- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 augusti, 2009 at 22:13 #378079Anonym anvandareMember
Då var jag tillbaka hemma efter några dagar i Oslo.
Gick på jobbintervju, men det gick tyvärr inte så bra.. jaja, bara att ta nya tag o söka vidare.
Däremot var det riktigt kul att träffa några vänner som jag bodde hos. Blev tom ett axelpass igår! Gick sådär, för jag var så satans slut efter nervositeten efter intervjun så satt o somnade innan jag orkade ladda med några alhgrens bilar o tuta igång
Efteråt fick jag tag på min kompis matlåda, YUMMIE! Sen somnade jag igen! hehe.Nu är det dax att ta tag i träningen här hemma igen o planera mitt nästa move i livet..!
27 augusti, 2009 at 13:37 #378080Anonym anvandareMemberTråkigt att det inte gick så bra! Här har du några moves
[youtube=3LmmCYxe5k0]27 augusti, 2009 at 16:13 #378081Anonym anvandareMemberprimo wrote:Tråkigt att det inte gick så bra! Här har du några moves
[youtube=3LmmCYxe5k0]De movesen kan jag redan! Är BÄST på att tvätta tvätten..
Fortsätt posta bilder o videos, så mkt roligare så27 augusti, 2009 at 21:27 #378082Anonym anvandareMemberTooosdag:
Benen mördade: CHECK!
Magen köttad: CHECK!
Sen satt det jäävligt fint med en gainer och en kebabrulle! :whistle:Benen gick helt ok idag också! Dock strejade de helt och hållet efter 3 set djupa knäböj så då blev jag tvungen att straffa dem.. lastade på mer och köra halvdana böjar och 3set rövböj i smithen! Sen va de lojala igen :emo-thumb så jag kunde köra på som vanligt!
Körde för en gångs skull marklyft, och det gick helt ok.. brände gott i rumpan!Här ska svarvas ben o rumpa som aldrig förr![/b] Nu är det dax att få ordning på påkarna :ike:
Imon är det fredag, SWEEET!!
28 augusti, 2009 at 00:19 #378083Anonym anvandareMemberHelrätt inställning där as always!:emo-thumb
28 augusti, 2009 at 09:42 #378084Anonym anvandareMemberYeah!
Bara att dunka på28 augusti, 2009 at 14:22 #378085Anonym anvandareMemberPixi wrote:De movesen kan jag redan! Är BÄST på att tvätta tvätten..
Fortsätt posta bilder o videos, så mkt roligare såJag kan ju inte gärna sitta och spamma sönder din journal. Kan tänka mig att byta ett träningspass mot en bild alt. video, låter det bra?
Här är för gårdagens benpass!
[youtube=kxkYVIcVIaU]
28 augusti, 2009 at 15:11 #378086Anonym anvandareMemberprimo wrote:Jag kan ju inte gärna sitta och spamma sönder din journal. Kan tänka mig att byta ett träningspass mot en bild alt. video, låter det bra?Här är för gårdagens benpass!
[youtube=kxkYVIcVIaU]
Det låter som en bra deal!! Har faktiskt gått o lalat på den låten idag!
Nu är det snart dax för rygg o bröst att få pisk , ladda lite först bara!
28 augusti, 2009 at 15:17 #378087Anonym anvandareMemberTack David och Freppazz!
Ska försöka få lite ordning o reda på kroppen nu.. så är det ätnkt iaf!
Så det får tyvärr bli mindre med kakor..
Jaja, det får offras! Snart taggat till tusen för ett gott fredagspass!28 augusti, 2009 at 20:03 #378088Anonym anvandareMemberHelt jääävla INSANE!!!!![/b]
Så sjukt bra jäkla pass jag rev av idag!!!!
Blev ett extended tokpass, skulle eg bara ha kört rygg o bröst för att jag inte hinner träna i helgen, men det gick så jäkla bra så körde lite bic o tric också! Tog förstås för långt tid, men det funkade bra då det kom lite folk o pratade. Blev ca 1½h.Satte PB i bänkpressen!!!! 30kg+stången!![/b] (vad stången exakt väger är det ingen som säkert vet.. men skulle tippa på 10-15kg) Blev 2×4 på den vikten, och fick hjälp med den sista på varje. Är riiiktigt nöjd!!!
