- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 februari, 2007 at 17:39 #853076Anonym anvandareMember
Nu har jag inhandlat allt gott som ska ätas imorgon, mmmmmm!!!
Men hur ska Johannes klara av att hålla sig från allt gott ikväll som finns i skafferiet
Klart jag fixar det…
10 februari, 2007 at 12:41 #853077Anonym anvandareMemberBajs bajs bajs!!
Min axel har kastat in handuken och det kommer bli flera dagars ofrivillig vila…
Kan ju köra ben,, men dom gör fortfarande ont från passet i måndags eller när det var… Tidigast på måndag kommer jag kunna köra ben…Kommer iallafall att uppdatera med aktuell vikt varje lördag nu tänkte jag.
Morgonvikt lördag 10/2: 89,2kg
Vikt 5/2: 91,1kg
10 februari, 2007 at 23:42 #853078Anonym anvandareMemberGrymt mannen Där ser man ägg och blomkål är gjejen:P keep it up rutorna ska fram nu:buttrock: [/b]
10 februari, 2007 at 23:53 #853079Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Grymt mannen Där ser man ägg och blomkål är gjejen:P keep it up rutorna ska fram nu:buttrock: [/b]Tack, men jag e mest nere nu, min axel vill verkligen inte som jag….
Vet inte ens vad jag gjort, det blir jag mest irriterad över… om jag åtminstone visste hur det kunnat bli så här.. Får hoppas det känns bättre imorgon..Godnatt
10 februari, 2007 at 23:59 #853080Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Tack, men jag e mest nere nu, min axel vill verkligen inte som jag….
Vet inte ens vad jag gjort, det blir jag mest irriterad över… om jag åtminstone visste hur det kunnat bli så här.. Får hoppas det känns bättre imorgon..Godnatt
När vilade du helt sist?
mvh
Vanessa11 februari, 2007 at 14:26 #853081Anonym anvandareMemberQuote:Johannes-S wrote:Daniel: Ja det verkar så. Och jag tar till mig allt jag tycker verkar vettigt, och det gör det annova säger. Skulle vara kul dock att veta vem man får tipsen av, (jag vet inte vad jag ska säga om din avatar annova)Lite självironi är bra att ha (ang min avatar) Tråkigt att du fått ont i axeln hoppas du hittar orsaken och ser till att vila/träna rätt så det inte fortsätter. Har du några ideer till var smärtan kommer från? krya på dig!
11 februari, 2007 at 18:05 #853082Anonym anvandareMemberannova wrote:Quote:Lite självironi är bra att ha (ang min avatar) Tråkigt att du fått ont i axeln hoppas du hittar orsaken och ser till att vila/träna rätt så det inte fortsätter. Har du några ideer till var smärtan kommer från? krya på dig!Axeln känns ganska bra idag!! Började känna av den efter ryggpasset i fredags… men det kändes lite konstigt efter axelpasset dagen innan men inte ont så jag vet inte vad det kom ifrån. Men skönt att det är på väg att försvinna nu iallafall… trodde igår det var värre än det är. Tur man har fel ibland :emo-thumb
11 februari, 2007 at 18:10 #853083Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:När vilade du helt sist?mvh
VanessaIdag, igår
Kör ju ungefär varannan dag, räknar inte promenader som träning..
Men kör aldrig mer än 4 gympass per vecka…Vila gör en gott :emo-thumb
12 februari, 2007 at 11:43 #853084Anonym anvandareMemberOrding o reda! Ser bra ut, fick sug att dra till gymet efter att ha kikat lite!:emo-thumb
12 februari, 2007 at 11:46 #853085Anonym anvandareMemberWilliam Dester wrote:Ording o reda! Ser bra ut, fick sug att dra till gymet efter att ha kikat lite!:emo-thumbTack mannen!
Jag hade redan varit på gymmet redan om det inte tagit tre liv att äta upp den förbannade tonfisken o riset.. haha!! Men snart så.Ben idag[/b]
12 februari, 2007 at 14:37 #853086Anonym anvandareMemberKöttben nyss
Blir alltid lika besviken när man kört ben och tar av sig byxorna efter passet, man förväntar sig värsta påkarna men så finns där bara ett par piprensare.. men bara att kämpa på. Så här gick det idag.
Hacklift
80+släden x 12 3 set
Benpress
260 x 10
280 x 8
220 x 10
180 x 12That´s all, fan vilket tryck, trodde låren skulle explodera där ett tag.
13 februari, 2007 at 18:44 #853087Anonym anvandareMemberGlömt skriva in passet jag körde idag, pumpade mina små BICEPS![/b]
Hantelcurl
22 x 6 3 set
Det var drop i nåt set också men kommer inte ihåg vikt eller repsSkivstångscurl
Pumpade bara lätt här
20 x max 3 set
35 x 9Curl i cable
55 x ? 3 set
1 drop till 35That´s all for today, sen körde jag 30 min crosstrainer
Det var ju det jag åkte till gymmet för.Imorgon blir det bröst axlar, lätt lätt för axeln
13 februari, 2007 at 22:42 #853088Anonym anvandareMemberHärligt att du kör på Johannes. Hur är suget idag då?
Ta det lungt med axeln och se till att värma upp den ordentligt !13 februari, 2007 at 23:51 #853089Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Köttben nyssBlir alltid lika besviken när man kört ben och tar av sig byxorna efter passet, man förväntar sig värsta påkarna men så finns där bara ett par piprensare.. men bara att kämpa på. Så här gick det idag.
Hacklift
80+släden x 12 3 set
Benpress
260 x 10
280 x 8
220 x 10
180 x 12That´s all, fan vilket tryck, trodde låren skulle explodera där ett tag.
Fan Va skönt:D ! Jag vet precis hur du känner dig, tittar jag på mina så ser dom inte så illa som min avatar men jag vill dom skall bli riktigt köttiga:p
Bra jobbat, dom lär nog växa skall du se!14 februari, 2007 at 11:49 #853090Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härligt att du kör på Johannes. Hur är suget idag då?
Ta det lungt med axeln och se till att värma upp den ordentligt !Idag har jag inget sug efter nånting onyttigt faktiskt, första dagen jag känner så. Axeln känns bra men åkte på en sträckning i ryggen igår istället så har inte kunnat sova så bra inatt
Voltaren och soffläge,, det är på bättringsvägen redan men det blir ingen träning idag iallafall. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.