- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 februari, 2007 at 22:33 #853016Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Om någon som är duktig på mark ser det här,, kolla på filmen längst upp på den här sidan och den på förra sidan och kolla om det ser okej ut??
Konstruktiv kritik tar jag gärna så jag kan få ett bättre utförande.Mvh J
Hej J, jag är ingen expert men i mina ögon ser det bra ut. Viktiga frågan tror jag dock är om det kändes bra? Fick du bra kontakt med baksida ben eller känner du mest rygg?
Keep up the good work!
/D2 februari, 2007 at 23:48 #853017Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Hej J, jag är ingen expert men i mina ögon ser det bra ut. Viktiga frågan tror jag dock är om det kändes bra? Fick du bra kontakt med baksida ben eller känner du mest rygg?
Keep up the good work!
/DJa det känns bra.. men kan inte avgöra om jag känner nåt i baksida ben efter marken eftersom jag körde baksida igår också,, så jag har förbannat ont där nu, glömde stretcha dom, haha…. jag är ingen expert heller men vad jag ser och känner så är utförandet helt okej.
imorgon köttar jag bröst
3 februari, 2007 at 19:46 #853018Anonym anvandareMemberKände mig inte fräsch i kroppen än efter ryggpasset så jag kör bröst imorgon istället, har fyllt på ordentligt idag så det kommer bli ett grymt pass känner jag på mig!!
3 februari, 2007 at 22:41 #853019Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kände mig inte fräsch i kroppen än efter ryggpasset så jag kör bröst imorgon istället, har fyllt på ordentligt idag så det kommer bli ett grymt pass känner jag på mig!!Jag tror dig. Snart dags för lite pose bilder tror jag:P
/D3 februari, 2007 at 23:53 #853020Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Jag tror dig. Snart dags för lite pose bilder tror jag:P
/DPosebilder, ahhh… jag är alldeles för tjock för att fastna på några sånna… om några veckor kanske jag törs ställa upp på det
Natti
4 februari, 2007 at 12:17 #853021Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Posebilder, ahhh… jag är alldeles för tjock för att fastna på några sånna… om några veckor kanske jag törs ställa upp på detNatti
Man ser igenom fettet vettu! Ett tränat öga ser hur musklerna ser ut under:p
Sen är det kul att se utvecklingen.
/D4 februari, 2007 at 13:38 #853022Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Man ser igenom fettet vettu! Ett tränat öga ser hur musklerna ser ut under:p
Sen är det kul att se utvecklingen.
/Dså sant!
men jag tror inte ens det mest tränade ögat skulle se igenom mitt lager just nu… men ska se vad jag kan göra för att ändra på det.snart lunch, skidskytte på tv….
sen träning.4 februari, 2007 at 13:51 #853023Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Om någon som är duktig på mark ser det här,, kolla på filmen längst upp på den här sidan och den på förra sidan och kolla om det ser okej ut??
Konstruktiv kritik tar jag gärna så jag kan få ett bättre utförande.Mvh J
Hade jag gärna gett dig om jag kunde se videon men klickar på länken och ingen film spelas upp Men jag undrar.. körde du raka mark för baksida eller marklyft som rikgt Marklyft?
4 februari, 2007 at 15:18 #853024Anonym anvandareMemberannova wrote:Hade jag gärna gett dig om jag kunde se videon men klickar på länken och ingen film spelas upp Men jag undrar.. körde du raka mark för baksida eller marklyft som rikgt Marklyft?Hmm va konstigt, den funkar för mig… Och andra har ju kunnat se den, men jag e inte så duktig på sånt så jag vet inte varför inte du kan.
Körde vanliga mark iallafall.4 februari, 2007 at 17:26 #853025Anonym anvandareMemberPrecis kommit hem från gymmet. Idag körde jag:
Bröst, lätt axlar och bicce[/b]
Som sagt, skulle testa att för första gången kliva över 40 kilosgränsen i hantelpressarna och det blev på rak bänk, vilket jag nästan aldrig tidigare provat med hantlar, riktigt skönt när man fick in tekniken så det blev först en hel del lätta set innan jag gick upp.
Hantelpress på rak bänk
42 x 8 PB!!
42 x 5
34 x 7Sen var jag i princip helt färdig, tack och hej
Sne bänk i smith
70 x ?
70 x ? drop till 50 x ?
50 x ?Lätt men ett jävla tryck och pump hela tiden
Peck deck
55 x 7
45 x 7 drop till 30 x ? DÖD!!!Sittande hantelpress
22 x 8 Oj oj oj axlarna finito
19 x ? drop till 16 x ?Stående hammercurl
16 x 6
26 x 4
22 x 9
24 x 7
22 x 7Liggande curl till pannan i cable
60 x ?
75 x 6Så nu var armarna också helt döda. Ett grymt pass med en fruktansvärt skön pump hela tiden, riktigt nöjd med hantelpressarna, trodde aldrig jag skulle få upp 8 st.
No pix
4 februari, 2007 at 18:17 #853026Anonym anvandareMemberMer än så här törs jag inte visa,, fy fan har aldrig varit så fet som nu…
4 februari, 2007 at 19:30 #853027Anonym anvandareMemberCheck out the ticha m,an den fick du när du beställde sans fierce va looking good man.
Grattis till en kanon pass. sÅ kändes vår pass igår , efter hantelpressarna så var man slut . Jag blev dock besviken i bänken . Men nästa gång ska jag ladda bättre o köra den som 1a övning:p
Har du haft det bra ?
Jag var ute med barnen i 4 timmar idag . Barnen åkte pulka och mammorna tjöttade :nodha det bra !!!!!!
4 februari, 2007 at 21:07 #853028Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Hmm va konstigt, den funkar för mig… Och andra har ju kunnat se den, men jag e inte så duktig på sånt så jag vet inte varför inte du kan.
Körde vanliga mark iallafall.aha.. nu har jag sett! Du rycker igång första lyftet och behöver spänna upp kroppen bättre – slappa trapz och armar och det blir en alltför krummad rygg. Du ville ju ha lite tips så – hoppas det hjälper! Kör hårt!:emo-thumb
4 februari, 2007 at 21:25 #853029Anonym anvandareMemberannova wrote:aha.. nu har jag sett! Du rycker igång första lyftet och behöver spänna upp kroppen bättre – slappa trapz och armar och det blir en alltför krummad rygg. Du ville ju ha lite tips så – hoppas det hjälper! Kör hårt!:emo-thumbJa jag såg att jag ryckte som fan när jag kollade klippet första gången,, kände inte det när jag körde. Var nog för jag var så jäkla koncentrerad på att få upp den antagligen.
hur menar du med slappa trapz och armar? och tycker du ryggen är krummad nu?
jag vill ha alla tips jag kan få, bara tacksam :up:
Mvh J4 februari, 2007 at 21:28 #853030Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Check out the ticha m,an den fick du när du beställde sans fierce va looking good man.Grattis till en kanon pass. sÅ kändes vår pass igår , efter hantelpressarna så var man slut . Jag blev dock besviken i bänken . Men nästa gång ska jag ladda bättre o köra den som 1a övning:p
Har du haft det bra ?
Jag var ute med barnen i 4 timmar idag . Barnen åkte pulka och mammorna tjöttade :nodha det bra !!!!!!
ja det fick jag :emo-thumb
Jag var också helt färdig efter hantelpressarna… satsade allt där, men ett riktigt bra pass, jag är jättenöjd. Imorgon ska jag köra ben men vilar nog från böjen den här veckan. Blir nog hacklift, benpress och benspark.
Har haft en lugn skön helg annars… softat bara, en skön promenad igår, var jättefint ute då. Redo för en ny vecka?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.