- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 november, 2006 at 19:03 #925181Anonym anvandareMember
Ser as bra ut vännen!!:emo-thumb Många nya P.B ,bra jobbat!!!!
Det går mycket framåt för dig nu,kul!!!
Sj ligger jag sjuk… ja det där vet du ju…..
Men kör på vännen!Jag har koll på dig extra här nu när jag är hemma och vilar!Men jag kommer igen snart med ny energi så fort jag blivit frisk…//S*23 november, 2006 at 22:41 #925182Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Ser as bra ut vännen!! Många nya P.B ,bra jobbat!!!!
Det går mycket framåt för dig nu,kul!!!
Sj ligger jag sjuk… ja det där vet du ju…..
Men kör på vännen!Jag har koll på dig extra här nu när jag är hemma och vilar!Men jag kommer igen snart med ny energi så fort jag blivit frisk…//S*Ja jag vet att du är sjuk, och det är inte kul.. :friends:
Jag väntar tills du är tillbaka, så att jag kan se dina framgångar också.. :up:
krya på dig och hoppas att allt går bra när du är tillbaka..
24 november, 2006 at 08:31 #925183Anonym anvandareMemberGoofy_ wrote:Ja jag vet att du är sjuk, och det är inte kul.. :friends:Jag väntar tills du är tillbaka, så att jag kan se dina framgångar också.. :up:
krya på dig och hoppas att allt går bra när du är tillbaka..
Mmmm.tack snälla du:friends:
Jag ska komma tillbaka med ny energi och glöd utav bara …….:buttrock: //S*24 november, 2006 at 08:46 #925184Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Mmmm.tack snälla du:friends:
Jag ska komma tillbaka med ny energi och glöd utav bara …….:buttrock: //S*Det var så lite så.. :friends:
24 november, 2006 at 14:59 #925185Anonym anvandareMemberDagens träning: Bröst
Plan bänkpress:
50 x 6
55 x 4
55 x 6 PBSned hantelpress:
20 x 5
20 x 6
20 x 5Dipsen gick inte alls idag heller.. Vad gör jag för fel? Finns det någon övning som är som dips?
I övrigt var det ett bra pass.. :up:
24 november, 2006 at 16:16 #925186Anonym anvandareMemberVi har en dips maskin där man kan ställa in hur mycket assistans man vill ha.
Man ställer in efter hur många procent av kroppsvikten man vill använda.Du kan ju be någon hålla upp dina fötter när du kör vanliga dips med, blir mycket lättare.
24 november, 2006 at 18:19 #925187Anonym anvandareMemberDu kan ju köra dips mellan 2 bänkar,brukar jag göra!!!
Fötterna på en bänk sen en bänk en bra bit bort som du sätter händerna på!Sen kan man ju krydda på det hela och slänga på en vikt på låren:P
Lycka till!Man får prova sig fram vad som funkar bäst för en själv!!!:emo-thumb //S*24 november, 2006 at 18:22 #925188Anonym anvandareMemberFast dips mellan 2 bänkar tar väl bara på triceps?
Framåtlutande dips tar ju på nedre bröst.
Stod ju att han tränade bröst idag så antar att dipsen var för bröstet24 november, 2006 at 18:28 #925189Anonym anvandareMemberDanne du har såååå rätt så!:emo-thumb
Men jag tänkte bara på att Goffy hade problem förra gången också när han skulle köra dips,sen när han skrev tips på ¨någon övning som är som dips,så tänkte jag på den jag brukar köra!!:bb3: //S*24 november, 2006 at 20:52 #925190Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Du kan ju köra dips mellan 2 bänkar,brukar jag göra!!!
Fötterna på en bänk sen en bänk en bra bit bort som du sätter händerna på!Sen kan man ju krydda på det hela och slänga på en vikt på låren
Lycka till!Man får prova sig fram vad som funkar bäst för en själv!!! //S*Jo, som danne skrev ovan är det för nedre bröst.. :p men jag ska se om dom har en dipsmaskin som jag kan använda istället.. annars får jag be en främmande person hålla upp mina fötter..
Men allting går ju..
25 november, 2006 at 13:19 #925191Anonym anvandareMemberbra pass:emo-thumb vad är dina stats?
25 november, 2006 at 23:52 #925192Anonym anvandareMembervon huff wrote:bra pass:emo-thumb vad är dina stats?Har inga stats ännu.. :p men dom kommer med tiden.. :up:
28 november, 2006 at 16:06 #925193Anonym anvandareMemberSka börja följa den här tråden, intressant .. Tycker det ser bra ut, kanske lite få övningar vissa pass men PB kommer ju jämt och ständigt för din del så det är fint ! :emo-thumb
Undrar bara, hur lång är du och vikten för tillfället .. Antar att det är massa du är ute efter ..Lycka till kör på som fan !
28 november, 2006 at 16:35 #925194Anonym anvandareMemberronkan_shup wrote:Ska börja följa den här tråden, intressant .. Tycker det ser bra ut, kanske lite få övningar vissa pass men PB kommer ju jämt och ständigt för din del så det är fint ! :emo-thumb
Undrar bara, hur lång är du och vikten för tillfället .. Antar att det är massa du är ute efter ..Lycka till kör på som fan !
Är 183 cm lång och väger cirkus 99 kilo.. :p
28 november, 2006 at 16:41 #925195Anonym anvandareMemberIgår blev det ingen träning för min del, och inte idag heller(än så länge iaf.. :p) Får se om jag orkar senare..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.