Johansson transformation

Home Forums Dagböcker Johansson transformation

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 124 total)
  • Author

Har blivit förkyld som fän (hoppas det inte är svininfluensan)
    Återkommer när jag frisknat till:)

Eftersom jag är sjuk och inte kan träna för tillfället så får jag väl agera lite dagbok för att hålla igång journalen.
    Var och gästjagade höstbock i Hedesunda igårkväll.
    Fick en enormt bra åker att passa, för de hade sätt bock där någon dag innan så chansen var stor att det skulle komma något där. Men problemet var att ta sig av vägen och hitta ett ställe att sitta på i det höga gräset.. efter ha skrämt hela skogen när jag tog mig till passet pga det höga gräset och en massa buskasch så hittade jag ett hyfsat ställe att sitta på, 10 sekunder senare kryllar det av mygg precis överallt och jag bara tar bössan skriker högt ”OOOOOOOOOHHHH” och springer ifrån passet.
    Insåg att det inte var någon som helst idé att försöka passa av samma åker.
    De andra hade nyss kommit till sina pass och jag var ju tvungen att fördriva tiden.
    Så jag fick plocka lite kantareller som jag sedan tillagade med creme fraiche, vitlöks creme fraiche, lök och korvsnuttar. Lade sedan röran på en macka med ost, paprika, tomat och gurka. Ser inte såg gott ut men det var HUR GOTT SOM HELST!!!

Hahaha jägarN! Det ser riktigt gott ut det där ja :)

Nu har jag börjat äta på Pizza tallrikar igen..

Vill fortfarande komma tillbaka till mitt livs form oavsett hur många motgångar jag får.

arne_fan wrote:
    Nu har jag börjat äta på Pizza tallrikar igen..

Vill fortfarande komma tillbaka till mitt livs form oavsett hur många motgångar jag får.

ÄLSKAR DITT GO MANNEN, vilken inspiration, det där är vilja och det rätta tänktet, du vet att jag håller på dig och vill ditt bästa och jag hoppas verkligen att en gång för alla det där skitviruset försvinner från dig. MVH cesse

Ser sjukt gott ut! Är du frisk än?

Köp de där Immiflex och lite glutamin för satan :)

Steppen1983 wrote:
    ÄLSKAR DITT GO MANNEN, vilken inspiration, det där är vilja och det rätta tänktet, du vet att jag håller på dig och vill ditt bästa och jag hoppas verkligen att en gång för alla det där skitviruset försvinner från dig. MVH cesse

Thx mannen:)

Niclas Holgersson wrote:
    Ser sjukt gott ut! Är du frisk än?

Köp de där Immiflex och lite glutamin för satan :)

Näe, är förkyld men hoppas att det löser sig till nästa vecka!

Jag ska göra det:up:

Jupp jupp, YEAH BUUUDDDYYYYYYYYYY LIGHT MAT BOOOOOOOOOOOOOOOOOH[/b]

jaha då va det dags att göra slut på den nya limpan lingon grova som står i kylen tillsammans med 1,5liter mjölk:D och en 1050kcal gainer dricka i mjölk:D

extremt härliga matbilder just därför jag ska käka:D

Riktigt skön inställning arne hoppas du når ditt mål:)

Emil Lundberg wrote:
    jaha då va det dags att göra slut på den nya limpan lingon grova som står i kylen tillsammans med 1,5liter mjölk, och en 1050kcal gainer dricka i mjölk.

extremt härliga matbilder just därför jag ska käka:D

Riktigt skön inställning arne hoppas du når ditt mål:)

Vad vore livet utan mat:D

Tack så mycket mannen:up:

Håller med Emil, sjukt bra mat :)

arne_fan wrote:
    Eftersom jag är sjuk och inte kan träna för tillfället så får jag väl agera lite dagbok för att hålla igång journalen.
    Var och gästjagade höstbock i Hedesunda igårkväll.
    Fick en enormt bra åker att passa, för de hade sätt bock där någon dag innan så chansen var stor att det skulle komma något där. Men problemet var att ta sig av vägen och hitta ett ställe att sitta på i det höga gräset.. efter ha skrämt hela skogen när jag tog mig till passet pga det höga gräset och en massa buskasch så hittade jag ett hyfsat ställe att sitta på, 10 sekunder senare kryllar det av mygg precis överallt och jag bara tar bössan skriker högt ”OOOOOOOOOHHHH” och springer ifrån passet.
    Insåg att det inte var någon som helst idé att försöka passa av samma åker.
    De andra hade nyss kommit till sina pass och jag var ju tvungen att fördriva tiden.
    Så jag fick plocka lite kantareller som jag sedan tillagade med creme fraiche, vitlöks creme fraiche, lök och korvsnuttar. Lade sedan röran på en macka med ost, paprika, tomat och gurka. Ser inte såg gott ut men det var HUR GOTT SOM HELST!!!

HAHAHAHAHA!!! Lika bra att tänka framåt o plocka lite kantareller istället!!:up:

Niclas Holgersson wrote:
    Håller med Emil, sjukt bra mat :)

:nod Äter så varje dag nu!

Pixi wrote:
    HAHAHAHAHA!!! Lika bra att tänka framåt o plocka lite kantareller istället!!:up:

:D

När jag gjorde min comeback så hade jag bra glöd innan passet osv, problemet var att när det började bli jobbigt och konditionen spelade in så tog jag slut.. tappade suget åt att träna helt när jag bara kände hur hårt hjärtat slog och hur högt,snabbt jag andades.
    För att jag nu ska kunna komma tillbaka till min bästa form så är jag tvungen att få en bättre kondition. First thing monday: Armar & Joggning i lungt tempo ca 30 minuter.

Åt till lunch igår (Hade redan börjat äta men så såg det ut)
    Snart skall jag äta kyckling igen.

Idag blir det ännu en comeback:)

Dagens låt

[youtube=HvVIAAmQGcI&feature]

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 124 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.