- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2007 at 10:32 #835504Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:NU kör jag, häng på min resa! /J.
Jag kommer följa den och ska dunka på själv så gott jag kan .
MVH César
19 april, 2007 at 18:10 #835505Anonym anvandareMemberI dag var det dags för rygg och mage på gymet, lite trött och sliten efter många dagars tuff träning men endast träningstillfällen som ger något xtra: kvalitéträningen är viktig, inte mängden:
– Marklyft: 12*4
– Lutande latadrag, brett grepp: 12*4
– Sittande rodd, brett grepp: 12*5– Benlyft/Knälyft: 10*5
– Situp´s m vikt: 12*4
Ca: 45 minuterEtt helt OK pass, var lite trött och sliten under dagen men väl nere på gymet tyckte jag att jag kom igång BRA! Är NÖJD med dagens pass.
Imorn är det förbränningsträning innan vägning + mätning för att sedan köra att axlar + bröst pass på gymet.
Nästa FOKUS är VILA under lördag och söndag samt vår klubbs Nordiska mästerskaps arrangemang.
[www.seffleak.se/]Tävlingsansvarig Fredrik Eriksson samt en av Sveriges bästa ungdomar i styrkelyft: Matthias Lindh var även m på TV4 Värmland idag i direkt sändning, går att kika på via nätet på:
[www.tv4.se/varmland]Hoppas på en riktigt BRA tävling med BRA lyftresultat och mycket publik, så som vi har jobbat och kämpat dag och natt för att allt skall klaffa PERFEKT!
Bästa hälsningar/ J.
19 april, 2007 at 20:38 #835506Anonym anvandareMemberDu ser grymt biffig ut! Tjusigt!
jag ska också bli religions(och samhälls)lärare, för gymnasiet/högstdiet. :emo-thumb
20 april, 2007 at 20:22 #835507Anonym anvandareMemberAllting går åt rätt håll, känner mig pigg och fräsh och dieten samt träningen bara rullar. Visst är det tuffare en del dagar men då är det bara att bita i det sura äpplet och fråga sig själv:
Varför håller jag på med just det här?
– Jo, för att jag vill bli allra BÄST!Imorse ringde klockan alldeles för tidigt men ändå rätt sent för att vara min väckarklocka: 06.00 stod coachen Fredrik utanför dörren och då var det dags för en morgonrunda, i högt tempo på 60 minuter innan det skulle mätas och vägas:
– Allt går åt rätt håll +/- =0
Och det gillar jag!Sedan var det bara att äta frukost och sedan dra till tävlingshallen för att fixa och greja.
Bästa hälsningar /J.
20 april, 2007 at 20:24 #835508Anonym anvandareMemberMitt under all fixa och trixa tid tog jag mig egen tid och beslutade att träna ett pass på gymet: var bara tvungen att komma ifrån och fokusera på det som för mig är det allra viktigaste just NU, annars fungerar jag INTE!
Idag var det dags för: axlar + brsöt + rehab:– Axel/Hantelpress: 12*4
– Framåtlutande flyes: 12*4
– Upright rows: 12*4– Liggande hantelpress: 12*4
– Lutande hantelpress: 12*4
– Bröst i Cabelcross: 12*2
Ca: 45 minuter+ Rehab för vänster axel, 3 övningar, 15*3/övning.
Ca: 15 minuter
Allting kändes BRA och jag fick bra kontakt i alla övningar, axeln fungerar och smärtan håller sig borta. peppar, peppar ta i trä….
Har gått och slitit hela dagen i ända så jag känner mig något trött och sliten, totalt sett och foten är lite lite sliten. Något lite smärta, så imorgon får jag se till att varva ned något. Inte värt att påfresta allt för mycket!Annars rullar allt på, har haft en något så dära låg kaloridag idag, kommer även att följas upp imorgon. Dieten flyter på och jag är till freds med det allra mesta.
Nu siktar vi mot: Nordiska juniormästerskapen och hoppas på en kanon tävling.
Hoppas just DU kommer!NU väntar VILA i 2 HELA dagar, längtar redan till detta och att börja på NY kula på måndag morgon igen!
Ätardag på SÖNDAG, det är jag minsann värd!
Bästa hälsningar/ J.
Ps.vill passa på att TACKA mina underbara coacher för en grym första vecka på det nya träningsprogrammet, utan er……Ds
20 april, 2007 at 20:28 #835509Anonym anvandareMemberFed up wrote:Du ser grymt biffig ut! Tjusigt!jag ska också bli religions(och samhälls)lärare, för gymnasiet/högstdiet. :emo-thumb
Dina ord värmer!
Lycka TILL!
