Johannes 2007

Home Forums Dagböcker Johannes 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 654 total)
  • Author

Pattar [/b]

Bänk i smith

100 x 4
    100 x 5
    90 x 7

Sne hantelpress

39 x 7
    34 x 7

Peck deck

55 x 7
    55 x 6
    45 x 7

Hantelflyes

16 x 12
    16 x 12 Lätta här men tog bra som fan!

Blev nåt set biccecurls mitt i allt också, annars ett bra pass med ett jävla TRRRRÖÖÖÖCK :emo-thumb

20 min trappmaskin också efter passet medan sofia körde klart sitt helkroppsprogram

Imorrn blire vila, Tjing!!

Samir wrote:
    Feels good to have you back =)

Jag håller med dig Samir Johannes har bra karisma och kör på riktig bra nu .

Johannes-S wrote:
    Pattar [/b]

Bänk i smith

100 x 4
    100 x 5
    90 x 7

Sne hantelpress

39 x 7
    34 x 7

Peck deck

55 x 7
    55 x 6
    45 x 7

Hantelflyes

16 x 12
    16 x 12 Lätta här men tog bra som fan!

Blev nåt set biccecurls mitt i allt också, annars ett bra pass med ett jävla TRRRRÖÖÖÖCK :emo-thumb

20 min trappmaskin också efter passet medan sofia körde klart sitt helkroppsprogram

Imorrn blire vila, Tjing!!

Hallå Gävle :P kul att du fick bra kontakt i dina titties idag det fick jag med :P

Hej J, det ser bra ut! Stark i hantelpressen ser jag. :emo-thumb
    Hur är livet i Gävle annars?
    Jag tog mitt körkort i Gävle. Det höll på att skita sig för det sista jag gjorde under uppkörningen var att lägga mig tätt på vänstersidan av vägen då jag fick nån idé om att vägen var enkelriktad. Gammgubben var sjyst och jag fick lappen ändå:p .
    Ha re bra

/D

Vanessa Frykman wrote:
    Hallå Gävle :P kul att du fick bra kontakt i dina titties idag det fick jag med :P

Ja en jävla pump fick jag,, känner det nu att jag är helt slut nu,, ska bli skönt med vila imorogn sen ska jag mörda benen på söndag!!

David Frykman wrote:
    Hej J, det ser bra ut! Stark i hantelpressen ser jag. :emo-thumb
    Hur är livet i Gävle annars?
    Jag tog mitt körkort i Gävle. Det höll på att skita sig för det sista jag gjorde under uppkörningen var att lägga mig tätt på vänstersidan av vägen då jag fick nån idé om att vägen var enkelriktad. Gammgubben var sjyst och jag fick lappen ändå:p .
    Ha re bra

/D

Tjo!
    Tack, det känns grymt bra nu också! Faktiskt bara andra gången jag körde på dom hantlarna, kändes bra. Håller på och fixar iordning värsta tacobuffén här hemma nu, min mamma ska komma och hälsa på hela helgen så jag ska snart åka ner till stationen och hämta henne.
    Ja sofia har tagit sitt körkort här i gävle men jag tog mitt i borlänge förut när jag bodde där. Men jag förstår om du höll på att köra galet i den här stan,, enkelriktat överallt och mycket konstiga filer, (man har ju åkt på böter, haha.)

Ha nu en trevlig helg the frykmans.

Pectoralis wrote:
    Djuret ;) fan va du smäller på..du får lugna ner dej lite nu :D

måste köra nu,,, vill ju ha feta pattar ;) :D

Johannes-S wrote:
    Ja en jävla pump fick jag,, känner det nu att jag är helt slut nu,, ska bli skönt med vila imorogn sen ska jag mörda benen på söndag!!

Idag körde jag hatel pressar 2st med 20 kg hantlar:p skackig var det och tung som satan , med pass gick det annars var det 18 kg’s:P i lutandebänk såklart.

, Taco kväll låter gott det ska vi ha imorgon kväll . Kort vill jag se på morsan din där hon visar oss en dubbel bicce framifrån:|

storcc wrote:
    Pectoralis wrote:
    haha de gör du rätt i..åk och hämta morsan din nu då ;)

Yes… och nu är jag sprängmätt…

Vanessa Frykman wrote:
    Idag körde jag hatel pressar 2st med 20 kg hantlar:p skackig var det och tung som satan , med pass gick det annars var det 18 kg’s:P i lutandebänk såklart.

, Taco kväll låter gott det ska vi ha imorgon kväll . Kort vill jag se på morsan din där hon visar oss en dubbel bicce framifrån:|

haha,, ja jag kan ju fråga om hon vill slå en pose :emo-thumb

Nu på eftermiddagen blev det 2 tim 15 min promenad, det var så jäkla skönt ute!!

Låter riktig nice tog du några fina bilder då? När ska morsan åka hem igen?

Vanessa Frykman wrote:
    Låter riktig nice tog du några fina bilder då? När ska morsan åka hem igen?

nej jag tog inte emd kameran tyvärr… det var synd.
    Hon åker imorgon mitt på dagen,, då jävlar blir det ett benpass!! :up:

Nu ska vi beställa thaimat, mmm!!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 654 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.