Johannas resa

Home Forums Dagböcker Johannas resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,200 total)
  • Author
    superberggren wrote:

Härliga bilder=) Fy, va kul med hinderbana! Det ska jag tvinga med nån på!!!
    Lycka till i fortsättningen, kul att läsa din journal:emo-thumb
    Keep it up,girl!

Denicé wrote:
    Härliga bilder=) Fy, va kul med hinderbana! Det ska jag tvinga med nån på!!!
    Lycka till i fortsättningen, kul att läsa din journal:emo-thumb
    Keep it up,girl!

Så himla KUL! Älskar DET men grymt mycket tuffare än man tror :up:

Tack för alla lov ord! /J. ;)

Imorse vakna jag innan klockan ringde men somna om lika snabbt, uj uj uj. trött när klockan sedan ringde vid 05.00. Bara att stiga upp och göra morgonrutinerna för att sedan dra ut på morgonrunda m coachen Fredrik.
    Vi gick ut till Duse Udde och tillbaka: ca 60 minuter i högt tempo.
    Efter morgonrunda vägde och mätte jag mig:
    Morgonvikt efter ca 4veckors diet: 68.7kg
    En viktnedgång på ca: 3kg
    Måtten krymper ned åt med glädje och allt känns toppen!

Dieten som Fredrik lagt upp, fungerar väldigt bra och jag trivs med träningsupplägget som Jan-Peter lagt upp!Allt är TOPPEN!
    Idag blir det vila från gymet för att sedan köra ett bröst och axelpass imorn innan jobbet!

Trevlig fredag, bästa hälsningar/J. ;)

Idag var det VILA från gymet: på något konstigt sätt känns det knas att inte dra på sig träningskläderna, packa väskan eller rättare sagt dra m väskan som alltid är packad med förnödenheter och dra iväg till gymet.:( Möta upp coachen och slita av ett gympass för att å andra sidan bara vara, ut och fika med vännerna och slappa framför tv:n sånt som vanligt folk är BÄST på och som jag INTE riktigt kan :p !
    Får väl träna på det så ska de väl gå någon gång det också, hel knas blidde den här dagen iaf, gott för båda kropp och knopp :emo-thumb
    Trevlig helg, alles! /J. ;)

Imorse sov jag ut och vaknade strax före kl 07.00. Bara att kliva upp och äta frukost , nu laddar jag inför förmiddagens bröst + axelpass + lite rehab för v:a axeln.
    Blir skoj, tränade inte på gymet igår så idag kliar det i hela kroppen.
    Vägde mig imorse för skiojs skull nu när jag ändrat om lite i dieten:
    – 67.7 Kg :D
    På måndag startar dietvecka 5, då skall det ändras om lite i kost schemat och sätta sprätt på förbränningen något xtra. Ser framemot de kommande 4 veckorna med spänning.
    Känner mig i god form för att ha kort diet endast 4 veckor, de första 4 veckorna har gått som en dans mer eller mindre vilket gör att jag är än mer laddad att satsa vidare.Trots att även motgångar gör mig taggad!
    Likaså träningen m styrka och fys löper på utan några som helst problem även om man ibland har svackor och det går djävulskt tungt men då vet man att man tagit i! :P
    Imorn är det dags för ”njutardag” som coachen Fredrik börjat säga: –Njutardag kallar vi det istället, du ska må bra och njuta av det du stoppar i dig inte få ångest och äta för ”ätingas” skull!
    och jag och mina coacher tänkte faktiskt lyxa till det med att grilla: kött/korv mm + potatissallad *ler* och göra en blåbärssmulpaj m vaniljsås *ler*, en av mina favoriter minsann men först skall jag äta en riktig lyxfrukost hemma på landet hos mor och far. Längtar skapligt efter bröd, speciellt: rostat bröd med smör, ost och apelsinmarmelad. Nej, nu får jag ge mig att reta mig själv. Hoppas på fint väder imorn! :up:
    Var föresten hemma hos coachen igår kväll och fixade lite hår mm, yes box: där retades det för fulla muggar vill jag lova: Där satt jag med min proteindrink och Linda (coachansvarig för hår/hud/naglar) satt brevid och tryckte en PIZZA (en calzone för övrigt)för att sedan avsluta med Kokkos bounty (Me LIKE) och 2 koppar kaffe. Jag unnade mig en 1/2 kopp.
    Vilken ”grisig” situation men jag ÄLSKAR utmaningar och besegrade lättsamt djävulen på min vänstra axel en gång för alla!

