Joakim’s tråd.

Home Forums Dagböcker Joakim’s tråd.

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Får se vad det blir av denna tråd, hur mycket jag hinner skriva osv. Men tänkte det kunde vara bra att starta något litet till en början.

Lite info om mig först:

Ålder: 19, 88a

Längd: 170cm

Vikt: 65,1kg för tillfället, börjat en liten diet som hållt på nu i två veckors tid, och gått ner ca 3kg. Dieten är enbart för att jag tycker det ska bli kul att se vilken form jag kan uppnå.

Övrigt: Gjorde en fettmätning förra lördagen (1/9), som var den första i mitt liv. Den hamnade på 8,4% (7-punkters), och det var efter en veckas diet, den enda veckan jag vart på diet överhuvudtaget. Ska försöka hålla på några veckor nu med diet, och målet vet jag inte riktigt än.

Mål: Satsar för fullt på innebandy för tillfället, men är på gymmet så ofta jag hinner. Tycker det är väldigt kul med styrketräning och att tävla om något år är nog ingen omöjlighet.

Kan ju lika bra berätta att träningspasset idag gick väldigt bra, det blev triceps/biceps och lite mage som avslutning. Testade en ny övning för biceps som jag fick tips om, och den var verkligen bra.
    Att passet blev så bra beror nog mycket på ätardagen igår, och det blev en hel del ätande för min del! (:

Bilder kommer snart, hoppas jag iallafall. Har lite svårt att ta bilderna bara, och min posering är heller inte den bästa, haha.

Men kan väl lägga upp några gamla bilder sålänge, ingen vidare kvalite, då de är tagna med mobil- respektive webkamera. Dessa bilder är lite mer än 6 månader gamla, så har blivit lite förändringar iallafall! (:

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.