- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 september, 2009 at 02:01 #481171Anonym anvandareMember
Har blivit förkyld som fän (hoppas det inte är svininfluensan)
Återkommer när jag frisknat till:)4 september, 2009 at 17:09 #481172Anonym anvandareMemberEftersom jag är sjuk och inte kan träna för tillfället så får jag väl agera lite dagbok för att hålla igång journalen.
Var och gästjagade höstbock i Hedesunda igårkväll.
Fick en enormt bra åker att passa, för de hade sätt bock där någon dag innan så chansen var stor att det skulle komma något där. Men problemet var att ta sig av vägen och hitta ett ställe att sitta på i det höga gräset.. efter ha skrämt hela skogen när jag tog mig till passet pga det höga gräset och en massa buskasch så hittade jag ett hyfsat ställe att sitta på, 10 sekunder senare kryllar det av mygg precis överallt och jag bara tar bössan skriker högt ”OOOOOOOOOHHHH” och springer ifrån passet.
Insåg att det inte var någon som helst idé att försöka passa av samma åker.
De andra hade nyss kommit till sina pass och jag var ju tvungen att fördriva tiden.
Så jag fick plocka lite kantareller som jag sedan tillagade med creme fraiche, vitlöks creme fraiche, lök och korvsnuttar. Lade sedan röran på en macka med ost, paprika, tomat och gurka. Ser inte såg gott ut men det var HUR GOTT SOM HELST!!!4 september, 2009 at 19:07 #481173Anonym anvandareMemberHahaha jägarN! Det ser riktigt gott ut det där ja
8 september, 2009 at 19:16 #481174Anonym anvandareMemberNu har jag börjat äta på Pizza tallrikar igen..
Vill fortfarande komma tillbaka till mitt livs form oavsett hur många motgångar jag får.
8 september, 2009 at 20:40 #481175Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Nu har jag börjat äta på Pizza tallrikar igen..Vill fortfarande komma tillbaka till mitt livs form oavsett hur många motgångar jag får.
ÄLSKAR DITT GO MANNEN, vilken inspiration, det där är vilja och det rätta tänktet, du vet att jag håller på dig och vill ditt bästa och jag hoppas verkligen att en gång för alla det där skitviruset försvinner från dig. MVH cesse
8 september, 2009 at 20:55 #481176Anonym anvandareMemberSer sjukt gott ut! Är du frisk än?
Köp de där Immiflex och lite glutamin för satan
8 september, 2009 at 21:52 #481177Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:ÄLSKAR DITT GO MANNEN, vilken inspiration, det där är vilja och det rätta tänktet, du vet att jag håller på dig och vill ditt bästa och jag hoppas verkligen att en gång för alla det där skitviruset försvinner från dig. MVH cesseThx mannen:)
Niclas Holgersson wrote:Ser sjukt gott ut! Är du frisk än?Köp de där Immiflex och lite glutamin för satan
Näe, är förkyld men hoppas att det löser sig till nästa vecka!
Jag ska göra det:up:
10 september, 2009 at 01:35 #481178Anonym anvandareMemberJupp jupp, YEAH BUUUDDDYYYYYYYYYY LIGHT MAT BOOOOOOOOOOOOOOOOOH[/b]
10 september, 2009 at 02:07 #481179Anonym anvandareMemberjaha då va det dags att göra slut på den nya limpan lingon grova som står i kylen tillsammans med 1,5liter mjölk:D och en 1050kcal gainer dricka i mjölk:D
extremt härliga matbilder just därför jag ska käka:D
Riktigt skön inställning arne hoppas du når ditt mål:)
10 september, 2009 at 02:22 #481180Anonym anvandareMemberEmil Lundberg wrote:jaha då va det dags att göra slut på den nya limpan lingon grova som står i kylen tillsammans med 1,5liter mjölk, och en 1050kcal gainer dricka i mjölk.extremt härliga matbilder just därför jag ska käka:D
Riktigt skön inställning arne hoppas du når ditt mål:)
Vad vore livet utan mat:D
Tack så mycket mannen:up:
10 september, 2009 at 20:45 #481181Anonym anvandareMemberHåller med Emil, sjukt bra mat
10 september, 2009 at 20:55 #481182Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Eftersom jag är sjuk och inte kan träna för tillfället så får jag väl agera lite dagbok för att hålla igång journalen.
Var och gästjagade höstbock i Hedesunda igårkväll.
Fick en enormt bra åker att passa, för de hade sätt bock där någon dag innan så chansen var stor att det skulle komma något där. Men problemet var att ta sig av vägen och hitta ett ställe att sitta på i det höga gräset.. efter ha skrämt hela skogen när jag tog mig till passet pga det höga gräset och en massa buskasch så hittade jag ett hyfsat ställe att sitta på, 10 sekunder senare kryllar det av mygg precis överallt och jag bara tar bössan skriker högt ”OOOOOOOOOHHHH” och springer ifrån passet.
Insåg att det inte var någon som helst idé att försöka passa av samma åker.
De andra hade nyss kommit till sina pass och jag var ju tvungen att fördriva tiden.
Så jag fick plocka lite kantareller som jag sedan tillagade med creme fraiche, vitlöks creme fraiche, lök och korvsnuttar. Lade sedan röran på en macka med ost, paprika, tomat och gurka. Ser inte såg gott ut men det var HUR GOTT SOM HELST!!!HAHAHAHAHA!!! Lika bra att tänka framåt o plocka lite kantareller istället!!:up:
11 september, 2009 at 18:17 #481183Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Håller med Emil, sjukt bra mat:nod Äter så varje dag nu!
Pixi wrote:HAHAHAHAHA!!! Lika bra att tänka framåt o plocka lite kantareller istället!!:up:13 september, 2009 at 15:55 #481184Anonym anvandareMemberNär jag gjorde min comeback så hade jag bra glöd innan passet osv, problemet var att när det började bli jobbigt och konditionen spelade in så tog jag slut.. tappade suget åt att träna helt när jag bara kände hur hårt hjärtat slog och hur högt,snabbt jag andades.
För att jag nu ska kunna komma tillbaka till min bästa form så är jag tvungen att få en bättre kondition. First thing monday: Armar & Joggning i lungt tempo ca 30 minuter.Åt till lunch igår (Hade redan börjat äta men så såg det ut)
Snart skall jag äta kyckling igen.14 september, 2009 at 17:13 #481185Anonym anvandareMemberIdag blir det ännu en comeback:)
Dagens låt
[youtube=HvVIAAmQGcI&feature]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.