- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 21:15 #835624Anonym anvandareMemberPinglan wrote:Oj vad det ser bra ut!!! Kör så det ryker :emo-thumb
bruden … det ger mycket att få kredit för allt slit ska du veta!:up:
Kikar in på din journal llite senare, vill ju hålla mig uppdaterad!
Ha en fin helg! /J.5 maj, 2007 at 21:17 #835625Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Eller så är det dags att kolla upp hörseln… Jag hörde inte när mobilen ringde (har den som väckarklocka). Har visseligen nedsatt hörsel på hö. öra sedan hjärnskakningen när jag var 4 år, men det är jag ju VAN vid nu… Hade väl fel öra nere i kudden…Du kan ju gissa om jag var arg när jag insåg vad klockan var… Och så skulle jag ut med Devil först… DET är ett av de FÅ tillfällena då man ångrar att man har hund…
Jo, jag får ta å vila nu istället… I solariumet
avundsjuk, men tyvärr så kan och FÅR jag INTE sola solarium just NU pga. torr och känslig HUD men så länge jag sköter mig så skall det allt utvecklas till det bättre, räknar med att börja med fuskbrännan om ca 3 v. då jag avslutat ca: 8v med tuff behandling! Yes! längtar!
Ha en fin helg! /J.5 maj, 2007 at 21:19 #835626Anonym anvandareMemberYEah girl, sköna tränings bilder och trevlig posering, ser bra ut, keep up the good work.
MVh Cesseboy
5 maj, 2007 at 21:40 #835627Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:YEah girl, sköna tränings bilder och trevlig posering, ser bra ut, keep up the good work.MVh Cesseboy
och TACK!
Jo, då träning ger färdighet men som sagt : man skall aldrig vara nöjd;) . Imorn är det VILA!
Ha en fin lördag kväll! Nattis/J.5 maj, 2007 at 21:43 #835628Anonym anvandareMemberOm du är sugen, kan du checka lite träningsbilder på min journal, polare fotade lite idag på gymmet.
KRAM på dig o trevlig kväll!
6 maj, 2007 at 09:59 #835629Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Usch, vet hur det känns… Åt roaccutan (mot acne) under 9 månader och fick INTE sola då… Men det var det värt, så mycket bättre som huden blev efter det… När jag slutade med dem solade jag inte iaf, för solariumet fick inte plats i min förra lgh…
Men nu bor jag dubbelt så stort (62 kvm) och har det står i sovrummet… Perfekt!Tuff behandling, på vilket sätt?
Just nu har jag vansinnigt ont i trampdynorna. Kom precis hem från Latino/salsa-festen…
Förresten, jag diggar din tagg på ryggen! Vill också tatuera mig, men jag vågar inte…
HUD tyvärr men smörjar in mig ofta och jämt numera, har fuskat lite med det innan men NU är det ingen återvändo! :up: huden skall bli perfekt NU! har bestämt mig och envisast vinner!
Trevlig söndag! /J.ps.taggen på ryggen är jag grymt nöjd med! .ds
6 maj, 2007 at 10:01 #835630Anonym anvandareMemberYes, imorse sov jag ut, länge och väl. Vakna inte förän efter kl 07.30 yes, vad skönt!
Underbart att bara få ligga och mysa!
Laddar inför en stenhård träningsvecka och start på diet vecka 6 .Ingen ”njutardag” denna vecka men det har gått helt OK!
Imorn skall jag och Fredrik (coach) på hemma plan fara till kstad till headcoach (som Fredrik säger) Jan-Peter Sangborn för bodycheck mm. Ska bli KUL längtar så, men först imorn morgon väntar ett: löp pass: Intervallträning + Styrka: Chins/Dips.
Yes, here I come! Tumbs up!Trevlig soliga söndagshälsningar/ J.
6 maj, 2007 at 10:02 #835631Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Om du är sugen, kan du checka lite träningsbilder på min journal, polare fotade lite idag på gymmet.KRAM på dig o trevlig kväll!
göra det NU minsann!
Trelig solig söndag Cesse! /J.7 maj, 2007 at 08:57 #835632Anonym anvandareMemberImorse ringde klockan vid 04.30 , bara att kliva upp, inga problem alls :up: !Börjar komma in i den nya dygnsrytmen NU och allt känns toppen BRA!
Har jobbat på Ica hela helgen vilket inte är optimalt då jag kör diet och tränar tungt men that´s life. Man får se till att göra det allra BÄSTA av situationen.
Imorse var det alltså dags för löpning: Intervallträning på mjukt, slätt underlag :
* 3min – 2min * 8+
Chins/dips träning :
Chins: 10set * 6reps
Dips: 10 set * 10-12 repsEtt utmärkt pass på ca; 1.5h. :nod
Formen känns grym och dieten fungerar BRA! Hade inget sug alls utan mär fin fint!
