Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,376 total)
  • Author

Haha, kanske det!
    Men törs ju inte redovisa alla kakor o snask jag trycker i mej…
    Som idag tex. en chokladfylld muffins, lite marabou mint, prinsesstårta och en risifrutti! Det är ju rent pinsamt!! 😮

Pixi wrote:
    Haha, kanske det!
    Men törs ju inte redovisa alla kakor o snask jag trycker i mej…
    Som idag tex. en chokladfylld muffins, lite marabou mint, prinsesstårta och en risifrutti! Det är ju rent pinsamt!! 😮

Åååh..prinsesstårta….one of my favourites!! Kanske ska snaska liite i helgen! Måndag startar 3 månaders diet UTAN ätardagar, det blir en utmaning! ;) Men har man bestämt sig så är det inga problem! :emo-thumb

snusan wrote:
    Åååh..prinsesstårta….one of my favourites!! Kanske ska snaska liite i helgen! Måndag startar 3 månaders diet UTAN ätardagar, det blir en utmaning! ;) Men har man bestämt sig så är det inga problem! :emo-thumb

Japp, gott som tusan! ;) Fast lite för mkt grädde ibland…!
    GOTT! Har man bestämt sig så har man! Då ska man lyckas också! :up:

Fick du rosen?

primo wrote:
    Fick du rosen?

Nää.. 😥
    Min chef tog den..
    Har du ätit några kakor idag föresten? Eller var det dagens fångst på bilden?

Bara dajm och kexchoklad!
    Snålwerner till chef

Yes, söndag igen!
    Har inte orkat redogöra för mina senaste pass, men idag blev det ben med evelina iaf! alltid lika trevligt o träffa henne!
    Gick ok, hade dåligt med energi men det kändes fint i benen.
    Provade en ny benövning(bild) i CCn, gick sådär o fick hyffsad kontakt!

Helgen i övrigt har gått i nykterhetens tecken! :emo-thumb Utgång i fredags o mysig filmkväll igår o träning idag. Så ska en helg se ut!

Blev en bild i omklädningsrummet också..

Nu är det dax att ladda inför veckans slit.
    Sov gott!

Härligt att benträningen hålls igång ordentligt! Visst är det la kul att träna ben? :D

Lite nya övningar kan vara bra för motivationen, var den övningen för baksidan? :) Ryggen ser riktigt bra ut måste jag säga, fortsätt kriga!

N0rd1N wrote:
    Härligt att benträningen hålls igång ordentligt! Visst är det la kul att träna ben? :D

Lite nya övningar kan vara bra för motivationen, var den övningen för baksidan? :) Ryggen ser riktigt bra ut måste jag säga, fortsätt kriga!

Japp, ben är faktiskt helt ok! (håller på att intala mej det iaf!)
    Ska försöka köra ben 2ggr/vecka för de släpar rätt ordentligt..! :P
    Tack så mkt, ryggen är väl den som ser bäst ut! :|

Pixi wrote:
    Japp, ben är faktiskt helt ok! (håller på att intala mej det iaf!)
    Ska försöka köra ben 2ggr/vecka för de släpar rätt ordentligt..! :P
    Tack så mkt, ryggen är väl den som ser bäst ut! :|

Hehe, bra det :emo-thumb
    Se till att benen hinner återhämta sig emellan passen bara (om du tänkt köra 2ggr/vecka dvs) :)
    ..och det är klart man visar det som ser bäst ut :D

N0rd1N wrote:
    Hehe, bra det :emo-thumb
    Se till att benen hinner återhämta sig emellan passen bara (om du tänkt köra 2ggr/vecka dvs) :)
    ..och det är klart man visar det som ser bäst ut :D

Ja då, blir vila så det räcker för dem! Fast inte för mkt… de ska fan veta att de lever! :P
    Precis, de sämre bilderna håller man helst för sig själv… oftast! hehe

Du lägger upp goa pass som vanligt! :emo-thumb Ryggen ser ju riktigt bra ut som tidigare nämnts!

Har du några planer på att tävla?…

Pixi wrote:
    Yes, söndag igen!
    Har inte orkat redogöra för mina senaste pass, men idag blev det ben med evelina iaf! alltid lika trevligt o träffa henne!
    Gick ok, hade dåligt med energi men det kändes fint i benen.
    Provade en ny benövning(bild) i CCn, gick sådär o fick hyffsad kontakt!

Helgen i övrigt har gått i nykterhetens tecken! :emo-thumb Utgång i fredags o mysig filmkväll igår o träning idag. Så ska en helg se ut!

Blev en bild i omklädningsrummet också..

Nu är det dax att ladda inför veckans slit.
    Sov gott!

Snygg rygg!!! Geee miiiiig!!! (Men men det är väl bara att ta tag i sin egna lilla fisiga träning å se till å göra nåt av sin egen ;) )

Freppazz wrote:
    Du lägger upp goa pass som vanligt! :emo-thumb Ryggen ser ju riktigt bra ut som tidigare nämnts!

Har du några planer på att tävla?…

Haha! Tackar!
    Tjaa… det kanske jag har… :P

snusan wrote:
    Snygg rygg!!! Geee miiiiig!!! (Men men det är väl bara att ta tag i sin egna lilla fisiga träning å se till å göra nåt av sin egen ;) )

Hihi, du är för söt! Tack! Än så länge är det inte mkt att hänga i granen… men snart hoppas jag! :P

Körde ett rygg o baksidaaxlar pass idag.
    Gick väl ok.. ryggen gick bra som vanligt, men när jag skulle köra axlar började det krångla.. kändes som ngt kom i kläm.. så jag blev förbannad kör höjde! Skitaxeln ska veta vem som bestämmer..

Trots att passet i stort gick bra (om man bortser från cpaxeln) så har det varit en jävla PISSdag.[/b]
    Inget har gått som det ska, ALLT har krånglat och nu är jag hungrig och på dåligt humör…. BLÄÄÄ!!

Ska gå o äta så jag kan sova snart.
    Hoppas morgondagen blir bättre!

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.