- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 april, 2007 at 17:09 #835534Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Bra bruden, verkar dunka på fint, kul att läsa. Fortsätt som du gör.
MVH Cesse
Tack Cesse! /J.
25 april, 2007 at 08:19 #835535Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Sedan hem för att äta frukost och vila något innan jag drog iväg till Kstad, till BTB Gym.
Väl inne på BTB Gym välkomnade Anna Bergli mig med ett stort leende på läpparna som vanligt!
Då var det bara att ösa igång med chins och dips:
– Chins: 6reps * 6set
– Dips: 10reps * 8set
– Chins: 6reps * 2set
I avlastningsmaskin pga. att jag fortfarande vill vara rädd om axlen innan jag belastar fullt ut!
Ca: 30 minuter+ Poséträning då Anna coachade som aldrig förr och fotade.
Fick många värdefulla tips mm som jag verkligen kommer att bära med mig.
Anna är ju trots allt en av mina största förebilder inom AF och jag är lyckligt lottade att kunna dra nytta av hennes enorma erfarenhet och kunskap samt ha fördel av att lära känna en sådan underbar människa som hon verkar vara: Guld ANNA!
Tack ännu en gång för din hjälp, det hjälper grymt mycket och ger en enorm motivation!Allt känns toppen, är GLAD!
Bästa hälsningar/J.
Kul att du uppskattar mina tips även om jag kanske inte alltid vet bäst.
Bra att allt känns som det ska och att du är lika laddad inför varje pass. Du är en som aldrig ger upp. Det behövs i AF. :emo-thumbRolig hinderbana och jättebra träning.
Ses snart igen och tack för all fina komplimanger.
25 april, 2007 at 08:59 #835536Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Det där såg kul ut! Var hittar man den där hinderbanan? Ute på brux finns det bara hinderbana för hundarnafinner man denna super kuliga hinderbana, men dock så jobbig men det ÄLSKAR jag!
Som Anna brukar säga: Jag är EN som aldrig ger upp och det behövs i AF!Yes, box. Välkommen till Säffle så ska vi riva av hinderbanan du och jag :p !
Bästa hälsningar/J.
25 april, 2007 at 09:01 #835537Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Kul att du uppskattar mina tips även om jag kanske inte alltid vet bäst.
Bra att allt känns som det ska och att du är lika laddad inför varje pass. Du är en som aldrig ger upp. Det behövs i AF. :emo-thumbRolig hinderbana och jättebra träning.
Ses snart igen och tack för all fina komplimanger.
Soo let´s Rock ON!
Och yes box: hinderbaneträningen är as KUL men grymt jobbig och du har till viss del lärt känna mig, och som sagt: jag GER mig aldrig!See you at torsdag!
Bye bye KRAM/J.25 april, 2007 at 10:25 #835538Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:NICE! Ja, varför inte?! Det får kanske bli en tur dit någon dag. Dags att vidga vyerna lite, har aldrig åkt åt det hållet. 😮 Har ganska taskigt lokalsinne, men lösningen heter GPS! :emo-thumbJa: GPS är en världsgrej!
Ha de, rock ON!/J.26 april, 2007 at 10:11 #835539Anonym anvandareMemberGårdagens pass blev ett grymt pass, hade bra tryck i armarna och grym motivation även om det aldrig brukar vara något fel på den så befann sig lite extra kraft inombords vilket gjorde hela passet grymt lyckat:
Biceps + Triceps: 12rep:
– Sittande hantelcurl: 12*3
– Stående bicepscurl m EZstång: 12*3
– Framåtlutande hantelcurl (konc): 12*2– Pushdowns: 12*3
– Stående hantelex: 12*3
– Tricepskick: 12*2
Ca: 35 minuter
+ Rehab, 2övningar för v:a axel
+ Poséträning
Ett väldigt BRA och väl genomfört pass som jag är STOLT över! :up:Rock ON!
Bästa hälsningar/ J.
26 april, 2007 at 10:13 #835540Anonym anvandareMemberImorse vaknad jag innan klockan, relativt pigg faktiskt. Har fått sova ut nu några dagar och nätter och kommit i kapp även om jag nu undrar om man kan sova igen förlorad tid? Men, jag känner mig mycket piggare.
Steg upp vid 04.50 och stta epå kaffebryggaren, drack en kopp kaffe, ett glas vatten och en omega3 tablett sedan på med träningskittet och dra ut för att möte upp coachen redo för ett hinderbanepass: 30-30*30:pYes, färden gick ut mot Duse Udde och campingen där vi har vår hinderbana!
