Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,376 total)
  • Author

Bra tröck på bilderna! Pull-throughs i CCn? Bra för glutten!

Pixi wrote:
    Körde ett rygg o baksidaaxlar pass idag.
    Gick väl ok.. ryggen gick bra som vanligt, men när jag skulle köra axlar började det krångla.. kändes som ngt kom i kläm.. så jag blev förbannad kör höjde! Skitaxeln ska veta vem som bestämmer..

Trots att passet i stort gick bra (om man bortser från cpaxeln) så har det varit en jävla PISSdag.[/b]
    Inget har gått som det ska, ALLT har krånglat och nu är jag hungrig och på dåligt humör…. BLÄÄÄ!!

Ska gå o äta så jag kan sova snart.
    Hoppas morgondagen blir bättre!

Tråkigt att axeln krånglar, jag har själv varit där.. Vet du vad som är fel?

Alla har vi våra dåliga dagar, det är dem som gör att vi känner att vi lever :emo-thumb Sålänge passet går bra så är ju dagen räddad dock :D

primo wrote:
    Bra tröck på bilderna! Pull-throughs i CCn? Bra för glutten!

Det kanske det heter ja :P Har en go träningsvärk i bakdelen idag! :D

N0rd1N wrote:
    Tråkigt att axeln krånglar, jag har själv varit där.. Vet du vad som är fel?

Alla har vi våra dåliga dagar, det är dem som gör att vi känner att vi lever :emo-thumb Sålänge passet går bra så är ju dagen räddad dock :D

Ingen aning om vad det är med axeln.. :/ får se om det lugnar sej till nästa axelpass. får ta det lugnt… blää!

Joo.. man får väl tillåta sej att ha dåliga dagar också.. men segt är det!

Alla har vi våra bättre å sämre dagar, livet i ett nötskal! Imorn blir en bättre dag tror jag! :) Keep it up! (Å var rädd om axeln) :)

Idag var det också vilodag..
    Passade på att jobba över idag igen. Pengar behövs ju!
    Är trött som tusan i kroppen o skallen så träning blir det först på fredag. Rätt skönt att vila upp sig o ladda om ändå!

Bokade massage till på lördag o lite annat smått o gott som man får unna sig ibland..! Så nu har jag lite att se fram emot 8)

Nu blir det ett glas vin o lite ost så jag somnar gott!! :nerd:

O så…. en bild på den sötaste hunden i världen!

En vilodag lite då och då kan sitta riktigt bra! :)

Haha, vilken jäkla gullig hund, varför kan dem inte alltid vara så små? :D

N0rd1N wrote:
    En vilodag lite då och då kan sitta riktigt bra! :)

Haha, vilken jäkla gullig hund, varför kan dem inte alltid vara så små? :D

Har blivit några vilodagar nu… ;) Men det har varit riktigt skönt!
    Visst var hon söt?! Fast… rätt söt nu också :happy:

Måste gnälla lite nu…
    Kvällens ämne är: Varför ska folk vara så jäkla komplicerade?!
    Killar som tjejer, hur svårt är det att säga vad man tänker och visa vad man menar?
    Vad är det för fel på att vara rakt på sak o ta lite eget ansvar för ens situation?

Fan. Trött är vad jag blir!

Jaja, nu räcker det!

Nu ska jag äta upp min kebabrulle och glo på en film.. :)

Väl rutet. Jäkla kvinnor.

primo wrote:
    Väl rutet. Jäkla kvinnor.

Pah, killar är sånna tramsbyxor också!

Vilken underbart tjejig förmiddag jag haft!![/b]

Fick en riktigt skön ryggmassage, fixade mina ögonbryn o fransar och blev sminkad! Så himla skönt att ha nån som gör det åt en! :P
    Nu är jag trött och go i kroppen o ska bara softa i soffan tills jag ska göra ngt vettigt framåt kvällen :)

Ha en skön lördag folks!

Pixi wrote:
    Pah, killar är sånna tramsbyxor också!

Alla förutom mig i sådana fall! :happy:8)

Fick föresten massage igår också, inte lika bra som idag.. :whistle: men 4 pers[/b] som masserar ens ben och fötter måste dokumenteras!!

Helt galet… Helt sjukt…
    Blev ett så satans bra[/b] benpass idag så jag är rent rädd för mej själv!!
    Har tryckt koffein hela dagen för jag vart så trött. Så när det var dags att göra sej iordningför gymmet hade jag 600mg +2 koppar koffein i kroppen. Det toppade jag sedan med en pre-workout, och den rackaren satte fart ordentligt i kroppen!! ;)

Började med lite uppvärmning i crosstrainern och lite lätt i benpressen.
    Sedan var det dax för fina djuuupa knäböj! *LÖÖÖV*
    1xuppvärmning och 4 feta set på mellan 6-10 reps! SWEET!![/b] Redan efter dem är jag slut… o tror jag ska kräkas i papperkorgen… Så jääävla gött!!!![/b] o passet har bara börjat ;)

Sedan var det den nya konstiga benövningen i CCn… (vet att det står i dagboken på förra sidan, men orkar inte kolla!!) 3 set blev det iaf!
    Sedan:
    -marklyft med hantlar 3 set
    -benspark och lårcurl i superset 3st
    -”öppna o stäng” maskinerna! :P 3 set
    -stående vadpress 3 set

nu är jag riktigt DÖD i benen, men är riktigt glad för att det gått så bra så jag körde några magövningar i ren lycka!!:p

Hoppas ni observerade att jag redogjorde för mina övningar för en gångsskull!! Tänker dock inte säga vilka vikter! Men det var tungt för mej..! 😮

Dax att sova nu!
    Var hos mormor efter gymmet så är fullproppad med mat o annat gott nu!:pop: *älskar min momo*!

Fan va gött med ett lyckat benpass, det känns alltid bra i kroppen efteråt! :D Generöst av din mormor och bjussa på mat också, gratis är gott :emo-thumb

Hoppas du lyckas somna ikväll bara p.ga. allt koffien :p

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.