- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 augusti, 2009 at 21:05 #378094Anonym anvandareMemberPixi wrote:Fan så gott! Riiktigt så bra har det inte vart här..!
Hehe, det blev varma mackor. Gott som tusan! Njaa, man är det dåligt med.. kanske har några förslag till mamsen?! Men lyckliga döttrar finns det gott om! Får titta in på din dagbok o se vad du kokat ihop sedan!AHh absolut..:emo-thumb
ofan men de funkar la med varma mackor mhh!.. några förslag, på män? haha hur gammal är hon? 35-40 års åldern?
ahh men de nästan bättre med lyckliga döttrar än en lycklig man…
…har jag en dagbok? jag har en tränings bok men den ligger bredvid mig här, ska du kolla i den kommer du hitta många svordomar, könsord och tecken ett och annat skämt oxå haha, men mest hur nöjd jag är över mina pass och en jävla massa siffror och förkortningar som: S,R,V,T,U,F ja nästan hela alfabetet i förkorningar hahamen det blev 1 kilo kvarg, pasta köttbullar, men de fanns bara ca 8-10 söttbullar så jag kompenserade med massa pyttipanna
ska åka och hämta min hund som har blivit stulen av sofia…
Ha en fortsatt schysst kväll!29 augusti, 2009 at 12:48 #378095Anonym anvandareMemberBra pass! Trikeps ser ut som en mäktig hästsko!
[img=http://3.bp.blogspot.com/_09A9eC0yRjQ/SiTSqHxEdNI/AAAAAAAAACA/EoI5M_KaGY0/s400/congratulations.jpg]
29 augusti, 2009 at 14:05 #378096Anonym anvandareMemberPeter_Eriksson wrote:Vad är det för stång du kör bänkpress med egentligen, typ sån de har i bodypump? Använd den riktiga skivstången! Hehe, men lite bra jobbat ändå :emo-thumbHaha! Det är den vanliga skivstången jag använder.. men ingen är hundra på vad den väger Så det är ju lika bra att ist prata om hur mkt man hänger på! Jag vet att du är lite imponerad, innerst inne!
29 augusti, 2009 at 14:13 #378097Anonym anvandareMemberReal wrote:AHh absolut..:emo-thumb
ofan men de funkar la med varma mackor mhh!.. några förslag, på män? haha hur gammal är hon? 35-40 års åldern?
ahh men de nästan bättre med lyckliga döttrar än en lycklig man…
…har jag en dagbok? jag har en tränings bok men den ligger bredvid mig här, ska du kolla i den kommer du hitta många svordomar, könsord och tecken ett och annat skämt oxå haha, men mest hur nöjd jag är över mina pass och en jävla massa siffror och förkortningar som: S,R,V,T,U,F ja nästan hela alfabetet i förkorningar hahamen det blev 1 kilo kvarg, pasta köttbullar, men de fanns bara ca 8-10 söttbullar så jag kompenserade med massa pyttipanna
ska åka och hämta min hund som har blivit stulen av sofia…
Ha en fortsatt schysst kväll!Jo, mackorna satt fint kan jag lova!
Jaha, oh fan… hade för mej att jag sett att du hade en dagbok.. men har väl blandat ihop dej med nån annan. Låter ändå rätt roande att titta i din dagbok ändå! Va, är hunden stulen?? Eller bara lånad?! Ha en bra helg!29 augusti, 2009 at 14:20 #378098Anonym anvandareMemberLördag o lite fest ikväll… har ju läst att det är nyttigt med vin så det blir det en skvätt av ikväll! Handlade även en klänning till festligheterna och passade på att spänna o leka lite i provrummet!
Ha en skön helg för det har jag tänkt att ha :pop:
( hehe, tack igen Primo! )
31 augusti, 2009 at 22:10 #378099Anonym anvandareMemberDå var måndagens ben o magpass slut!
Gott som faaan som vanligt! Benen skakade som fasen efteråt o jag mådde i vanlig ordning bajs, vilket innebär att det var en lyckat pass! :emo-thumb
Körde med mamsen[/b], så kunde lasta på lite extra när jag hade pass, SWEET![/b]
Tog nästan koll på henne på gymmet, men hon blev glad igen när hon fick en hamburgare efteråt!Har precis slaskat i mej kvällsmålet med kesella o krossad ananas;), så jääävla gott! Nu är det dusch o sänggående, är totalt överkörd
Sov gott!
31 augusti, 2009 at 22:16 #378100Anonym anvandareMemberSweeet!:emo-thumb
Blev det rödvin i lördags?
31 augusti, 2009 at 22:22 #378101Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Sweeet!:emo-thumbBlev det rödvin i lördags?
Danke!
Hehe, Det blev tom rosévin! O var en skvätt kvar till söndagsfilmen igår också31 augusti, 2009 at 22:25 #378102Anonym anvandareMemberSå här [/b]trevligt var det i lördags!!
Hittade en massa gott i kylen..!1 september, 2009 at 01:53 #378103Anonym anvandareMemberKeep that good thing going girl!
Verkar vara krut i dig! Som det ska vara!1 september, 2009 at 19:25 #378104Anonym anvandareMemberlindberg.evelina wrote:Keep that good thing going girl!
Verkar vara krut i dig! Som det ska vara!Thank u, thank u very much!
Ska man träna så ska det göras ordentligt! hehe.1 september, 2009 at 19:38 #378105Anonym anvandareMemberBlev ett rygg o bic pass idag!
Var lagom trött efter att ha målat heela dagen i stekande hetta så det var bara att inte tänka, utan bara åka till gymmet direkt efter jobbet!Har hunnit med att fika 3 gånger[/b] idag(!!!) så känner mej rejält tung o fläskig Men det är bara en gång om året man fyller år så gav mej själv dispens att fika gränslöst idag!
Vägde mej idag igen, det går stadigt uppåt sedan jag började dricka gainer efter träningen ist.. (skyll på den iaf! ) Det är nice när man känner att man ökar o orkar mer på gymmet, och kanske kanske att man ser lite förbättringar!
Passet gick som planerat bra och hade när det var dax för bic redan en helt ok pump orkade inte slänga på lika mkt som vanligt, men blev gött ändå när jag sänkte jag körde ur dem helt!
Funderar på att laga lite mat så jag kan fika en gång till innan dagen är slut, mormors chokladrutor går ju inte av för hackor!!
Peace out!
1 september, 2009 at 19:57 #378106Anonym anvandareMemberGrattis på födelsedagen! Kom in här för att få lite inspiration av mina gymrävhonorkollegor så att säga!
Ha det!1 september, 2009 at 20:40 #378107Anonym anvandareMemberLioness wrote:Grattis på födelsedagen! Kom in här för att få lite inspiration av mina gymrävhonorkollegor så att säga!
Ha det!Tackar! HAHA! Du är så välkommen!! Kikar in hos dej då och då också!
Ha det fint!2 september, 2009 at 17:49 #378108Anonym anvandareMember[img=http://www.freemyspacegraphics.com/Graphics/Happy_Birthday_Graphics/images/happy_birthday_new.jpg]Grattis dårå. Gav tårtan bra tryck?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.