Johannes 2007

Home Forums Dagböcker Johannes 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 654 total)
  • Author

iom att du ”gungar” igång första lyftet så har du krokiga armar i starten och inte spännt upp överkroppen ordenligt – tänk dig överkroppen styv som en fjäder, tryck ut bröstet, raka armar spända trapz och ha inte stången alltför nära kroppen för då kommer du lyfta runt knäna istället för raka vägen upp. Ett litet tips – ta bort 30 kg från stången få in tekniken. Hoppas det hjälper ! :)

annova wrote:
    iom att du ”gungar” igång första lyftet så har du krokiga armar i starten och inte spännt upp överkroppen ordenligt – tänk dig överkroppen styv som en fjäder, tryck ut bröstet, raka armar spända trapz och ha inte stången alltför nära kroppen för då kommer du lyfta runt knäna istället för raka vägen upp. Ett litet tips – ta bort 30 kg från stången få in tekniken. Hoppas det hjälper ! :)

Jepp,, tack för förklaringen!

Morgonpromenad idag: 50 min

Morgonvikten låg på 91,1 kg.

I eftermiddag kör jag framsida ben och vader[/b]

Jag är död, med andra ord ett riktigt gött pass! Det blev som sagt framsida ben och vader. Och så här gick det[/b]

Hacklift

Alla set är med asset ända ner. Riktigt bra tryck idag! benen var i princip döda redan efter första övningen.

80+släden x 6
    100+släden x 4
    80+släden x 10 2 set

Benpress

Körde på så gott det gick, ville sluta efter 2 reps men fortsatte lite till… Jäkligt nöjd här, djupa och goa med ett jävla tryck i låren.

260 x 10 2 set

Benspark

Här hade man inte mycket att hämta.

60 x 10
    40 x 12

Sittande vadpress

40 x 15 4 set

Sen gick jag 10 min på bandet,5 km/h, mer gick inte, benen kändes som trästockar, det var vingligt men sköööönt!! Aldrig ahft sån känsla i mina pass som nu, man vill lägga sig och dö men inombords samlar man sig och bara matar på, ”de e najs”

Fan va bra Johannes så ska det vara med i hackliften ass to the grass man . Visst känner man sig död efter den övning. Trööööööööck fik du också kan jag tänka mig. Bra pass du kör ska bli kul att se resultaten senare när du har deffat ner dig lite.

Gillar din journal det peppar mig verkligen[/b]:nod :pop:

Vanessa Frykman wrote:
    Fan va bra Johannes så ska det vara med i hackliften ass to the grass man . Visst känner man sig död efter den övning. Trööööööööck fik du också kan jag tänka mig. Bra pass du kör ska bli kul att se resultaten senare när du har deffat ner dig lite.

Gillar din journal det peppar mig verkligen[/b]:nod :pop:

Ja hakliften dödar så jävla bra!!!

Nu gjorde du min dag!! Otroligt glad blir jag av att höra det!!
    Du och David inspirerar mig fruktansvärt mycket också ska du veta!

Jag är också riktigt nyfiken på vad som finns under, we´ll find out soon!! ;)

äggvita och blomkål is the shit ;)
    nu är det slut på kladdkakorna :pop:

go go go!!

Paula wrote:

go go go!!

hmm PRUTMASKIN VA ;)

Paula wrote:

go go go!!

Ja vi får väl se om några veckor/månader. jag kör med blomkålsmetoden iallafall…

Slut på kladdkakorna blir det aldrig,, men det kanske blir en kladdkaka varannan lördag från och med nu,, är det okej? ;) :D

Johannes-S wrote:
    Ja vi får väl se om några veckor/månader. jag kör med blomkålsmetoden iallafall…

Slut på kladdkakorna blir det aldrig,, men det kanske blir en kladdkaka varannan lördag från och med nu,, är det okej? ;) :D

Blev nästan rädd att du skulle överge kladdkakan;)

Johannes-S wrote:

Vanessa Frykman wrote:

Trodde du? :)
    Aldrig :emo-thumb

Johannes-S wrote:
    Mer än så här törs jag inte visa,, fy fan har aldrig varit så fet som nu…

Du har köttat ordentligt! såg några gamla bilder på dig:P
    Skit Bra gjort!:up:

David Frykman wrote:
    Du har köttat ordentligt! såg några gamla bilder på dig:P
    Skit Bra gjort!:up:

Aha jag vet nog vilka du menar.. tack så mycket… ja det är väl cirka 25-30 kg sedan

God morgon .

Sovit bra? Du vilar väll idag:rtfm:

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 654 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.