- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2009 at 14:44 #60896Anonym anvandareMember6 januari, 2009 at 14:44 #377855Anonym anvandareMember
YAAAY!!
Äntligen händer det!!
2009 går i träningenstecken och det är fan dax att röra på fläsket på allvar! (Take it back, SATAN!)Har en hel massa nyårslöften om mitt nya, förbättre jag som jag faktiskt tänker hålla!
Målet är att bli Stor som ett hus och tight som ett korvskinn! O Sen får vi se hur långt det kan räcka :emo-thumb
Har tränat styrketräning i 4-5 år, sen hur seriöst det varit kan ju diskuteras! Men det ska som sagt bli andra bullar nu.
Har inga spännande pass att lägga upp… för jag ligger hemma o är APSJUK!! Magen får dock maximal träning iom hostan från helvetet..
Det kan mycket väl vara så i framtiden att de dagar jag inte tränar kommer jag att slänga upp helt ointressant fakta om vad för onödiga grejer jag ägnar mej åt när jag inte leker på gymmet eller springer i skogen.. ENJOY!
Tar tacksamt emot all form av tips o trix om träning&kost!
PEACE OUT PEOPLE!
6 januari, 2009 at 18:00 #377856Anonym anvandareMemberKrya på dig och lycka till med träningen
6 januari, 2009 at 18:19 #377857Anonym anvandareMemberLycka till med att bli frisk, och kör du på….. !
:p6 januari, 2009 at 18:55 #377858Anonym anvandareMemberTack så mkt nicke & ZuperZandra!
Är på bättringsvägen och hoppas på att kunna köra ett riktigt fläskigt rygg+bic pass på tordag igen!Måste väga mej på gymmet då.. fy fan. Tror jag gått ner en del nu när jag bara legat hemma o degat 😥
6 januari, 2009 at 20:00 #377859Anonym anvandareMemberPixi wrote:Tack så mkt nicke & ZuperZandra!
Är på bättringsvägen och hoppas på att kunna köra ett riktigt fläskigt rygg+bic pass på tordag igen!Måste väga mej på gymmet då.. fy fan. Tror jag gått ner en del nu när jag bara legat hemma o degat 😥
Hahaha, va tacksam för att du inte legat hemma och fläskat på dig..Massan går allt att bygga upp igen..Kommer ju synas mer om du tappat lite fett oxå….Hihihi, se det som en bonus…..
Ska ska jag börja kämpa bort julfläsket,tack och lov att det är tid kvar till vår/sommar och tävling….. :p
6 januari, 2009 at 20:27 #377860Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hahaha, va tacksam för att du inte legat hemma och fläskat på dig..Massan går allt att bygga upp igen..Kommer ju synas mer om du tappat lite fett oxå….Hihihi, se det som en bonus…..Ska ska jag börja kämpa bort julfläsket,tack och lov att det är tid kvar till vår/sommar och tävling….. :p
Hehe, jag har fläskat hela julen!! Ser ut som en liten julgris!!! HAHA! Är det fläsket som försvinner är jag glad, bara de få/små muskler jag har stannar kvar så!
6 januari, 2009 at 20:50 #377861Anonym anvandareMemberLycka till med träningen å allt!![/b]
MVH Emil :up:[/b]
7 januari, 2009 at 14:31 #377862Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hehe, jag har fläskat hela julen!! Ser ut som en liten julgris!!! HAHA! Är det fläsket som försvinner är jag glad, bara de få/små muskler jag har stannar kvar så!Haha, mmmm, själv så känner jag mig som en liten rund köttbulle med mycket muskler under…..
Attans vad det lät sexigt!!!!
Tacka fan att allt går att förändra, bara man har vilja och motiveringen.Sen är det en lång stund kvar till vår och sommar mode, så man kan ju dölja de extra kilona i sina fina underbara stora vinter kläder….
Näää, skämt och sido…Så illa står det inte till med mig.bara man själv som är van vid att vara hård större delan av tiden, men man måste ju ha en off seson…..Ha en bra dag!!!!
9 januari, 2009 at 20:26 #377863Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Haha, mmmm, själv så känner jag mig som en liten rund köttbulle med mycket muskler under…..
Attans vad det lät sexigt!!!!
