- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 april, 2007 at 08:10 #835444Anonym anvandareMember
Idag sov jag ut, var helt slut och trött. Blir ett tufft: axel + vader + rehab + kardioo 30minuterspass efter jobbet i eftermiddag!
Morgonvikt:
68,8kgStadig viktnedgång med 3hg på 5 dagar.
Glad Påsk!
Bästa hälsningar /J.7 april, 2007 at 12:47 #835445Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:och jag lovar: jag är kaxig men väldigt rar inombords.
skönt vi funnit varann, let´s goo.
nattis *7 april, 2007 at 17:14 #835446Anonym anvandareMemberIdag blev det baksida axlar + vader + kardioo:
12reps*4set
ca 50 minuter
– Framåtlutande flyes m hantlar
– Sidolyft m hantlar
– Liggande kabeldrag i Cabelcross
– Stående vadpress i hacklift
– Stående vadpress m egen kroppsvikt
– Sittande vadpress+ rehab för v:a axel, 3övningar ca 20 minuter
+ 30 minuters kardiooEtt hårt och slitsamt sista styrkepass för den här veckan, imorn blir det välbehövlig vila!
På måndag inleder jag diet/träningsvecka 2.
Imorn blir det eventuellt lite fotografering på gymet om coachen är fri.Glad Påsk, trevlig helg.
Bästa hälsningar /J.Och:Ätardag idag och började dagen som en vanlig dietdag, unnade mig sedan en god lasagne (älskar lasagne) sedan har jag tränat och NYSS tog jag min första godis på 2veckor, känns underbart gott.Är bortbjuden ikväll på lite god mat. Längtar! Annat än torsk och ris det !
8 april, 2007 at 09:37 #835447Anonym anvandareMemberImorse sov jag ut och vakna pigg som en mört vid kl 07.00. bara att kliva upp och i träningskläderna, på med kaffebryggaren, dricka en kopp kaffe + ett glas vatten + 1omega3 tablett och sedan ut på kardiooträning.
Valde träningsspåret idag, där är underlaget lite mjukare och sedan ger det något extra då det är backar osv, gratis intervallträning m andra ord!
Var ute i ca 70 minuter + stretching.Idag blir det vila och återhämtning från styrkan, kanske en fika med lite kompisar, tvätta bilen och lite smått och gott.
Fortsatt trevlig helg!
Bästa hälsningar /J.8 april, 2007 at 14:12 #835448Anonym anvandareMemberJäkla tråkigt med krånglande axel! Men kör hårt! Kommer att kika in här lite då och då!
Lycka till med träningen nu, var envis! Det hjälper hehe:P
9 april, 2007 at 10:01 #835449Anonym anvandareMember*Kardiooträning*
Dietvecka 2.
Imorse vaknade jag strax efter kl 06.30 drog på mig träningskläderna, drack en kopp kaffe, tog en omega3 tablett + ett glas vatten sedan var det dags för morgonrunda!
En morgonrunda på ca 1h i snöblask! Har varit bortskämd med solsken och fint väder NU väldigt länge så dagens morgonrunda tog emot lite grann. Men NU är det gjort och i eftermiddag väntar följande:
– Hår och nagelvård: håruppsättning mm av min coach Linda
– Ett hårt benpass + biceps + kardiooträning med min andra coach Fredrik
– FotograferingBlir en KUL eftermiddag, är så tacksam för mina coachers hjälp och stöd! De är grymma!
Tack, Tack, Tack!Dieten rullar vidare och jag känner mig till freds, mår bra och allt fungerar känns toppen just NU!
Bästa hälsningar /J.
Längtar så, skall bli så KUL!9 april, 2007 at 10:03 #835450Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:*Kardiooträning*
Dietvecka 2.
Imorse vaknade jag strax efter kl 06.30 drog på mig träningskläderna, drack en kopp kaffe, tog en omega3 tablett + ett glas vatten sedan var det dags för morgonrunda!
En morgonrunda på ca 1h i snöblask! Har varit bortskämd med solsken och fint väder NU väldigt länge så dagens morgonrunda tog emot lite grann. Men NU är det gjort och i eftermiddag väntar följande:
– Hår och nagelvård: håruppsättning mm av min coach Linda
– Ett hårt benpass + biceps + kardiooträning med min andra coach Fredrik
– FotograferingBlir en KUL eftermiddag, är så tacksam för mina coachers hjälp och stöd! De är grymma!
Tack, Tack, Tack!Dieten rullar vidare och jag känner mig till freds, mår bra och allt fungerar känns toppen just NU!
Bästa hälsningar /J.
Längtar så, skall bli så KUL!Gumman! DU är grym!
Kör hårt ni till eftermiddagen!
