Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,376 total)
  • Author

Bara att gratulera, måste känans skoj! Så skönt när man drar iväg dom där passen man först tvekar. Känns så JÄVLA skönt efteråt. Speciellt när man kan få sådana glädjebesked på vågen ;D

snusan wrote:
    Sweet! :) Min rygg e liten å smal, samlar allt mitt fett på rumpan å benen! Hehe, nånstans ska det ju fastna, eller hur?! Den ska nog växa den med!

Vad är dina stats? (orkade inte läsa igenom journalen just nu 😮 )

Keep it up! :emo-thumb

Tackar!!! Kul o höra! :D
    Hehe, Ryggen är väl det bästa har jag… så får se till o välja att visa blider på vad som ser bäst ut! Hade inte lagt ut bilder på mina späckiga ben eller sladderrumpan…! :ike: Men det är bara att fläska på på gymmet så ska väl det bli bättre iaf!!
    Tss… mina stats är inget att hänga i granen! avvaktar lite med dem :P

Gustaf Lindberg wrote:
    Bara att gratulera, måste känans skoj! Så skönt när man drar iväg dom där passen man först tvekar. Känns så JÄVLA skönt efteråt. Speciellt när man kan få sådana glädjebesked på vågen ;D

TACK! Jo tack, känns så jävla gott när man inser att man faktiskt är på gymmet o senare när man är klar OCh ställer dej på vågen o får en positiv överraskning!! Då är man fan redo att dansa glädjedans och sjunga en kärlekssång till sej själv och gud!!!!
    Ska bli gott att ha vilodag imon kan jag säga..!

Pixi wrote:
    Tackar!!! Kul o höra! :D
    Hehe, Ryggen är väl det bästa har jag… så får se till o välja att visa blider på vad som ser bäst ut! Hade inte lagt ut bilder på mina späckiga ben eller sladderrumpan…! :ike: Men det är bara att fläska på på gymmet så ska väl det bli bättre iaf!!
    Tss… mina stats är inget att hänga i granen! avvaktar lite med dem :P

Haha jag är inte heller så sugen att visa.. nån del av kroppen just nu! Men tänker ändå lägga upp startbilder sen! Tankar är kraft, jag får se det som modigt istället för pinsamt! :D

Föresten!! HAHA!
    Tog denna bilden på väg till gymmet för en 2 veckor sedan!

Sov gott! Tänk på att det är under vila som musklerna frodas! :D

Stämmer in i kören och GRATULERAR!:emo-thumb Bra slitet!

Bra träningsmat på bilden också har jag hört.. :whistle:

En hund(förhoppningsvis?!?) med god smak, kan man annat än att älska det italienska köket?

Kul att du släpade dig ner tillslut! ..och grattis till den fina vikten, bra jobbat! :up:

Freppazz wrote:
    Stämmer in i kören och GRATULERAR!:emo-thumb Bra slitet!

Bra träningsmat på bilden också har jag hört.. :whistle:

Tackar!! Blir ju gott peppad när man vet att folk läser min crap ;)
    Hehe, F.D träningsmat om jag får be!

Gustaf Lindberg wrote:
    En hund(förhoppningsvis?!?) med god smak, kan man annat än att älska det italienska köket?

Njaa, hund antar jag? Men låg utanför pizzerian så man kan inte vara helt säker! ;)

N0rd1N wrote:
    Kul att du släpade dig ner tillslut! ..och grattis till den fina vikten, bra jobbat! :up:

Tack! 8)
    Jo, det blev ju ett förvånansvärt ok pass trots allt! Efteråt var man ju knappt nöjd att man hade orkat dra sig ner! O glad över vikten, hehe som sagt! :D Nu är det snart dax att bygga upp kvalitet istället!

Vilodag idag!![/b]
    Det är jag fan värd!! Är stel o lajj i hela kroppen och segare än satan..
    Men kan man ha det skönare en fredag?!
    Go träningsvärk och kortare jobbdag OCH en kille som ska sluta som bjuder på fika idag!! YUMMIE!

Funderar på att åka in o titta på Marinfestivalen senare ikväll. Det ska bli en soft kväll i vilket fall!

Nu ska jag dra på mej målarkläderna och ut o jobba…

PEACE people!

Pixi wrote:
    Vilodag idag!![/b]
    Det är jag fan värd!! Är stel o lajj i hela kroppen och segare än satan..
    Men kan man ha det skönare en fredag?!
    Go träningsvärk och kortare jobbdag OCH en kille som ska sluta som bjuder på fika idag!! YUMMIE!

Funderar på att åka in o titta på Marinfestivalen senare ikväll. Det ska bli en soft kväll i vilket fall!

Nu ska jag dra på mej målarkläderna och ut o jobba…

PEACE people!

Najs!!! Vila lite för mig med! Jag ska jobba på enda natt-öppna stället i Östersund, och nu är det storsjöyran, ett jäkla tryck mao! Men tiden går fort och många roliga individer lär jag nog träffa på! :emo-thumb

snusan wrote:
    Najs!!! Vila lite för mig med! Jag ska jobba på enda natt-öppna stället i Östersund, och nu är det storsjöyran, ett jäkla tryck mao! Men tiden går fort och många roliga individer lär jag nog träffa på! :emo-thumb

Hahaha!! Kan tänka mej att det blir en upplevelserik kväll då! ;) Själv ska jag in till stan, titta på Marinfestival-båtarna o ta en öl! :whistle: EN öl är ok…! 2 också men där går gränsen!

Ha en skön fredag folk!

Pixi wrote:
    Hahaha!! Kan tänka mej att det blir en upplevelserik kväll då! ;) Själv ska jag in till stan, titta på Marinfestival-båtarna o ta en öl! :whistle: EN öl är ok…! 2 också men där går gränsen!

Ha en skön fredag folk!

Haha helt rätt inställning! :emo-thumb Ja i helgen blir det full ös medvetslös! Hoppas du får en skoj kväll! :)

FY faaaan… USCH.
    Skyller allt på bartendern igår…
    Fick mer än jag ville ha..

ILLA.
    Jag ska ge mej själv stryk nån dag..

Nu pratar vi aldrig mer om detta!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.