Blev även PB i stångcurl, 25kgx2setx7reps! Strikt som fasen och lätt som en plätt!! YAAAY!!
Efter passet var jag helt slut i rygg och bröst och bic o tric var pumpade som fasen! SWEET som faaan![/b]
Är hungrig som en björn nu så blir att gå på jakt i köket och fälla en rejäl köttabit! hehe.
Mamsen fick agera fotograf så att jag kunde slänga upp en bild på dagsformen.. en hel del fläsk kvar, men där under nånstans ska det nog finnas några muskelfibrer! Kan skylla på ljuset också, men pallar inte
28 augusti, 2009 at 20:12 #378089Anonym anvandareMemberPixi wrote:Helt jääävla INSANE!!!!![/b]
Så sjukt bra jäkla pass jag rev av idag!!!!
Blev ett extended tokpass, skulle eg bara ha kört rygg o bröst för att jag inte hinner träna i helgen, men det gick så jäkla bra så körde lite bic o tric också! Tog förstås för långt tid, men det funkade bra då det kom lite folk o pratade. Blev ca 1½h.Satte PB i bänkpressen!!!! 30kg+stången!![/b] (vad stången exakt väger är det ingen som säkert vet.. men skulle tippa på 10-15kg) Blev 2×4 på den vikten, och fick hjälp med den sista på varje. Är riiiktigt nöjd!!!
Blev även PB i stångcurl, 25kgx2setx7reps! Strikt som fasen och lätt som en plätt!! YAAAY!!
Efter passet var jag helt slut i rygg och bröst och bic o tric var pumpade som fasen! SWEET som faaan![/b]
Är hungrig som en björn nu så blir att gå på jakt i köket och fälla en rejäl köttabit! hehe.
Mamsen fick agera fotograf så att jag kunde slänga upp en bild på dagsformen.. en hel del fläsk kvar, men där under nånstans ska det nog finnas några muskelfibrer! Kan skylla på ljuset också, men pallar inte
Schysst! :emo-thumb
gött med en till som har haft ett grymt pass!schysst att morsan ställer upp! kan du få henne till att laga mat oxå haha
själv ska jag äta ett kilo kvarg nu~
28 augusti, 2009 at 20:20 #378090Anonym anvandareMemberReal wrote:Schysst! :emo-thumb
gött med en till som har haft ett grymt pass!schysst att morsan ställer upp! kan du få henne till att laga mat oxå haha
själv ska jag äta ett kilo kvarg nu~
Visst är det underbart!?
Just i detta nu lagar mamsen mat! Hon är en duktigt dresserad mamma! Fast hade tyckt om henne ändå om hon inte hade lagat mat till mej!
Sleva i dej ordentligt! :happy:28 augusti, 2009 at 20:23 #378091Anonym anvandareMemberPixi wrote:Visst är det underbart!?
Just i detta nu lagar mamsen mat! Hon är en duktigt dresserad mamma! Fast hade tyckt om henne ändå om hon inte hade lagat mat till mej!
Sleva i dej ordentligt! :happy:Ahh verkligen, tycker att varenda ett av mina senaste 10 pass har varit bättre och bättre, precis som man vill ha det!
Mmmhm.. Fan va du har det bra döh~ vad lagar hon? din mamma måste ha en väldigt lycklig man! ..och dotter uppenbarligen.
Inga problem, ska strax lag amat oxå! :devil:
28 augusti, 2009 at 20:31 #378092Anonym anvandareMemberReal wrote:Ahh verkligen, tycker att varenda ett av mina senaste 10 pass har varit bättre och bättre, precis som man vill ha det!Mmmhm.. Fan va du har det bra döh~ vad lagar hon? din mamma måste ha en väldigt lycklig man! ..och dotter uppenbarligen.
Inga problem, ska strax lag amat oxå! :devil:
Fan så gott! Riiktigt så bra har det inte vart här..!
Hehe, det blev varma mackor. Gott som tusan! Njaa, man är det dåligt med.. kanske har några förslag till mamsen?! :p Men lyckliga döttrar finns det gott om! :up: Får titta in på din dagbok o se vad du kokat ihop sedan!28 augusti, 2009 at 20:35 #378093Anonym anvandareMemberVad är det för stång du kör bänkpress med egentligen, typ sån de har i bodypump? Använd den riktiga skivstången! Hehe, men lite bra jobbat ändå :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.