Spaghetti legs imorgon, sånt älskar vi
Kram9 april, 2007 at 10:22 #835451Anonym anvandareMembersh0w wrote:Gumman! DU är grym!
Kör hårt ni till eftermiddagen!
Spaghetti legs imorgon, sånt älskar vi
KramYpp, yepp och imorn blir det intervallträning :p
älskar det ännu mera!
puss9 april, 2007 at 19:04 #835452Anonym anvandareMemberIdag blev det ett grymt ben + biceps+ kardioopass:
– Frontböj: 12*4
– Hacklift: 12*4
– Leg.exstension: 12*4
– Sissy squats: 12*3– Sittande bicepscurl: 12*4
– Stående bicepscurl m EZstång:12*4
– Framåtlutande bicepscurl: 12*4
– Bamsecurl i CC: 12*2+ 30 minuters kardioo
Ett bra pass på ca 1.5 h
Min coach plåtade även lite efter träningen.
Nu blir det dusch och mat sen sängen, ladda inför morgondagens intervallpass sedan till sjukgymnast och PT i Kstad, längtar!
Fiaxde håret och naglar idag också ihop med min coach Linda.
Ni är GULD värda mina coacher!Bästa hälsningar/ J.
9 april, 2007 at 19:23 #835453Anonym anvandareMemberInga dåliga armar du sitter inne med :pop: ryggen var inte helt fel den heller;)
Lycka till å träna hårt :emo-thumb
9 april, 2007 at 23:51 #835454Anonym anvandareMemberLycka till med träningen Johanna och hoppas din axel läker någon gång men det är bara att kämpa kämpa!
10 april, 2007 at 10:18 #835455Anonym anvandareMemberNär jag och min coach Fredrik kom till spåret imorse, var det ingen vacker syn illa gorilla. Snöblask och bara halt. Vi fick ta två varv i spåret med jogging i backarna då skaderisken var för tok för hög för att utsätta sig för det då vi skulle rusha! Blev ett bra pass utifrån våra förutsättningar, vädret kan man INTE rå på tyvärr:
15 minuter uppvärmning + 6km intervall + 15 minuter nedvarvningEtt bra pass på ca 1h och 20 minuterÄlskar det och nu börjar träningvärken komma i benen!
Strax skall jag iväg till min sjukgymnast med axeln sedan till min PT och i eftermiddag blir det bröst + mage!
Bästa hälsningar / J.10 april, 2007 at 18:36 #835456Anonym anvandareMemberIdag på förmiddagen var jag först hos min sjukgymnast som undersökte mig samt planerade in nytt möte osv. visade sig att axeln, peppar peppar var mycket bättre och jag kan tro det eller ej öka belastningen något sedan for jag till min PT Jan- Peter Sangborn på BTB Gym i Karlstad och vi diskuterade AF upplägget med träning, poséträning, kost och kollade in chins och dips tekniken mm, mätt fett% med kalippermätare samt posétränade något för att se symetrin på min kropp samt bestämt nytt datum för träff.
Fick en del i läxa tills nästa gång och han skulle skugga på en detaljplan samt en långsiktig årsplan inför SM i AF nästa år!
Allt känns toppen, so far so good. Drog sedan hem till Säffle och körde ett makalöst gympass. Bröst + mage + kardioo:
– Liggande hantelpress 12*4
– Lutande hantelpress 12*4
– Bröst i CC 15*4
– Liggande hantelflyes 12*4
– Benlyft 15*4
– Sit up´s max*4
Ca: 50 minuter
+ 30 minuters kardioo.Fick ut 110% och jag är NÖJD! BRA pump i bröstet och axeln hänger med, jag är GLAD!Imorn väntar ett högintensivt morgonpass med powerwalk: stavgång sedan rygg + axlar
Me LIKE!Bästa hälsningar / J.
11 april, 2007 at 12:08 #835457Anonym anvandareMemberVar hos min PT i kstad igår och fick order om att höjja förbränningsträningen något: STAVGÅNG var ordet!
Blev en morgonrunda i spåret med mina walkingstavar imorse. Klockan ringde 05.00, bara att kliva upp, mäta puls, dricka en kopp kaffe, ta en omega3 tablett + ett glas vatten och hoppa i träningskläderna.
Fick till ett kanonpass och JP hade rätt som vanligt, var mycket jobbigt och pulsen steg betydligt!
Ävenmycket bra träning för min axel då den får genomblödning.
Rock ON!
Ikväll blir det ett rygg + axelpass på gymet: Chins here I come!Bästa hälsningar/ J.
11 april, 2007 at 14:10 #835458Anonym anvandareMemberHej e lite nyfiken på vad du tar i marklyft, bänkpress och knäböj?
Lycka till med tävlingssatsningen.
Mvh Johanna -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.