Johannas resa

Home Forums Dagböcker Johannas resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,200 total)
  • Author
    Denicé wrote:
    i loooooooooooooooooove shopping!!!!

Hoppas du hittar någe finfina grejjor då

Vem vet, du kanske hittar lite TRÄNINGSkläder

Make it happen Johanna

kram!

så trist::( men mina bästisar styrde upp de som sagt och jag pröjsade:D

hann inte kika på några träningskläder då jag shoppade för 6000:- på 2h, haha inga folk, tur för mig! 😮 då jag ogillar trängse och affärer!

ha en grym vecka, slit hårt!
    ciao
    ps. har på känn att min lgh lär bli den finaste i hela mark kommun;) , du MÅSTE komma och hälsa på i höst!ds

Jäää, har uträttat X antal ärenden denna dag och dena vecka faktiskt, har några kvar dock men men…så NU ska jag strax dra iväg och köra helkroppspass och pina kroppen så mycke att hemresan inte lär bli särskilt
    KUL!

As I say:
    Rock ON!!!;)

Yes, efter en mycket BRA start här nere i Skene/Kinna ka det inte gå bättre än bäst även på gymet:
    Med NYA underbara vänner och de gamla godingarna kvar över allt i hela avlånga landet, grymmo arbetskamrater som stöttar och pushar till 110%, en super duper start på NYA jobbet med underbara elever och en mycket bra arbets situation samt ett super duper GYM att träna på med goa gymmisar så är jag så GLAD;) !!!
    Dagens pass blev en succé: 8-12reps
    Knäböj: 4set PB!
    Marklyft: 4set PB!
    Hantelpress: 4set
    Axelpress: 3set
    Pushdowns: 3set
    Bicepscurl: 3set
    Stående vadpress: 3set
    Sit up´s på pilatesblock m vikt: 3set Grymt TRYCK i magen
    Ett fin fint pass på ca: 1h 15 min effektiv gymtid + uppvärmning/nedvarvning, cykel till/från the GYM:up: .
    NU väntar duschen, sen MAT och TVmys, efter det sängen: och sängladdning inför morgondagens intervallpass innan jobbet för att sedan jobba: HELdag och sedan köra ett PRIOpass på gymet;)

Tänk att man får må så här BRA, nästan äckligt BRA!

Säger bara: Let it grow, let it grow, let it grow!

Ciao

Härligt att släppa 6000:- på nya grejjor:P I´m LOVIN IT BABY!!!!

Ååååå så kul med din lägenhet!!! Underbart att flytta till nytt å fräscht!!! Klart ja hälsar på!!!!!Så drar vi några träningspass ihop:bb:

Låter som att du kommer ha det mycket bra där. Jobbet, träningen allt verkar flyta på perfekt! Glad för din skull bruttan:emo-thumb

Kör på som vanligt, så ska du se att du snart står där me guldet i handen=)

Kramkram, nu ska ja hoppa in i duschen efter ett svettigt boxningspass på klubben!!

Tjingeling!

Denicé wrote:
    Härligt att släppa 6000:- på nya grejjor:P I´m LOVIN IT BABY!!!!

Ååååå så kul med din lägenhet!!! Underbart att flytta till nytt å fräscht!!! Klart ja hälsar på!!!!!Så drar vi några träningspass ihop:bb:

Låter som att du kommer ha det mycket bra där. Jobbet, träningen allt verkar flyta på perfekt! Glad för din skull bruttan:emo-thumb

Kör på som vanligt, så ska du se att du snart står där me guldet i handen=)

Kramkram, nu ska ja hoppa in i duschen efter ett svettigt boxningspass på klubben!!

Tjingeling!

du ÄR!
    Tur det finns sånna eld själar som dig;)
    Yes, du får komma hit i höst, ser framemot det: träna, äta gott och bara ha så KUL!
    jääää
    ha de bäst, trevlig kväll baby

Holy shit säger jag: OM PBná i Knäböj och Marklyft igår har satt sina spår? JA!!! aj aj aj :( och oj vad TUNGT intervallerna gick idag!hahahaaaa men som sagt: let it grow, let it grow, let it grow!!!!;)
    Dagens pass:
    Uppvärmning ca; 25 minuter
    +
    Intervaller i backe: 100m * 10set
    +
    Nedvarvning ca: 25 minuter

Ett pass på dryga timmen och ett kalas PASS!

NU väntar en HELdag på jobbet, gillar det så mycket och i eftermiddag:up: står det PRIOpass på the GYM:P , jääää!!!

Ha en grym dag alla gymmisar!

Ciao

Gött, göttigöttgött!!!

Hoppas dagen flyter på bra, lycka till me träningen ikväll.

Själv ska ja ut i spåret ikväll, 7.5 km blir det;) Sen hem,duscha, äta å fixa iordning mig inför nattjobb på krogen:| hehhehe.
    Lite ledig såhär på eftermiddagen, ska ta mig till solariet en sväng å jobba på BRÄNNAN (som inte finns än) !!!8)

Kraaaaaaaam i flera lass!!!

Denicé wrote:
    Gött, göttigöttgött!!!

Hoppas dagen flyter på bra, lycka till me träningen ikväll.

Själv ska ja ut i spåret ikväll, 7.5 km blir det Sen hem,duscha, äta å fixa iordning mig inför nattjobb på krogen hehhehe.
    Lite ledig såhär på eftermiddagen, ska ta mig till solariet en sväng å jobba på BRÄNNAN (som inte finns än) !!!8)

Kraaaaaaaam i flera lass!!!

