- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2010 at 15:34 #482395Anonym anvandareMember
Tänkte bara uppdatera lite om denna veckan:
Har haft en ganska tung vecka träningsmässigt och motivationsmässigt. Riktigt dåligt med energi.
Verkar ha fått lite dietnojja och har tvivlat som fasen på mig själv..
Men var hos coach idag för att få min dom (kalipermätning) Om jag själv skulle fått gissa så trodde jag att det hade gått skit..
Men så var inte fallet.. Är nu nere på 7.87 i bf.. Blev riktigt förvånad att de hade gått så bra..
Fick även lite snabba kolhydrater inlagt i samband med träningen för att få lite extra energi.. Detta märktes av tydligt redan på passet efteråt nu..
I övrigt så blir det en mysigt roadtrip till göteborg på lördag med hela ligan för ett besök på 1 års jubileet på MM-sports! Det ser jag fram emot..
28 maj, 2010 at 18:20 #482396Anonym anvandareMemberJimpah wrote:Tänkte bara uppdatera lite om denna veckan:Har haft en ganska tung vecka träningsmässigt och motivationsmässigt. Riktigt dåligt med energi.
Verkar ha fått lite dietnojja och har tvivlat som fasen på mig själv..
Men var hos coach idag för att få min dom (kalipermätning) Om jag själv skulle fått gissa så trodde jag att det hade gått skit..
Men så var inte fallet.. Är nu nere på 7.87 i bf.. Blev riktigt förvånad att de hade gått så bra..
Fick även lite snabba kolhydrater inlagt i samband med träningen för att få lite extra energi.. Detta märktes av tydligt redan på passet efteråt nu..
I övrigt så blir det en mysigt roadtrip till göteborg på lördag med hela ligan för ett besök på 1 års jubileet på MM-sports! Det ser jag fram emot..
Bra jobbat! Kommer bli bra det här.. HEJA HABO! haha
5 juni, 2010 at 11:24 #482397Anonym anvandareMemberJimmy saltladdar sedan ett bra tag tillbaka nu och väger idag 78,8kg och har en fett % på 6,4.
Onsdag ryker saltet mm. vi syns på alströmer5 juni, 2010 at 13:05 #482398Anonym anvandareMemberGrymt Jimmy
5 juni, 2010 at 21:10 #482399Anonym anvandareMemberGO GO GO! FIN FORM!!
Desamma till dej!
Bara sista kvar, nu kämpar vi!5 juni, 2010 at 22:02 #482400Anonym anvandareMemberRiktigt bra överkropp! Snygga linjer MEN benen ser ut att släpa rejält….Kommer du ner under 70kg månntro som din coach siktar på?
5 juni, 2010 at 22:05 #482401Anonym anvandareMemberbiffen669 wrote:Riktigt bra överkropp! Snygga linjer MEN benen ser ut att släpa rejält….Kommer du ner under 70kg månntro som din coach siktar på?Japp benen ligger efter rejält både i massa samt hårdhet! Men de e bara att bjuda på.. Blir till att jobba på det i framtiden.. angående vikten så tror anders att jag kommer väga 73-74kg nästa lördag..
5 juni, 2010 at 22:17 #482402Anonym anvandareMemberVilket häng du har i tricepsen, riktigt grymt! Och formen börjar ju verkligen ta sig!
6 juni, 2010 at 00:27 #482403Anonym anvandareMemberRiktigt stabil massa ligger du inne med!
Även om du inte kommer så lågt i BF% som tanken först var så lär du bli farlig när du skippar saltet och får torkat till lite. Massa finns det ju bra utav. :up:
6 juni, 2010 at 13:27 #482404Anonym anvandareMemberJimmy har gjort ett kanonjobb. Vi började dieten på ca 97kg och kommer att väga in som han säger på runt 73-74kg. Det är nästan 25kg sedan i mitten av januari.
Jimmy är en kille att se upp för i framtiden och självklart så kommer han att komma ner till -70 på både dc och luciapokalen som juior.Men först ska vi avsluta Alströmer sen siktar vi vidare
Biffen: Ja benen måste jobbas mycket med men bara vi får bort fettet mellan musklerna och ner till runt 2% så kommer det att se mycket bra ut
6 juni, 2010 at 13:49 #482405Anonym anvandareMemberkocken wrote:Jimmy har gjort ett kanonjobb. Vi började dieten på ca 97kg och kommer att väga in som han säger på runt 73-74kg. Det är nästan 25kg sedan i mitten av januari.
Jimmy är en kille att se upp för i framtiden och självklart så kommer han att komma ner till -70 på både dc och luciapokalen som juior.Men först ska vi avsluta Alströmer sen siktar vi vidare
Biffen: Ja benen måste jobbas mycket med men bara vi får bort fettet mellan musklerna och ner till runt 2% så kommer det att se mycket bra ut
2%!? Har jag aldrig hört någon som legat så lågt i fettprocent, om det är det du menar nu?
6 juni, 2010 at 17:03 #482406Anonym anvandareMember2% är ca 1,5-2kg fett mellan musklerna och huden vilket inte är allt för ovanligt. Sen är det visuella som är viktigt när man står på scen.
6 juni, 2010 at 21:00 #482407Anonym anvandareMemberHey dude!A då ja lever,håller på å dietar.
Hur gåre med allt?12 juni, 2010 at 02:52 #482408Anonym anvandareMemberLycka till idag Jimmy!
12 juni, 2010 at 11:43 #482409Anonym anvandareMemberLycka till !
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.