Passet gick bra i sin helhet och tok jobbigt men jag gillar det. Plåtade även några fina bilder, blir uppdate framöver!
Idag jobbar jag som idrottslärare HELA dagen så i eftermiddag blir det ett rygg+mag pass på gymet, längtar redan! ME LOVE!Ha en fin dag bästa gymvänner! /J.
Ps. Dieten rullar vidare och imorn är det mäta och väga igen. Har gått ca 3.5 veckor NU på dieten och snart hoppas jag bara att det smäller till, You never know och det är judet som är spännande. På måndag börjar diet vecka 5, då ska det ändras lite i kostschemat för att sätta snurr ytterligare. Jag känner mig i bra form psykiskt och fysiskt! Grymt KULm TACK alla som följer med på min RESA! Ni är GULD värda!Ds
26 april, 2007 at 10:49 #835541Anonym anvandareMemberÄr imponerad över din målmedvetenhet tjejen!! Starkt jobbat att ligga i som du gör. Kul med hinderbaneträningen, måste vi köra när jag kommer upp o hälsar på dig ngt.
Gav ut ditt nr. till syrrans kompis btw. Så snart får du kanske guida en nykomling lite.
En fråga om omega-3, köpte omega-3 kapslar häromdagen o funderar på när det är bäst att ta dem. Du tar det innan morgonträningen jämt vad jag förstått. Är det av någon särskild anledning att du tar det på morgonen? Har hört andra säga att det är bra att ta dem i samband med måltid?
Fortsätt köra som du gör gumman!!
Kram kram
26 april, 2007 at 11:22 #835542Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Är imponerad över din målmedvetenhet tjejen!! Starkt jobbat att ligga i som du gör. Kul med hinderbaneträningen, måste vi köra när jag kommer upp o hälsar på dig ngt.Gav ut ditt nr. till syrrans kompis btw. Så snart får du kanske guida en nykomling lite.
En fråga om omega-3, köpte omega-3 kapslar häromdagen o funderar på när det är bäst att ta dem. Du tar det innan morgonträningen jämt vad jag förstått. Är det av någon särskild anledning att du tar det på morgonen? Har hört andra säga att det är bra att ta dem i samband med måltid?
Fortsätt köra som du gör gumman!!
Kram kram
För det första känns det helt underbart att ha vänner som er som pusar och söttar! yes yes!
För det andra är det GULD värt att ha Linda, Fredrik och Jan-Peter som coacher, det är BÄST på just SIN grej vilket gör allt så mycket lättare!Omega 3tabletter tar jag då jag skall sätta igång förbränningen innan tex. kardiooträning på morgonen sedan tar jag 2st vid ett mellanmål på eftermiddagen, för att få i mig rätt sorts fett.
Alla använder dessa olika men för mig funkar det hittills och jag känner mig pigg och fräsh :up:
Hade aldrig orkat utan ett kostprogram som är rätt uträknat för mig mm.
Förslår att du tar kontakt med någon som kan hjälpa dig!Svårt att hitta rätt och sedan är det svårt att se allt själv! Bättre med någon utifrån!Ang. kompis! Klart hon skall ringa, guidning är en självklarthet! Jag ställer upp !
Och yes, jag ska köra som jag gör fast öka lite :p och framförallt lyssna på coacher och på MIN EGEN kropp!
Sköt om dig. givet att du ska komma hit upp snart!
Du är välkommen! Kolla på någon helg i sommar som passar!
Puss och kram /J.26 april, 2007 at 11:31 #835543Anonym anvandareMemberSköna träningsbilder du skickade upp, du ligger i bra. Funkar allt bra med maten osv också? Ser ut som så.
MVH Cesse
26 april, 2007 at 12:07 #835544Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Ang. kompis! Klart hon skall ringa, guidning är en självklarthet! Jag ställer upp !Nu hann syrran före!!! :huh: Jag tänkte just att jag skulle skriva att jag lämnade ditt nummer till min kompis igår. Hennes kille tränar på stället på simhallen, så det är möjligt att hon hänger på honom dit. Men nu ligger det som sagt i hennes händer. Jag tyckte hon lät nyfiken på att få lite guidning! :up:
Grym målmedvetenhet du verkar ha!! Funderar på att göra som er och lägga upp en träningsjournal, jag har dock i sikte att kapa massor med kilon så jag kommer i så fall inte skriva om så många styrkepass vilket verkar vara ett krav nästan. Får se hur det blir! :unsure:
Ha en fin dag!
