J’s Träning

Home Forums Dagböcker J’s Träning

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Startar nu en egen journal för att hålla koll på min träning och få motiverande kommentarer och feedback.

Ålder: 21
    Längd: 175
    Vikt: ca 83 (inte kunnat väga mig på ett tag)

Mål med träningen är att blir större och starkare.

Körde slut på ryggen idag!

värmde upp med lite skivstång och några explosiva chins
    3x superset latsdrag brett 12reps,smalt 12reps, roddmaskin 10reps
    hantelrodd 3×10
    2x superset latsövning i cc 12reps, annat variant i cc,

Bra tryck genom hela. Brukade inte få så bra kontakt förut. Men nu kan jag verkligen trötta ut ryggen. Är ju inte så bra på vad övningarna heter heller. Får kolla upp det och kanske filma lite också.

Nothing to it but to do it!!!!

Tog inte långt tid innan du hittade hit. :) , vad kallar du förresten övningen i cc som du gjorde på filmen? Den tog skönt:emo-thumb

kul med ny dagbok så man är med från början =). tänkte egentligen själv köra den övningen som stefan kör i sin video, ngt du rekommenderar?

Esios wrote:
    kul med ny dagbok så man är med från början =). tänkte egentligen själv köra den övningen som stefan kör i sin video, ngt du rekommenderar?

Jo ska bli roligt att skriva och hålla lite koll bakåt i tiden. Jo det tog bra, rekommenderar den också. Skönt att kunna variera övningar lite också.

Körde bröst idag. Tänkte köra lite triceps också men sparar dom tills imorgon.

Hantelpressar
    1×10 31kg
    3×10 33kg
    Flyes i maskin
    3×12 75kg
    Lutande pressar HS maskin
    3×12 70kg

Körde lite situps på slutet också. Blev ett kortkort pass. Känns bra ändå, men känner jag kan köra lite hårdare nästa gång.

Tänkte fixa lite bilder idag. Men ska äta lite kyckling först, . Ska slänga upp några bilder från i januari också, kanske man ser lite skillnad.

Tog lite bilder. Inte så bra poser, hoppas man ser något. Ska lägga upp bilder från januari också när jag hittar åt dom.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.