- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 augusti, 2009 at 22:20 #378064Anonym anvandareMember
Det var ju duktigt av dig Ben är ju ett av de roligaste träningspassen, hehe
Det är gynekologstolen du menar med ”öppna stäng”? (båda låter ganska perverst när man ser det framför sig :p)Bara att kötta på!
17 augusti, 2009 at 22:29 #378065Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:Det var ju duktigt av dig Ben är ju ett av de roligaste träningspassen, hehe
Det är gynekologstolen du menar med ”öppna stäng”? (båda låter ganska perverst när man ser det framför sig :p)Bara att kötta på!
tss… tack!
Jo, det är den jag menar.. tycker dock gynstolen låter mkt otrevligare än ”öppna/stäng”! Men vet iof inte vad du ser framför dej17 augusti, 2009 at 22:31 #378066Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Fan va gött med ett lyckat benpass, det känns alltid bra i kroppen efteråt! Generöst av din mormor och bjussa på mat också, gratis är gott :emo-thumbHoppas du lyckas somna ikväll bara p.ga. allt koffien :p
Japp, gott som fan!
tror inte jag kan somna än på några timmar…! men det är ok efter detta superpass!Snacka om att veckovila är underskattat!!![/b]
18 augusti, 2009 at 08:45 #378067Anonym anvandareMemberHaha du är ju galen, fast på ett positivt sätt!
Bra kämpat idag igen:up:18 augusti, 2009 at 09:03 #378068Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Haha du är ju galen, fast på ett positivt sätt!
Bra kämpat idag igen:up:Haha, tack!
NO PAIN NO GAIN!![/b]
O vill du veta en liten hemlis… jag ska tatuera in det!!! :ike::P8)18 augusti, 2009 at 09:51 #378069Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha, tack!NO PAIN NO GAIN!![/b]
O vill du veta en liten hemlis… jag ska tatuera in det!!! :ike::P8)Nej vad tufft, det gör du helt rätt i
18 augusti, 2009 at 22:07 #378070Anonym anvandareMemberSHIET.[/b]
Jag ska till Oslo på jobbintervju om en vecka…
Så det blev ett dåligt bröst o tric pass idag.. fick ju en del att tänka på iom att hon ringde precis innan passet.
Blev bra pump i tuttarna men tric var helt livlösa… så sket i det o åkte hem för att fundera. Norge hade vart nice, men ändå inte.. hmmm.Var så förvirrad så det blev lite fel när jag skulle färga håret..
18 augusti, 2009 at 22:28 #378071Anonym anvandareMemberKlart du ska åka till Norge!
Har såna planer själv.. snart, väldigt bra pengar ju om man hittar rätt arbete:up:
Schysst hårfärg btw..
18 augusti, 2009 at 22:58 #378072Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Klart du ska åka till Norge!Har såna planer själv.. snart, väldigt bra pengar ju om man hittar rätt arbete:up:
Schysst hårfärg btw..
Jo… men jag vettefan! Inte vad jag planerat för nu ju!
Tack föresten!19 augusti, 2009 at 20:06 #378073Anonym anvandareMemberSpanjorer är inte så dumma som de ser ut…!
(kommer från rätt käft känner jag!)Tog siesta mitt på dagen idag o åkte in o fixade mina naglar o körde bästa axelpasset på lääänge!
Så gott när det inte är så mkt folk på gymmet. Dödade o lemlestade axlarna totalt… fick tom hjälp upp med vikterna av en liten pojke( som för övrigt inte trodde jag var äldre än 19…:frust:)Började med 4 tunga set axelpress, sen var det superset mellan ”kycklingflax” åt sidan och framåt. Detta följdes av en del annat smått o gott! Trött som tusan var jag efteråt iaf och det är ju poängen
Sen var det bara att åka hem, byta om lite snabbt o ut o jobba igen! Var helt ok att göra så faktiskt! Känns som man hunnit med en helmassa grejer idag, nice!
Nu har Oslo hunnit sjunka in lite också.. Det hade nog vart rätt gott ändå! Bara jobba o träna satan. Det kan jag ju överleva! Har redan ordnat boende(nära gymmet OCH jobbet! ) så det kan nog bli rätt bra trots allt.. Jaja, får se hur intervjun går först och främst.
Över and out!
19 augusti, 2009 at 23:00 #378074Anonym anvandareMemberGulebøj
20 augusti, 2009 at 16:38 #378075Anonym anvandareMemberprimo wrote:GulebøjÄr du hungrig??
20 augusti, 2009 at 21:59 #378076Anonym anvandareMemberFan va kass jag mår…
Körde ett ok rygg o bicpass idag. Ryggen gick ok o konstigt nog gick bic bättre än ryggen idag! Hade pump som satan!!
Var o kämpade med chins flera gånger… så snart ska jag kanske kunna orka göra iaf EN fri!! :whistle:Var o köpte mat o hela kittet efter träningen, men när jag komemr hem blir jag sjukt illamående… så jävla jobbigt för jag är ju eg hungrig o skulle behöva duscha men jag pallar fan inte! Ska nog sova lite i soffan ist…! :frust:
21 augusti, 2009 at 00:04 #378077Anonym anvandareMember[img=http://buckeyepsych.files.wordpress.com/2009/07/sfp.jpg]
21 augusti, 2009 at 07:49 #378078Anonym anvandareMemberHAHAHAHAHA!!![/b]
Den bilden gjorde min morgon!!!Vilodag idag, så bli såååå skönt! Gå på jobbet o sprätta och bara väääxa!
Känner på mej att detta kommer bli en bra fredag! :up:Ha en skön början på helgen folks!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.