grabbar! Det gör mig mer taggad och motiverad. Behöver mycket pepp och stöd för att kämpa vidare..
Freitag idag.. Har redan hunnit med 2*45min cardio på cykel samt ett bröst & magpass..
Svettades som en gris , helt sanslöst!
Syrran tog ett kort när jag kom hem som jag bjuder på!
Imorgon är det lördag och dags att fylla på kroppen med lite kolhydrater igen, längtar som attan!
En smilie säger mer än tusen ord, :worship:!
Riktigt grymt!!
Nu är det bara håret kvar, ska bli spännande att se dig efter söndag. Kör hårt nu och inget annat än kolhydrater imorgon
Fyfan det kommer bli riktigt bra på scenen!
Tror ingen kommer kunna undvika att inte se dig på scen, fifan detta kommer bli bra… Tror och hejar på dig! (vi är ju ändå uppväxta i samma lilla håla)
Hur har längdklasserna sett ut på alströmer förra året?
Vet du Jimmy, eller kanske någon annan?
Haha, vi får väl hoppas att jag inte bli nedtrampad av mina kollegor på scen som den hob man är! Tack ska du ha Peter!
Albin: Vet inte hur dom har måttat upp klasserna riktigt.. Har ju bara ställt in mig på att jag ska köra i juniorklassen och där finns det ju inga längdklasser..
Looking awsome dude!!!m ska blir jevla roligt att träffa dig på Dc!
Fick mail om klasserna, om du eller någon annan är intresserad:
Korta klassen: 174cm neråt
Mellan klassen: 175 cm till 179cm
Långa klassen 180cm och uppåt.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY