- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2007 at 21:46 #853031Anonym anvandareMember
iom att du ”gungar” igång första lyftet så har du krokiga armar i starten och inte spännt upp överkroppen ordenligt – tänk dig överkroppen styv som en fjäder, tryck ut bröstet, raka armar spända trapz och ha inte stången alltför nära kroppen för då kommer du lyfta runt knäna istället för raka vägen upp. Ett litet tips – ta bort 30 kg från stången få in tekniken. Hoppas det hjälper !
4 februari, 2007 at 21:52 #853032Anonym anvandareMemberannova wrote:iom att du ”gungar” igång första lyftet så har du krokiga armar i starten och inte spännt upp överkroppen ordenligt – tänk dig överkroppen styv som en fjäder, tryck ut bröstet, raka armar spända trapz och ha inte stången alltför nära kroppen för då kommer du lyfta runt knäna istället för raka vägen upp. Ett litet tips – ta bort 30 kg från stången få in tekniken. Hoppas det hjälper !Jepp,, tack för förklaringen!
5 februari, 2007 at 10:10 #853033Anonym anvandareMemberMorgonpromenad idag: 50 min
Morgonvikten låg på 91,1 kg.
I eftermiddag kör jag framsida ben och vader[/b]
5 februari, 2007 at 18:53 #853034Anonym anvandareMemberJag är död, med andra ord ett riktigt gött pass! Det blev som sagt framsida ben och vader. Och så här gick det[/b]
Hacklift
Alla set är med asset ända ner. Riktigt bra tryck idag! benen var i princip döda redan efter första övningen.
80+släden x 6
100+släden x 4
80+släden x 10 2 setBenpress
Körde på så gott det gick, ville sluta efter 2 reps men fortsatte lite till… Jäkligt nöjd här, djupa och goa med ett jävla tryck i låren.
260 x 10 2 set
Benspark
Här hade man inte mycket att hämta.
60 x 10
40 x 12Sittande vadpress
40 x 15 4 set
Sen gick jag 10 min på bandet,5 km/h, mer gick inte, benen kändes som trästockar, det var vingligt men sköööönt!! Aldrig ahft sån känsla i mina pass som nu, man vill lägga sig och dö men inombords samlar man sig och bara matar på, ”de e najs”
5 februari, 2007 at 21:50 #853035Anonym anvandareMemberFan va bra Johannes så ska det vara med i hackliften ass to the grass man . Visst känner man sig död efter den övning. Trööööööööck fik du också kan jag tänka mig. Bra pass du kör ska bli kul att se resultaten senare när du har deffat ner dig lite.
Gillar din journal det peppar mig verkligen[/b]:nod :pop:
5 februari, 2007 at 22:11 #853036Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan va bra Johannes så ska det vara med i hackliften ass to the grass man . Visst känner man sig död efter den övning. Trööööööööck fik du också kan jag tänka mig. Bra pass du kör ska bli kul att se resultaten senare när du har deffat ner dig lite.Gillar din journal det peppar mig verkligen[/b]:nod :pop:
Ja hakliften dödar så jävla bra!!!
Nu gjorde du min dag!! Otroligt glad blir jag av att höra det!!
Du och David inspirerar mig fruktansvärt mycket också ska du veta!Jag är också riktigt nyfiken på vad som finns under, we´ll find out soon!!
5 februari, 2007 at 22:14 #853037Anonym anvandareMemberäggvita och blomkål is the shit
nu är det slut på kladdkakorna :pop:
go go go!!5 februari, 2007 at 22:19 #853038Anonym anvandareMemberPaula wrote:äggvita och blomkål is the shit
go go go!!hmm PRUTMASKIN VA
5 februari, 2007 at 22:59 #853039Anonym anvandareMemberPaula wrote:äggvita och blomkål is the shit
go go go!!Ja vi får väl se om några veckor/månader. jag kör med blomkålsmetoden iallafall…
Slut på kladdkakorna blir det aldrig,, men det kanske blir en kladdkaka varannan lördag från och med nu,, är det okej?
5 februari, 2007 at 23:02 #853040Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Ja vi får väl se om några veckor/månader. jag kör med blomkålsmetoden iallafall…Slut på kladdkakorna blir det aldrig,, men det kanske blir en kladdkaka varannan lördag från och med nu,, är det okej?
Blev nästan rädd att du skulle överge kladdkakan;)
5 februari, 2007 at 23:02 #853041Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Ja vi får väl se om några veckor/månader. jag kör med blomkålsmetoden iallafall…Slut på kladdkakorna blir det aldrig,, men det kanske blir en kladdkaka varannan lördag från och med nu,, är det okej?
Blev nästan rädd att du skulle överge kladdkakan;)
5 februari, 2007 at 23:28 #853042Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Blev nästan rädd att du skulle överge kladdkakan;)Trodde du?
Aldrig :emo-thumb5 februari, 2007 at 23:36 #853043Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Mer än så här törs jag inte visa,, fy fan har aldrig varit så fet som nu…Du har köttat ordentligt! såg några gamla bilder på dig:P
Skit Bra gjort!:up:5 februari, 2007 at 23:37 #853044Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Du har köttat ordentligt! såg några gamla bilder på dig:P
Skit Bra gjort!:up:Aha jag vet nog vilka du menar.. tack så mycket… ja det är väl cirka 25-30 kg sedan
6 februari, 2007 at 09:22 #853045Anonym anvandareMemberGod morgon .
Sovit bra? Du vilar väll idag:rtfm:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.