//Johanna
26 april, 2007 at 12:19 #835545Anonym anvandareMemberJojux wrote:Nu hann syrran före!!! :huh: Jag tänkte just att jag skulle skriva att jag lämnade ditt nummer till min kompis igår. Hennes kille tränar på stället på simhallen, så det är möjligt att hon hänger på honom dit. Men nu ligger det som sagt i hennes händer. Jag tyckte hon lät nyfiken på att få lite guidning! :up:Grym målmedvetenhet du verkar ha!! Funderar på att göra som er och lägga upp en träningsjournal, jag har dock i sikte att kapa massor med kilon så jag kommer i så fall inte skriva om så många styrkepass vilket verkar vara ett krav nästan. Får se hur det blir! :unsure:
Ha en fin dag!
//Johanna
Men jag är 100% säker på att om träningsjournalen innehåller en viss av träning så lär allt vara nästintill tillåtet?!
Vore väl något, för mig är det en grym morot och inspiration att läsa andras träningsjournaler samt föra en egen m update och bilder!
Klart du ska öppna en: NU!Jag tränar på AK som ligger ivd badhuset! Bara att kika ner och presentera sig för mig så är hon i rätta händer.
Nej, nu väntar det lunch! Hungrig!
Ta hand om dig, hälsa syster!/J.
26 april, 2007 at 12:20 #835546Anonym anvandareMemberJojux wrote:Nu hann syrran före!!! Jag tänkte just att jag skulle skriva att jag lämnade ditt nummer till min kompis igår. Hennes kille tränar på stället på simhallen, så det är möjligt att hon hänger på honom dit. Men nu ligger det som sagt i hennes händer. Jag tyckte hon lät nyfiken på att få lite guidning!Grym målmedvetenhet du verkar ha!! Funderar på att göra som er och lägga upp en träningsjournal, jag har dock i sikte att kapa massor med kilon så jag kommer i så fall inte skriva om så många styrkepass vilket verkar vara ett krav nästan. Får se hur det blir! :unsure:
Ha en fin dag!
//Johanna
Men jag är 100% säker på att om träningsjournalen innehåller en viss av träning så lär allt vara nästintill tillåtet?!
Vore väl något, för mig är det en grym morot och inspiration att läsa andras träningsjournaler samt föra en egen m update och bilder!
Klart du ska öppna en: NU!Jag tränar på sAK som ligger ivd badhuset! Bara att kika ner och presentera sig för mig så är hon i rätta händer.
Nej, nu väntar det lunch! Hungrig!
Ta hand om dig, hälsa syster!/J.
26 april, 2007 at 12:22 #835547Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Sköna träningsbilder du skickade upp, du ligger i bra. Funkar allt bra med maten osv också? Ser ut som så.MVH Cesse
än så länge så fungerar allt över det positiva ska dock förändra lite i dieten inför kommande 4 veckor, ska bli spännande.
ser inte så stora förändringar än dock men coacherna ser dem och det är det bästa!
Är nog ibland lite väl självkritisk men det får man lov att vara annars blir man aldrig bäst! Yes box, nu väntar lunchen som jag längtat så efter, sedan ett grymt rygg och magpass!:up:
Hörs! /J.26 april, 2007 at 18:20 #835548Anonym anvandareMemberIdag efter en LÅNG dag fanns inte den dära riktigt sprudlande motivationen inombords, så där som den brukar utan jag fick leta en liten stund innan jag fann den. Vad det beror på vet jag inte?
Men en sak är säker: träningen och dieten är tuff och imorse stod hinderbana på programmet. Tog till 110% som alltid och har varit lite seg och stel idag under jobbet som idrottslärare. Kände en aning i vänstra ljumsken vilket gjorde mig lite si så där på topp inför markpasset idag:
Lyssnade på kroppen och skar ned på vikterna rejält i marken idag. Så här blev styrkepasset idag, och faktiskt så blev det helt OK:
Rygg + biceps:
– Marklyft: 12*4
– Lutande latsdrag: 12*4
– Sittande rodd, brett grepp: 12*4– Benlyft: 12*4
– Sit up´s: 12*4Ca: 45 minuter
Är tillfredställd men INTE 100% nöjd tyvärr, men dessa pass kommer och går.
Imorn är det mätning och vägning på G men först en kardioorunda i högt tempo sedan VILA inför lördagens styrkepass: bröst + axlar på gymet!Längtar redan!
Bästa hälsningar/J.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.