Trevlig lördag, up date kommer garanterat efter träningen idag!
    Bästa hälsningar/J. ;)

Man blir så imponerad och peppad av alla duktiga tjejer/killar här inne. Och givetvis är du en av dom;) Sova ut hihi.. Skulle oxå vilja prova det nån gång.:p Har 3 småttingar mellan 1-5år..Men man är aldrig sysslolös.haha

Lyxigt med flera coacher…Ha en trevlig helg
    Kram

Jennie_80 wrote:
    Man blir så imponerad och peppad av alla duktiga tjejer/killar här inne. Och givetvis är du en av dom Sova ut hihi.. Skulle oxå vilja prova det nån gång Har 3 småttingar mellan 1-5år..Men man är aldrig sysslolös.haha

Lyxigt med flera coacher…Ha en trevlig helg
    Kram

så länge man har möjlighet sen är det kört, du vet! :D

Ja, och super LYX med flera underbara människor i ens omgivning som ALLTID finns här och det BÄSTA av allt är att jag har på känn att det tycker det är minst lika KUL som mig, om inte KULIGARE att coach! :up:
    Ett MÅSTE, om man skall hålla hela vägen är att ha folk i ens närhet som bryr sig, pushar och stöttar även på gymet och utanför!

Tack för alla vänliga ord!
    Lycka till! /J. ;)

FYSISKT: KROPPEN KÄNNS FRÄSH OCH JAG HAR BRA TRYCK I MUSKLERNA. KÄNNER MIG NÅGOT HÅRDARE, SO FAR SO GOOD, BUT LONG WAY TOO GO. :D

PSYKISKT:PSYKISKT SETT KÄNNER JAG MIG PIGG OCH FRÄSH. MIN COACH HAR FÖRÄNDRAT KOSTSCHEMAT SUCCESIVT EFTER HAND OCH SKÄRT NER GRADVIS. NU LÄGGER VI IN EN EXTRA VÄXEL DE KOMMANDE 4 VECKORNA. :up:

WISH ME LUCK
    BÄSTA HÄLSNINGAR/ J. :|

Torsdag morgon ca kl 05.30

Finns det något bättre? :what:

Skulle INTE tro det!

Bästa hälsningar/ J. :|

Sov ut imorse sedan vilade jag och laddade inför ett styrkepass på gymet:
    Axlar + bröst:
    – Axel/hantelpress: 12*4
    – Framåtlutande flyes: 12*4
    – Upright rows: 12*2

– Liggande hantelpress: 12*4
    – Lutande hantelpress: 12*2
    – Bröst i CC:12*2
    Ca; 45 minuter

+ rehab: 3st övningar: 10rep * 3set

Ett okpass, könde mig lite seg och sliten men kämpade på och allt blev kalas BRA!

Imorn är det ”njutardag”, längtar!:p

Trevlig helg :up:
    Bästa hälsningar /J. ;)

Bra Johanna, fina pass, du kör så det rycker. Keep up the good work.

KRam :)/Cesse

Härlig bild på hinderbanan..Såg sagolikt ut..

Jag har inga i min omgivning som delar mitt intresse men hoppas påstöttning ändå..Maken e väl lite skeptisk men jag ska allt visa honom..

Tummen upp

Önskar dig lycka till ska bli intressant att följa din utveckling. Vi ses säkert på BTB vid nåt tillfälle. Tror nog jag får komma o köra i den där hinderbanan nån gång i sommar blir sugen.

Steppen1983 wrote:
    Bra Johanna, fina pass, du kör så det rycker. Keep up the good work.

KRam :)/Cesse

TACK för vänligheten, betyder mycket!

envisthet kan räcka långt. Jag försöker hålla modet uppe:up: och känner mig i en stabil fas just NU!
    Kan bara hoppas den håller i sig men som sagt: motgång:frust: föder framgång as always!

Rock ON! /J. ;)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.