- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2007 at 09:42 #836539Anonym anvandareMember
Jääää, imorse vakna jag av REGNET: jääää så underbart hahaha:D : intervallträning i backe i spöregn, ja ja INTE ens en tanke på att ligga kvar: UPP Å HOPPA, MÖT REGNET MED ETT LEENDE:D !
Intervallträning i backe m MAXtempo + lugn promenad tillbaka till start:
100m * 10setEtt riktigt BRA pass på ca: 35 minuter, lite seg och jävlig i kroppen, men trycket fanns där även om farten var något sämre än vanligt!
Tummen upp för måndag: I eftermiddag efter heldagen på jobbet blir det styrketräning på gymet:
Ben + mage:up: , längtar redan:
Tunga böjHa en underbart BRA regnig dag!!!
Ciaops.Mötet igår gick oerhört BRA och jag känner att jag är på G, riktigt på G. Tror det kan bli succé. Även derbyt var kul att se. Skene vann rättvist även om det syntes att Kinna har ett något mer organiserat spel, tyvärr var det för passiva.ds
10 september, 2007 at 13:59 #836540Anonym anvandareMemberJäääää, plåtade lite på förra poséträningen med Ido:o . Kass bildkvalité pga. dålig kamera tyvärr men objektet och fotografen är av VÄRLDSKLASS
CIAO
10 september, 2007 at 16:28 #836541Anonym anvandareMemberFinfina bilder DU!!!!
Jag har OCKSÅ vart väldigt dålig på uppdatering, vart krasslig hela helgen så jag har bara inte orkat skriva nåt. Har ju inte tränat nå heller iof.
Ser mkt bra ut gumman!!! Bara fortsätta!!! LOVLEY!!
Snart ses vi i Karlstad på SM:buttrock: Ska bli SÅÅÅÅÅÅ KUUUUL!!!
Massor av kramar!
11 september, 2007 at 07:39 #836542Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Finfina bilder DU!!!!Jag har OCKSÅ vart väldigt dålig på uppdatering, vart krasslig hela helgen så jag har bara inte orkat skriva nåt. Har ju inte tränat nå heller iof.
Ser mkt bra ut gumman!!! Bara fortsätta!!! LOVLEY!!
Snart ses vi i Karlstad på SM:buttrock: Ska bli SÅÅÅÅÅÅ KUUUUL!!!
Massor av kramar!
kommer att bli AS KUL:D ser verkligen framemot att ses!
Då ska vi har skoj minsann och kika på massa grymma tävlande! Jääää
Ha en fin vecka och krya på dig!
KRAM11 september, 2007 at 07:46 #836543Anonym anvandareMemberJäääää, efter en helg med VILA, god mat och trevligt sällskap kunde inte måndagen börjat på ett bättre sätt: massa PBn på gymet, grymt tryck i benen och en mage där jag fick as bra kontakt:P ! Bygga, bygga och bygga! Jäääääääääääääääää
Är så GLAD!
Gårdagens pass:
Ben + Mage, 8-10 reps * 3-4 set/övning
Knäböj: PB!
Benpress: PB!
Benspark: PB!
Sit up´s på pilatesboll m vikt
BenlyftEtt pass på dryga 1.5h inkl uppv/nedv
Gissa om jag var trött efteråt:( , orka knappt gå hemåt. Hahahaa fick grymt pushning och pass av killarna på gymet vilket gör att jag vågar ta i lite extra! TACK, ni är GULD värda boys!Imorse sov jag UT, var så trött och sliten. Jobbar också heldag idag mellan kl 08.00-17.00 sedan ska jag bege mig till gymet på direkten bara hem å byta väska.
Idag blir det: rygg och axlar! Jäääää lika laddad idag om ÄN mycket träningsvärk men det lär bli som värsta imorgon. Hahahaaaa:D då har vi även idrottsdag här på skolan med orientering! YES, blir kul det at gå i skogen med grymmovärk i hela kroppen!
Älskar detta!
Ha en grym dag alla!
Ciao11 september, 2007 at 12:56 #836544Anonym anvandareMemberGood work!!!
PB´n är inte heeeelt fel! Bra jobbat där gumman!!!
Keep it up!
11 september, 2007 at 12:59 #836545Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Good work!!!PB´n är inte heeeelt fel! Bra jobbat där gumman!!!
Keep it up!
TACK vare mina GOA träningsfreinds! Jääääääää, de är grymmo BÄST!
11 september, 2007 at 23:27 #836546Anonym anvandareMemberHej Johanna
Hoppas ditt rygg och axelpass gick bra idag.