Träningen lika så, blir tuffare och tuffare för varje vecka men jag försöker träna smart, tänka på axel och fot!
Tur man har coacher som styr och kontrollerar endel, det är svårt att bromsa själv när man har mevind!
Imorse kom även Linda (coach) förbi och fixade naglarna och håret: Så fint det blev!Nu ska jag och Fredrik (coach på hemma plan) fara till kstad till HEADMATER Jan-Peter Sangborn för ”bodycheck” och jag ska inhandla en poseringsbikini!
Yes, så KUL sedan blir det ett: Vad + framsida lårpass på BTB Gym + ev. ett roddtest!
Ha en fin dag alles! /J.7 maj, 2007 at 08:59 #835633Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Men det är väl mysigt och smörja in sig… Usch, jag är också jättdålig på det, brukar komma på det på vintern när jag får ”krokodilhud”, men nu går vi mot ljusare tider igen! :emo-thumbkrokodil hud 👿 , det får jag jämt på vinter, men jag är kass på att smörja in mig också :p !
Så jag får skylla mig själv! /J.7 maj, 2007 at 15:52 #835634Anonym anvandareMemberImorse efter frukost dök Linda (coachen) upp hemma och fixade till håret och mina naglar sedan åkte jag och coachen på hemma plan, Fredrik in till Kstad -Bergvik där jag inhandlade en poseringsbikini 😮 och fliflopp tofflor för att sedan fara vidare till vårt tillhåll inne i Kstad:
BTB GYM, där genomfördes en ”Bodycheck” med headmaster Jan-Peter samt ett träningspass:
Vader + framsida lår:
* Stående vadpress i hacklift: 10*3
* Stående vadpress m egen vikt: 10*2
* Vadpress: 10*3* Knäböj: 10*3
* Benpress: 10*3
* Benspark: 10*2
Ca: 40 minuterEtt slitit pass , idag fick jag kämpa extra mycket. Var lite trött och sliten men genomfördes passet med bravur!
”Bodychecken” är inget att orda om, vi är överens och samarbetet fungerar enormt BRA! :up:
Let´s ROCK!
Nu blir det VILA resten av dagen för att ladda inför morgodagens kardioopass + styrkepass imorn eftermiddag på gymet!
/J.
7 maj, 2007 at 15:53 #835635Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Men det finns något som är ÄNNU värre och det är det som finns UNDER!
Jag tänkte att jag skulle vaxa benen vid ett tillfälle i vintras, för omväxlings skull. Och vad tror du händer om man har krokodilhud på benen då…
Jag fick lite fina märken, men de är NÄSTAN borta helt idag… :emo-thumbgött m blåmärken :p !
Kämpa på!/J.7 maj, 2007 at 22:18 #835636Anonym anvandareMemberRedan köpt poseringsbikini? En riktig tävlingsbikini (isf hur mkt kostade den?) eller en vanlig bikini som du ska posera i? Du får ta lite bilder i den så vi får se hur den ser ut. Och hur du ser ut i den.
Håller själv på att kolla tyger o paljetter till mina dräkter. De kommer bli såå fina!
Ses snart!
Kram kram8 maj, 2007 at 12:02 #835637Anonym anvandareMemberSomna tidigt igår kväll 😮 efter en intensiv förmiddag med mycket träning .
Imorse ringde klockan vid 04.45 bara att kliva upp och fixa de vanliga morgonrutinerna innan jag gick ut för att möta upp coachen för att intervallpass :
* Uppvärming ca: 20 minuters gång till backe
* Intervallträning m stavar i slalombacke: 200m*10
* Nedvarningspromenad hemåt ca:20 minuterEtt BRA pass :up: , något sliten i benen. Träningsvärk finns!
Yes, då har jag LYCKATS!I eftermiddag blir det ett triceps + axelpass på gymet! Längtar!
See you/ J.
8 maj, 2007 at 12:06 #835638Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Redan köpt poseringsbikini? En riktig tävlingsbikini (isf hur mkt kostade den?) eller en vanlig bikini som du ska posera i? Du får ta lite bilder i den så vi får se hur den ser ut. Och hur du ser ut i den.Håller själv på att kolla tyger o paljetter till mina dräkter. De kommer bli såå fina!
Ses snart!
Kram kramhar köpt en bikini men bara en träningsbikini, minimal: haha köpte den på Stadium och gjorde ett riktigt kap nu när jag har krympt lite 😮 , hittade en på junior avdelning: stl: 158/164 som satt som klistrat !
Blir bara att träna i, för att komma in lite i tänket och känslan i att blotta sig och visa upp sig i minimalt lite kläder !
Yes, see you soon makaroon!
Ha en fin vecka och ladda HÅRT!Ps.kul m att sy upp en bikini, när ska du börja, lär ju förändras under dietems gång, någon strategi?.ds
KRAM/J.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.