Johannas resa

Home Forums Dagböcker Johannas resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,200 total)
  • Author
    superberggren wrote:
    Allsidigt! Så länge du skall bygga massa anser jag att det enda du behöver tänka på är: :
    – Rätt mängd träning = Mycket VILA mellan passen!:nod
    – Mycket mat: gärna kolhydrater och var INTE rädd för fett!:pop:
    – Var rädd om dig och lyssna på kroppen!:|

Lycka till!
    /J.

+1
    Din träningen flyter på bra som vanligt Johanna!*jätte duktig*
    Önskar dig en trevlig Valborg!!!Kram//s*

Jag har ökat intaget av mat nu och det märktes på vågen..+1kg…

Du är verkligen superduktig..:emo-thumb

Ha en bra dag

Combatgirl wrote:
    Ja, godis är gött! :emo-thumb Och vet du, du blir var du äter! -Söta saker=SÖT :D

Tummen UPP! I måttlig mängd! :| /J.

SUSAN wrote:
    +1
    Din träningen flyter på bra som vanligt Johanna!*jätte duktig*
    Önskar dig en trevlig Valborg!!!Kram//s*

Yes, försöker verkligen hänga i nu!
    Känns toppen med allting!
    Men med allas stöd så är det inga problem, då är det bara att träna :|
    /J.

Jennie_80 wrote:
    Jag har ökat intaget av mat nu och det märktes på vågen..+1kg…

Du är verkligen superduktig..:emo-thumb

Ha en bra dag

kommer bli kalas, håll mig updaterad så ska jag göra allt jag kan för att tillgodose dina behov…vad gäller feed back! :|
    /J.

Äntligen ben dag och äntligen vader på schemat :D ! Kändes helt OK idag på gymet, tog det lite easy med vadträningen pga. den hård belastningen som utsätts på min såkallade fotskada, illa gorilla men passet flöt på BRA och idag var det första gången sedan jul/nyår som jag körde riktigt fina knäböj. Har sparat axelpartiet och enbart kört frontböj nu pga. axelskadan jag ådrog mig i höstas. Har fungerat över all förväntan, peppar peppar ta i trä. Men idag var det dags med vanliga böj!

Uj uj uj,värken på axlar/rygg efter stången lär komma framöver :( !
    Benpasset såg ut på följande sätt:
    – Knäböj: 10*5
    – Benpress: 10*5
    – Benspark: 10*2

– Ståenden vadpress i hacklift: 10*4
    – Stående vadpress (egen vikt): 10*4
    – Sittande vadpress: 10*4

Ett pass på ca; 45 minuter in alles + lite stretch!
    Känner att värken i benen börjar komma, yes baby!
    Imorn blir det gymet på eftermiddagen, vila från kardioo:nod !

Trevlig valborgsmässoafton! /J.

Ps. NU Tony ochn Anderas ska jag MÄTA min riktiga VILOPULS liggandes i soffan utan att flänga runt :| som jag annars brukar göra när den ligger runt 65-70, får väl se vad den hamnar på. Vad gissade ni? 50?. UP DATE kommer, jag lovar :P ! Ds

Yes, you name it! Good dam :| (?) vad jag hade träningsvärk idag efter chins/dips passet igår morse. aj aj aj och till råga på allt hade vi inventering idag på jobbet=lyfta massa varor mm och in mellan hyllradorna. uj uj, inte värst smidig direkt.
    Klockan 05.00 ringde klockan imorse, bara att kliva upp, äta frukost och kila i väg till jobbet. Hyfsat pigg, lite trist att trycka en gröt direkt efter uppgång ur sängen. Van att träna och vara vaken ett tag innan frukost men men.. det fick gå.
    Laddade sedan rejält inför eftermiddagens axel+tricepspass:
    – Axel/Hantelpress: 10*5
    – Viktskivelyft framåt: 10*3
    – Uprigthrows: 10*3
    – Sidolyft i Cabelcross: 8*1, 10*2

– Pushdowns: 10*4
    – Tricepskick: 10*4
    – Pushdowns m snöre: 10*2

Ca; 45 minuter
    + Rehab, 3övningar (10*3set)

Trots en djävulsk träningsvärk gick passet helt ok :up: . Tutade och körde på, explosivt och med bra teknik. Axeln är helt okej, och smärtan håller sig borta, peppar peppar. Lite lite seg i fossingen idag efter gårdagens löppass men det går okej!
    Plåtade även lite NYA bilder! KUL! :p

Nu blir det dusch och sedan sista drinken för ikväll innan det blir sänge, tv: Uggly Betty. ;)

Imorn vankas stavgång i backe på morgonen för att sedan köra styrka på gymet imorn eftermiddag.

OBS! Får inte glömma bort föräldramötet m fotbollstjejorna som skall introduceras i kost, träning och hälsa. Ett NYTT roligt projekt!

Trevlig kväll! Bästa hälsningar/J.

Ps. Ja, så var det ju det här med min: VILOPULS: 49! Japp, nära skjuter ingen hare: Anderas och Tony!.Ds

Fan vad du kör på fint tjejen, kul att läsa och jag hoppas verkligen din axel håller bra nu, håller tummarna starkt för det. Ha det great.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Fan vad du kör på fint tjejen, kul att läsa och jag hoppas verkligen din axel håller bra nu, håller tummarna starkt för det. Ha det great.

MVH Cesse

Träning ger färdighet! :| oj oj vilka fina ord!
    Yea, right. Hoppas resultaten visar sig en mer NU framöver , det är ju trots allt mycket slit bakom allt. Slit jag ÄLSKAR så klart /J. :|

superberggren wrote:
    Träning ger färdighet! :| oj oj vilka fina ord!
    Yea, right. Hoppas resultaten visar sig en mer NU framöver , det är ju trots allt mycket slit bakom allt. Slit jag ÄLSKAR så klart /J. :|

Yes, Hårt arbete lönar sig oftast i alla lägen, så är det bara, och du kör på riktigt ordentligt. Kram på dig :)

Steppen1983 wrote:
    Yes, Hårt arbete lönar sig oftast i alla lägen, så är det bara, och du kör på riktigt ordentligt. Kram på dig :)

…det samma!

Combatgirl wrote:
    När kommer de upp här då? :wazzup: Vill se!!! :nod

In a minute! :)
    /J.

Klockan ringde alldeles för tidigt imorse :( , som vanligt! hihi…. somna dock strax efter 20.00 igår, helt utslagen efter jobb + träning. Tur jag spelade in mina favvos program: Betty + Hemma fruarna!
    Väl uppe ur sängen imorse var det dags för en kopp kaffe, ett glas vatten och en omega3 tablett innan jag gled ner i träningskläderna, snörade skorna och tog m stavarna ut för att möta upp coachen.
    Idag var det dags för stavgång i backe, vi valde höglundabacken. Passet blev följande:
    Uppvrämingspromenad till backen, ca 20 minuter + stavgång 200m * 10 + nedvarvningspromenad hem igen ca 20 minuter.

Ett grymt bra pass:up: med en genomsnittspuls på ca 150 slag. Helt ok, blev trött och jag kände att veckans tidigare pass gett resultat :D och att genomblödningen satte igång nu på morgonen!
    Ieftermiddag blir det ett rygg + bicepspass på gymet sedan föräldramöte med fotbollsungdomar som skall ingå i ett projekt! KUL!
    Tummen upp!

Trevlig dag! Bästa hälsningar /J. ;)

Jag och min coach Linda :D

Jag i en bicepsposé – varför så allvarlig? :p

Figthingfase numbero uno :| ….OM blickar kunde döda…..

bra armar :emo-thumb

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.