Johansson transformation

Home Forums Dagböcker Johansson transformation

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 124 total)
  • Author

Hejsan och Välkommen till min nya Journal[/b]

För 6-7 månader sedan fick jag bihålsinfektion och har inte kunnat träna alls.
    Innan dess var jag förkyld typ hela tiden och körde några pass ibland, man kan nästan säga att jag inte tränat seriöst på 7-8 månader.
    Har fått mycket antibiotika och mediciner som gjort att jag inte kunnat ätit något på flera dagar.. jag har dock alltid försökt att hålla humöret uppe och bara se frammåt.
    Nu börjar jag om från noll med nya tag, det skall nog gå bra om jag har det muskelminne som jag tror att jag har.
    När jag var som bäst vägde jag 90-93kg (har vägt som mest 96kg), nu väger jag 84kg. Anledningen är att jag faktiskt inte brytt mig alls om min hälsa och jag är en person som inte gillar att äta mycket så under denna tid har jag ätit jätte dåligt.
    Armmåttet har sänkts 3cm osv osv midjan blivit lite bättre dock. Folk känner inte igen men nu ska dem få se på fan.:nod

Mål: Att jag känner mig bra nog för att ställa upp i någon mindre tävling som ex. Allströmmer 2010 lr liknande.;)

Här kan ni läsa om det förflutna.
    Min första journal
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=20345]
    Andra
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=33230]

Där ja :D😀 Fan va kul Arne!! Ahlströmer kommer bli najs!

Hur gick det idag?

The Comeback[/b]

Med tanke på att det var första passet på så länge var jag noga med att strecha och värma upp, sprang 5-10 minuter på bandet också.

Muskelgrupp: Bröst

Övn 1: Stående Cabelcross
    30kg *7
    25kg *12
    30kg *10

Övn 2: Bänkpress
    90kg *7
    90kg *3
    80kg *5
    50kg *många

Övn 3: Incline-hantelpress
    20-20kg *10
    20-20kg *12
    20-20kg *14
    17-17kg *19

Hade ju inget att förvänta mig men så såg det ut.
    Jag trodde att ja strechade tillräckligt men mitt under sista övningen fick jag nackspärr och kunde inte vrida huvudet till vänster..

Det här är bilderna från idag.

Kändes det bra att vara tillbaka i gymmet? :)

Bra bänkat för tusan! Och formen ser ju fan bra ut =) Du kommer vara tillbaks in noo time :buttrock:

Niclas Holgersson wrote:
    Kändes det bra att vara tillbaka i gymmet? :)

Bra bänkat för tusan! Och formen ser ju fan bra ut =) Du kommer vara tillbaks in noo time :buttrock:

Det kändes helt underbart:o
    Att komma tillbaka till miljön, att träffa massa gammalt gymhäng, att få ta i osv osv:P

Tack så jätte mycket Hoolge, dock var bilderna tagna efter passet så jag hade lite pump-
    Vi har ju slappat tsm du och jag.. nu är det dags att bli större!!

Nu blir det äta en hel del protte sedan skall jag på GIF match med Kusin vitamin.

[youtube=ZthNYozVwNM]

Ja nu jävlar blir det inget slappande :devil:

den här kommer följas ;D

Quote:
    Hoolge:Ja nu jävlar blir det inget slappande :devil:

Absolut inte, imorgon blir det ben. dvs om jag kommer ur sängen imorgon.. känner att en rejäl träningsvärk i tuttarna börjar infinna sig.

Quote:
    Tkauc:den här kommer följas;D

Det uppskattar jag, tack så mycket:)

Den här kommer jag följa:)

Grattis på namnsdagen.

Andra träningspasset[/b]

Muskelgrupp: Ben

Övn1: Benböj
    70kg *14
    70kg *10 (här svettades det en heeeeel del:D)
    70kg

Övn2: Benpress
    Lade på 2 plattor på vardera sida sedan körde jag till failure, la sedan på 1 platta till på vardera och gjorde 5 reps.
    3set

Här började jag få riktigt ont i magen och blev helt yr i huvudet, tror det var NO-Exploden:yikes:

Övn3: Hamstrings
    För bästa möjliga kontakt så kör jag ett ben åt gången.
    3set
    Här började jag må ännu sämre

Övn4: Benspark
    35kg *20
    45kg *15
    Var nöjd att jag kunde ta mig ifrån bensparken ner till omklädningsrummet där jag låg i 20 minuter och mådde skit.
    Cycklade sedan hem vilket är ett mirakel

Riktigt nöjd med benböjs genomförandet, kände verkligen att det tog och nöjd att jag körde alla övningar dock inte 100% pga illamåendet.

Led mest mellan passen så jag hann inte ta några kort men nästa pass är armar och då kommer det bilder det lovar jag:up:

anders172 wrote:
    Den här kommer jag följa:)

Härligt härligt ska kika in i din lite oftare!

Hoogle: Hahaha, jag tänkte har jag namnsdag idag??.. så tittade jag upp det så var det ”Arne och Arnold” som har namnsdag:D

Nu ska jag laga massa kyckling.

Usch då. Bra pass! Men trist att du mådde dåligt osv.. Men å andra sidan, inte fan är det någon dans på rosor med ett hårt benpass :up:

Niclas Holgersson wrote:
    Usch då. Bra pass! Men trist att du mådde dåligt osv.. Men å andra sidan, inte fan är det någon dans på rosor med ett hårt benpass :up:

Tack.
    Precis men det är ändå tråkigt att jag inte kan ta ut mig till 100 pga illamående.. men nu känner jag mer att det gjorde mig väl att hag inte tog i ännu mer, för jag har fruktansvärd träningsvärk idag.:D

Idag skall jag vila och äta en massa kyckling, dricka 3-4 liter vatten.

Taggad till morgondagens Armpass
    [youtube=sp4fvjZ4NIE]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.