Ha så skoj på orienteringen i morgon.
Snyggt med nya PB, bra jobbat.12 september, 2007 at 17:31 #836547Anonym anvandareMemberJääää hade laddat rejält inför rygg och axelpasset igår efter att ha snackat länge och väl med ”headmaster” JP on the phone och det gick så BRA så det var INTE sant: eller jo det var sant: Provade min nya idé och de funka… tror jag för jag fick bra tryck och var riktigt glad efter passet!
Rygg + Axlar
8-10reps * 3-4set
Marklyft: Explosivt
Latsdrag – brett grepp PB!
Sittande rodd – smalt grepp PB!Axel /hantelpress – sittande med ryggstöd
Stående flyes
Omvänd pecdec för baksida alxarEtt pass på ca; 50 mins och bra tryck:P , fin kontakt och riktigt mycket GLÄDJE!
Cyklade sedan fram och tillbaks till gymet också vilket ger sin del av träningen! (15min+lite dryga 15min hem 😮 )Somna gott efter det passet igår kväll och imorse vakna jag till och med utvilad innan klockan ringde: jäääää
Bara att kliva upp å möta dagen med ett stort leende på läpparna, skruda om och ut på kardioopromenad m stavarna :up: kl var då 06.00
Jäääää, rockar så gött!
Morgonens kradioopass:
Stavgång i högt tempo: ca; 45minsNU sitter jag på jobbet och ska jobba undan lite saker innan föräldramötet som drar igång om 1h, ikväll blir det ofrivillig vila från gymet då jobbet är prio 1: men imorn då ska här rockas fett: blir vader + baksida lår !
Watch OUT!!!
JääääääääHa en grym kväll !!!
Ciao12 september, 2007 at 17:32 #836548Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Hej Johanna
Hoppas ditt rygg och axelpass gick bra idag.
Ha så skoj på orienteringen i morgon.
Snyggt med nya PB, bra jobbat.allt gick superbt !!!
Hoppas allt är good med dig me!
Ciao12 september, 2007 at 20:37 #836549Anonym anvandareMemberNice work darling!!!
Härligt jobbat där!!Pumpa,pumpa,PUUUUUUUUMPAAAAA!!!!
Imorrn åker jag till Karlstad för att kolla på min killes boxningsmatch som är på Lördag;) Sååååå spännande!!! Får kolla upp träningsmöjligheterna på hotellet=) Annars bli det väl lite shopping iaf:emo-thumb
Kram, kram på dig stumpan!!!
13 september, 2007 at 08:37 #836550Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Nice work darling!!!Härligt jobbat där!!Pumpa,pumpa,PUUUUUUUUMPAAAAA!!!!
Imorrn åker jag till Karlstad för att kolla på min killes boxningsmatch som är på Lördag;) Sååååå spännande!!! Får kolla upp träningsmöjligheterna på hotellet=) Annars bli det väl lite shopping iaf:emo-thumb
Kram, kram på dig stumpan!!!
satsa på att träna vid BTB gym, the best gym ever: 054-151415
Så BRA!
Ha en fin helg! KRAM;)13 september, 2007 at 08:46 #836551Anonym anvandareMemberJääää, imorse hade jag sov morgon och friskvård på mitt program: sov ut och vakna först kl 05.30 sen somna jag om och gick upp pigg och alert vid kl 06.00, bara att fixa kaffe och alla andra morgonrutiner innan kardiooträningen:
1h promenad i raskt tempoIdag är det en HELdag till på jobbet och sen eftermiddag med möten efter skolans slut. 4;e dagen på rad så jag börjar bli lite lite mör nu men det hör till!
Efter jobbet i kväll ska jag dra till gymet och köra: vader + baksida lår
Längtar så!Har även fixat allt till SM i BB i oktober, åker upp med Ullius och det ska bli SÅ KUL!
Men först och främst blickar jag framemot nästa helg m SM i AF ska bli så KUL!Ha en toppen dag, hoppas solen skiner på er!
Ciao;)13 september, 2007 at 13:35 #836552Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:satsa på att träna vid BTB gym, the best gym ever: 054-151415
Så BRA!
Ha en fin helg! KRAM;)Tackar, ska kolla upp BTB:) Kram på dig!!!
13 september, 2007 at 14:42 #836553Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Tackar, ska kolla upp BTB:) Kram på dig!!!allra
bästa i hela värmland, jag lovar:up:
hälsa från mig om du drar dit!
KRAM;) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.