Jockes dagbok

Home Forums Dagböcker Jockes dagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 385 total)
  • Author

Bra bröstpass och en vilovecka kan vara det du behöver, sov ut nu xD haha

Pontura wrote:
    Bra bröstpass och en vilovecka kan vara det du behöver, sov ut nu xD haha

Ska köra 2 lätta veckor med högreps för bröst istället :) Jo har ställt in mig på att börja sova minst 7 timmar per dag.

14/2
    Gymmet
    Sömn: 9 timmar

Smalbänk
    50×10
    60×6
    70×4
    80×2
    90×6 pb, lätt
    95×4 pb
    92,5×4

Stångcurl
    30×10
    40×6
    50×3
    55×6 pb
    57,5×4 pb
    52,5×4

Sittande hantelextension
    30x5x3 pb

Stående alternerad hantelcurl
    25×6 pb
    27,5×1 – 22,5×5

Lutad sittande hammercurl
    17,5×5
    15×6

Omvänd underarmscurl
    40x6x3

Grymt pass! Dieten börjar mest troligtvis imorgon.

Har du några mål med din diet eller är det bara för skojs skull?

Pontura wrote:
    Har du några mål med din diet eller är det bara för skojs skull?

Har som nyårslöfte att komma i mitt livs form under 2010 så det är det jag tänker sträva efter. ~76kg till sommaren siktar jag på.

Okioki :) Vad ligger vikten på just nu? Så du har inga mål till att kanske tävla i Bodybuilding eller något sådant. Jag siktar på Alströmertrofén , bodybuilding tävling , 2011-2012. Du går kanske in mer för styrkelyftning :D

Vikten ligger på 87+, vet inte exakt men nånstans vid 87kg. Haha, låter dumt att säga det men jag har inga mål med min träning. Därför jag tränar lite hur som helst, jag vet inte riktigt vad jag vill med min träning.. Okej, låter bra. Kör hårt och lycka till!

Jo, du har ett mål :D Den perfekta fysiken!

Nja jag vet inte riktigt, ibland vill jag ha muskler, ibland vill jag ha styrka. Kan väl inte riktigt bestämma mig men jag tränar på sen ser jag vart det leder, är dock inte så intresserad av bodybuilding och styrkelyft är också lite tråkigt när alla använder utrustning. Blir det RAW-tävlingar i styrkelyft så satsar jag nog på det :)

Tackar, yepp, vill bara kunna köra knäböj igen så jag bygger lite mer på benen, man vill ju inte få dåligt placering pågrund av dåliga ben. Min vad är lite, stel så att säga så kan inte köra knäböj med ”ass to the grass”, därför kör jag hacksquat

Jockepettersen wrote:
    Nja jag vet inte riktigt, ibland vill jag ha muskler, ibland vill jag ha styrka. Kan väl inte riktigt bestämma mig men jag tränar på sen ser jag vart det leder, är dock inte så intresserad av bodybuilding och styrkelyft är också lite tråkigt när alla använder utrustning. Blir det RAW-tävlingar i styrkelyft så satsar jag nog på det :)

Du har ju en enorm styrka :D Så satsa mer på styrkelyft skulle jag säga! Lite svårt att göra både styrkelyft och Bodybuildin

Bara stretcha så kommer du ner. Dock kan det ju vara bra att köra böj ändå:)

Ja men jag vet inte om jag har lust att tävla, för tillfället vet jag inte ens varför jag tränar men jag hittar väl på något mål tillslut. Bodybuilding känns inte som min grej och styrkelyft känns för tråkigt för att satsa på. Det är inte lätt! :D

I onsdags. Formen är dock sämre nu efter allt ätande

Deffstart idag då. Kommer inte börja räkna kcal än och kommer inte heller att lägga upp något speciellt kostschema utan kommer äta på känn nu i början.

Vad är Max-OT för metod?

Jag har sökt på forumet men får inte ett enda resultat, även på avancerad sökning :what:

kött på ryggen :D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.