Tacka fan att allt går att förändra, bara man har vilja och motiveringen.Sen är det en lång stund kvar till vår och sommar mode, så man kan ju dölja de extra kilona i sina fina underbara stora vinter kläder….
Näää, skämt och sido…Så illa står det inte till med mig.bara man själv som är van vid att vara hård större delan av tiden, men man måste ju ha en off seson…..Ha en bra dag!!!!
Haha! tjocka kläder is the shiet! Jo, tack o lov är det ett tag kvar till sommaren o den där bikinin.. en låång skön vår med måånga fina löprundor o fläskiga gympass!
9 januari, 2009 at 20:42 #377864Anonym anvandareMemberÅrets första gympass igår!
Var helt slut sedan min veckolånga influensa så det blev en genomkörare av överkroppen för att visa vad som väntar när jag är helt frisk!Under min 10-veckors praktik i Halmstad passade jag på att sätta upp ett delmål där jag styrketränade 3ggr/vecka och åt avsevärt nyttigare och mindre än innan! :p Målet var att väga under 65 kg när jag drog igång träningen 2009.
V. 45 kommer jag till halmstad och väger mig… 70 pannor.. fifan. Målet spikas!
V. 47 Kalipermätning av överkroppen 30,1% fläsk och BMI på 24,6träning,träning,träning…
V. 2 64,5 kg!!!!! 28,3% fläsk och BMI på 23,7%
FAAAAN SÅ GOTT!!
Det känns som en bra utgångspunkt för 2009 års träning!Ha en skön helg nu! Själv ska jag flytta upp mej själv till Jönköping igen.
10 januari, 2009 at 07:29 #377865Anonym anvandareMemberPixi wrote:Årets första gympass igår!
Var helt slut sedan min veckolånga influensa så det blev en genomkörare av överkroppen för att visa vad som väntar när jag är helt frisk!Under min 10-veckors praktik i Halmstad passade jag på att sätta upp ett delmål där jag styrketränade 3ggr/vecka och åt avsevärt nyttigare och mindre än innan! :p Målet var att väga under 65 kg när jag drog igång träningen 2009.
V. 45 kommer jag till halmstad och väger mig… 70 pannor.. fifan. Målet spikas!
V. 47 Kalipermätning av överkroppen 30,1% fläsk och BMI på 24,6träning,träning,träning…
V. 2 64,5 kg!!!!! 28,3% fläsk och BMI på 23,7%
FAAAAN SÅ GOTT!!
Det känns som en bra utgångspunkt för 2009 års träning!Ha en skön helg nu! Själv ska jag flytta upp mej själv till Jönköping igen.
Grattit. till att det rullar på för dig… Så nu till att använda detta till en bra sporre!!!!
Helgen din blir bra och skoj…Hmmm, hur kan jag veta detta??! Have fun!!!13 januari, 2009 at 18:19 #377866Anonym anvandareMemberTackar! Jo, helgen var kanon faktiskt!
Hade mitt första pass detta året på Friskis idag. Bräda/medel… Jesus! Vart genomsvett efter 10 min! Men riktigt kul var det, trots att kordination inte är min starka sida.. :p
Efter passet kunde jag inte låta bli att köra lite gym också, så det blev ett underbart ben & magpass!! wihoo! Sååå gott när benen är riktigt genomkörda!
Funderar på att ta ett tidigt gympass imon bitti med en klasskompis.. Kul o se hur han tränar will see..
Dax för lite plugg en stund så man kan ta kväll sedan..
13 januari, 2009 at 19:21 #377867Anonym anvandareMemberRoligt å se att du är igång igen![/b]
Har ingen aning om va brädamedel är?? Men måste ju va bra grejer om du är genomsvett efter 10 min! :pAldrig fel med ett ben pass!
Men skulle va roligt om du redovisade passen lite mer utförligt!
Tex med övning, vikt och reps mm. Blir lättare att följa din träning och utveckling då!
Sen är ju lite bilder alltid kul att kika på!!MVH Emil :up:[/b]
13 januari, 2009 at 20:53 #377868Anonym anvandareMemberHoppas att det känns bra nu och att du kan rocka loss på gymet.
Läste om vikten och dina mål, det kommer och du har BRA mycket tid fram till sommar mode.
Får jag fråga hur lång du är?Ha en bra kväll!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.