Bästa hälsningar /J.21 april, 2007 at 00:38 #835510Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Du börjat få resultat nu :emo-thumb
Dessutom ser man att all SL böj gav dig värsta fina bakdelen
21 april, 2007 at 00:41 #835511Anonym anvandareMemberYeah tjejen, detta rullar ju på riktigt fint, bara köra vidare, du är duktig.
Trevlig helg,
MVH cesse
21 april, 2007 at 08:50 #835512Anonym anvandareMemberTrevlig helg på dig med! Jobbar idag på villa & trädgård’s mässan sen ledig imorgon! *wiiihuuu!*
Ha en underbar dag sweet!
Kram kram21 april, 2007 at 18:46 #835513Anonym anvandareMemberPolack81 wrote:Du börjat få resultat nu :emo-thumbDessutom ser man att all SL böj gav dig värsta fina bakdelen
Yes, det känns GRYMT BRA i kroppen, dieten och träningen bara rullar… PÅ än så länge ,puhpuh
Resan är lång och jag är mer envis än resan är lång så det lär gå ihop!
Trevlig helg, bästa hälsningar /J.21 april, 2007 at 18:47 #835514Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yeah tjejen, detta rullar ju på riktigt fint, bara köra vidare, du är duktig.Trevlig helg,
MVH cesse
Bara att TUTA och KÖRA, som du vet; jag är envisast!
Trevlig helg/ J.
21 april, 2007 at 18:50 #835515Anonym anvandareMembersh0w wrote:Trevlig helg på dig med! Jobbar idag på villa & trädgård’s mässan sen ledig imorgon! *wiiihuuu!*
Ha en underbar dag sweet!
Kram kramYea, idag har jag vart på Tegnér hallen i Säffle och fixat och dolat m NM förberedelsee och arrangemang. Helt slut, kvällen fortsätter m bankett (typ av bal) på hotellet m prisutdelning.
Natten lär bli lång men imorn blir det hotell frukost och ÄTARDAG! pusspuss från mig till dig /J.ps. see you soon, makaroon.ds
21 april, 2007 at 18:58 #835516Anonym anvandareMemberDen här helgen har blivit något av en AKTIV VILA helg för min del: ingen egentid till träning och inte till VILA heller för den delen.
Har vart med min atletklubb att arrangera Nordiska Ungdoms/Juniormästerskapen i Styrkelyft.
Dagen har vart lång, steg upp vid 06.00 imorse och har sedan dess vart på Tegnér hallen och ställt och styrt: Värd Chef!
Kvällen fortsätter på hotellet med bankett (en form av bal för deltagarna m prisutdelning) och diskotek mm.
Har haft två lågkaloridagar: fredag + lördag: ca 1500 kcal/dag
Imorn är det ÄTARDAG och då gäller: HOTELLFRUKOST!Längtar redan, uj uj. Var grymt hungrig imorse när jag vakna. Vaknade av att jag avr hungrig! *ler*, yes allting går åt rätt håll.Älskar det!
I sin HELHET: har tävlingarna flutit på över all förväntan, alla var nöjda och glada och jag är GLAD och STOLT över min atlet klubb.
Kika gärna in på:
[www.seffleak.se/]
[www.styrkelyft.se]
för att finna resultat, bilder och filmklipp!
Mycket nöjje!Trevlig fortsatt helg, för det ska jag ha!
Bästa hälsningar/ J.Ps.På måndag drar diet vecka 4 igång, känns toppen BRA, längtar redan.Ds
22 april, 2007 at 10:32 #835517Anonym anvandareMemberIdag är det söndag och VILODAG och ”NJUTARDAG”!
Så jag började dagen med lite godis i natt: 24.00 då jag kom hem från hotellet och banketten under tiden då jag tvättade två maskiner fullproppade med två veckors tvätt sedan kröp jag ner i sängen hos min underbara kissekatt och somna som en stock.
Sov till klo 07.00 imorse sedan begav jag mig hem till coachen och vi drog vidare mot hotellet och åt hotellfrukost!NU är proppmätt och ska snart iväg till kstad, köra finnarna till flyget.Bästa hälsningar/ J.
Ps.imorn börjar dietvecka 4, tuff träning. Me LIKE!.Ds
22 april, 2007 at 12:14 #835518Anonym anvandareMemberFrukostbuffé på hotell är ju bara för underbart!! :p
Vad blir det mer för gott på din ätardag? Som du tränat o dietat så är du värd att unna dig massa gott. Ska du köra på ätardag en gång i veckan eller hur ser upplägget ut?
Kul att vara med o arra NM förstår jag! Hur var banketten? Roligt?
Kram Ems
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.