Allt går BRA:up: ,laddar inför passet ikväll!
    Det kommer gå så BRA: priopass;)

Ha en BRA kväll!
    Ciao

Ett riktig SKIT pass, helt enkelt:evil: , finns INTE någet mer att säga förutom att JAG kämpade ända in i kaklet:nod !

Dagens pass: 8-12 reps
    Pushdowns
    Tricepskick m hantel
    Tricepspress EZstång

Raka marklyft i smithen
    Utfall m stång

Sittande vader – grym kontakt
    Stående vader

+
    Intervaller på löpband: 10mins

Inget tryck, ingen koncentration,ONT över allt och passet var en PINA rent igenom men en VINNARE ger sig aldrig utan KÄMPAR ända in i MÅL, det är det som skiljer vinnarna från förlorarna så NU släpper jag det här passet och går vidare:up: !

Ciao :)

ps.imorn bitti väntar ett chins/dips pass på Hälsostudion direkt vid 06.45 för att sedan efter en HELdags jobb fixa i min NYA lgh.ds

YES, gårdagens skitpass ligger NU bakom mig och imorse då jag klev upp exsisterade bara mitt kommande chins/dipspass +poséträning på Hälsostudion och så sant som det var sagt: en av min absolut styrkor: psyket. Bara att dra sig iväg och pumpa.
    Gick kalasbra och jag hade grymt tryck i ryggen under chinsen och i dipsen blev det PB:yahoo: ´
    Dagens pass:
    Cykel till gymet
    +
    Chins: 3set uppv + ett A´la max set
    Dips: 3set + ett A´la max set: PB!
    +
    Poséträning: 2st träningsronder+ en tävlingsrond + lång lineträning
    +
    Cykel hem

NU har jag nyss duschat och ska äta frukost sen väntar en HELdag på jobbet och efter det ska jag dra till mina nya lgh, får nycklarna idag:up: så jag ska fixa och trixa, till banken och stor handla med min bästis granne: Natti som jag funnit här nere, så trevlig och underbar människa;) tror i kan blir riktigt goa vänner!

Ha en grym dag alla gymmare. Imorn är det ett HELkroppspass inplanerat på eftermiddagen innan familjen dyker upp med alla saker och möbler.

Ciao

Får ta o slänga upp lite kort på lyan sen när det börjar bli klart, =)

Kör hårt på helkroppspasset imon ! För det gjorde ja idag.. hehe

Imorse vakna jag rätt pigg trots att jag sovit illa hela natten och vaknat om och om igen men men…. det är väl alla spöken i huvudet som sätter sina spår efter flytt, nytt jobb mm.
    Imorse var det så dags för intervallträning:
    Ca; 45 minuter uppdelat i tre olika etapper där en etapp höll på ca; 1 låt på min MP3 spelare:
    Lugnt
    Medel
    Högt

Riktigt BRA pass, efter det blev det ”uppfräshning” och frukost innan jag begav mig till min nya lgh och mätte upp endel, plocka in saker i skåpen mm.

NU ska jag upp på veckans morgonmöte i aulan sedan är det jobba HELA dagen innan jag ska dra hemåt och fortsätta plocka.
    Blir ett HELkroppspass i eftermiddag på gymet, mellan all plockning innan familjen och coachen dyker upp i kväll:D !

Imorn skall vi til Ikea och köpa MASSA möbler och inredning, ska bli riktigt KUL. Lovar att slänga upp piccs så fort lghn är klar:up: .VET att den blir den finaste i hela skene/kinna:P .

Morgonvikt: 66.9kg
    Har tappat ca: 0.5kg i veckan nu, i ca 2 veckor vilket inte är särskilt BRA! Äter bra och relativt mycket samt sover minst 8h/natt och tränar hårt. Har BRA tryck i muskler och persar mer ofta än sällan men vill absolut INTE tappa mer i vikt. Förhoppningsvis är det mestadels vätska och fett, då jag tycker att formen är GRYM just nu!;)

Ha en fin helg, det lovar jag att jag ska ha!
    Up Date kommer på måndag senast!

Ciao alla gymmisar!!!

LadyS wrote:
    Får ta o slänga upp lite kort på lyan sen när det börjar bli klart, =)

Kör hårt på helkroppspasset imon ! För det gjorde ja idag.. hehe

piccs kommer när du minst anar det håll utkik baby!
    Och: jäää ska köra hårt idag: HELkropp me LOVE!

Nice helg;)

Hello Gummsan!

Får jag säga en sak…..utan att du tar illa upp… Du skrev att du hade ett dåligt pass på gymet för nån dag sedan. Detta GÖR DIG MÄNSKLIG!!!!! Har nästan börjat undra vilken av:The Fantastic 4, du är:D
    Därför känns det ”skönt” att höra att även du, kan ha en dålig dag, men du kämpar på ändå:nod Hoppas du inte missförstår nu. (Jag önskar självklart inte NÅGON en dålig träningsdag)

Men nu kan jag pusta ut, då jag vet att du faktiskt är gjord av kött och blod och även du kan ha en dålig träningsdag;)

Ååååååå sååååå roligt att shoppa nua grejjor till nya lyan!!!! Me love it!

Johanna! JAG ÖNSKAR DIG EN SUPER-DUNDER-BRA-HEEEEELG!!!!!

Kram,kram!

yeah girl, du dunkar järnet på gymmet och pimpar lyan, me like it :). hoppas det blir bra med lägenheten men kan inte tänka mig annat när du väl nu har satt igång. vi höres av då. KRAM!!!

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.