- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 juli, 2009 at 11:19 #377989Anonym anvandareMember
Kan inte låta bli att lägga upp en actionbild också… ett skratt förlänger livet så det bjuder jag på!! :p
26 juli, 2009 at 15:50 #377990Anonym anvandareMemberKul att du är igång igen och kör! Håller med tidigare talare om att bilen din var riktigt fräsig :p ..och den senaste bilden diggar jag skarpt, haha, träning ska vara kul :emo-thumb
Var försiktig med ryggen nu, annars är det ju bara att köra på stenhårt! Lycka till!
26 juli, 2009 at 16:08 #377991Anonym anvandareMemberGött att du är back on track igen! Kör hårt nu!:emo-thumb
27 juli, 2009 at 22:21 #377992Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Kul att du är igång igen och kör! Håller med tidigare talare om att bilen din var riktigt fräsig :p ..och den senaste bilden diggar jag skarpt, haha, träning ska vara kul :emo-thumbVar försiktig med ryggen nu, annars är det ju bara att köra på stenhårt! Lycka till!
Freppazz wrote:Gött att du är back on track igen! Kör hårt nu!:emo-thumbTackar!! Kul att veta att ni håller koll på mej!
Ska lyssna på kroppen o ge den vad den vill ha…. FETA vikter!!27 juli, 2009 at 22:27 #377993Anonym anvandareMemberHaha skön bild! Roligt att se att du är igång igen och givetvis menade jag din bil!
27 juli, 2009 at 22:29 #377994Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Haha skön bild! Roligt att se att du är igång igen och givetvis menade jag din bil!Danke! Japp, nu är jag på rätt spår igen
Hehe, tänkte väl du menade min..!:nerd:28 juli, 2009 at 21:28 #377995Anonym anvandareMemberTisdag idag ja..
Lyckades ta en paus från jobbet i em och åkte in o körde ett nice pass. Var ordentligt laddad med kaffe, koffeintabletter och fullblown så det blev ett helt ok pass
Fick skjuts av min arbetskompis och vi ”råkade” svänga inom o handla kebab!! Gött som fasen så sedan var jag redo att byta kläder (igen) o gå ut o jobba några timmar tillNu är jag duschad, matad och pyjamasen är på så det är bara sängen som saknas!
Natti natti!
28 juli, 2009 at 22:07 #377996Anonym anvandareMemberHärligt då!:up: Mkt jobb + träning låter tufft..
28 juli, 2009 at 22:09 #377997Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Härligt då!:up: Mkt jobb + träning låter tufft..hehe.. japp, inte alla som skulle klara det…!
29 juli, 2009 at 21:52 #377998Anonym anvandareMemberSAAATAAAN så trött jag är…
Enda sedan jag vaknade i morse har jag vart dyngtrött och jag har bara längtat efter sängen… o ändå sitter jag här nu, fortfarande vaken!
Målat 10h idag igen o sedan var det hem o byta kläder o vidare till gymmet för att köra rygg o bic. Har snaskat koffeintabletter hela dagen så den innan passet kände jag inte alls av Blev ett OK pass, inte dåligt, men inte superbra heller..Jaja, ska se till att sova snart så jag har bättre med energi till benpasset imon!
30 juli, 2009 at 13:19 #377999Anonym anvandareMemberHär sitter jag… tycker synd om mej själv för både det ena och det andra och funderar på om det ens är lönt att försöka sej på ett benpass idag.
Ska ta en koffeintablett o fundera lite till..
hade vart gott att ligga hemma i soffan annars o riktigt känna hur man växerjaja, får se!
30 juli, 2009 at 13:34 #378000Anonym anvandareMemberPixi wrote:Här sitter jag… tycker synd om mej själv för både det ena och det andra och funderar på om det ens är lönt att försöka sej på ett benpass idag.Ska ta en koffeintablett o fundera lite till..
hade vart gott att ligga hemma i soffan annars o riktigt känna hur man växerjaja, får se!
Kom igen nu! Att tycka synd om sig själv är bara bortkastat med tid och känslor! :emo-thumb Klart du ska ner och dunka av ett benpass, det är ju skitkul med ben! Tänk på att ett missat pass är alltid ett missat pass, och det kommer du aldrig få tillbaka!
30 juli, 2009 at 13:41 #378001Anonym anvandareMemberBen är åt helvete, men lura dig själv att du ska köra armar tills du är nere på gymmet då du plötsligt slänger dig över benpressen
Om inte annat är det skönt när det är avklarat
30 juli, 2009 at 20:06 #378002Anonym anvandareMemberYEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!![/b]
Jag vill tacka min mamma, mina vänner, ni som läser min dagbok och GUD(han finns fanimej)!!Först o främst lurade jag mej själv att åka ner till gymmet. Låg i soffan o tog det lugnt, sedan skyndade jag mej som FAAAN så jag inte ens hann fatta vad som hände förän jag satt i bilen o skrek på mina mottrafikanter!!
Väl framme på gymmet hälde jag i mej min pre-workout saft o satte igång med lite lätt uppvärmning i crosstrainern. Lagom till jag va klar där började jag piggna till. Så lika bra att passa på när energin infann sig o köra på som tusan!
Passet blev allt som allt helt ok, kändes gott i benen o kunde knappt gå i trappan, precis som det ska vara efteråt!
Den största lyckan infann sig dock i omklädningsrummet…
var på väg till duschen i bara handduken och på vägen dit ser jag den, VÅGEN.Folks, får jag presentera:
Den nya, förbättrade Anna. Endast 62,5 kg[/b]!!!
Känns så jävla GOTT!!
Detta firades med en lax o fetaost wallenbergare o glass! :whistle:30 juli, 2009 at 20:38 #378003Anonym anvandareMemberPixi wrote:Jaha… här kommer äntligen en formcheck!
Efter helgens svullande var det kanske inte bästa tajmingen med bilder, men det blir förvånansvärt bra ändå :pSweet! Min rygg e liten å smal, samlar allt mitt fett på rumpan å benen! Hehe, nånstans ska det ju fastna, eller hur?! Den ska nog växa den med!
Vad är dina stats? (orkade inte läsa igenom journalen just nu 😮 )
Keep it up! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.