- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 september, 2009 at 18:07 #378109Anonym anvandareMember
Grattis!:fun: ha en fortsatt trevlig kväll får man väl säga också, antar att det blir en del alkohol till helgen nu då?..:drunk:
2 september, 2009 at 22:25 #378110Anonym anvandareMemberTack tack!
Nä, tårtan gjorde mej bara seg o dassig.. O ingen plan på alkohol i helgen, dock var det en skvätt i helgen som var..!Idag blev det ett lite stressigt axelpass, då jag tog träningspaus från jobbet! Det känns mkt bättre att komma tillbaka till jobbet när man är träningstillfredställd! Passet gick fint o känns lagom dött i axlarna nu! Jobbade över och sedan bjöd chefen på kebab Nu är jag mätt o trött! Ska bli sjuuukt gott att sova sedan! Är ju redan tordag imon… fan va tiden går!
Föresten! Anmälde mig till en massageutbildning igår! Är en distansutb som börjar i okt, ska bli kul som faaan! Välkomna som testpersoner!!
Blev även ”befodrad” till boss på jobbet igår! visserligen sista månaden på sommarjobbet men ändå! Det är niiice!
3 september, 2009 at 17:48 #378111Anonym anvandareMemberTrevligt! Men hur såg axelpasset ut? Vi vill ha övningar, vikter, betyg, känsla och lite lite poesi!
Jag kandidaterar som testperson direkt.
[img=http://www.elvisthecomic.com/uploads/elvis2266.jpg]3 september, 2009 at 22:23 #378112Anonym anvandareMemberprimo wrote:Trevligt! Men hur såg axelpasset ut? Vi vill ha övningar, vikter, betyg, känsla och lite lite poesi!Jag kandidaterar som testperson direkt.
[img=http://www.elvisthecomic.com/uploads/elvis2266.jpg]Haha! Jaja… ska väl redovisa lite bättre framöver… bara för dej!
Du är välkommen som testperson sen då!3 september, 2009 at 23:01 #378113Anonym anvandareMemberPrecis kört ett fantastiskt bröst o tricpass med mamsen!!!
Fick go pump i tuttisarna för en gång skull! o triccarna var helt ok de också… kunde vart bättre, men det dög fint
Efter uppvärmning blev det 5set bänkpress, där jag toppade med 35kg(+stång)och 3reps. Det var niice![/b] Blev hantelpress sedan där jag avslutade med 17,5kgx5, lätt som en plätt!!! hehe. Sen blev det lite lätta hantelflies och cableflies o efter det var det dax för tric! Hann med rep o stång i cable och hantel innan det var dax att springa inna gymmet stängde.. :frust: hann inte med dips jue..Men blev ändå ett riktigt fint pass! Gott att kunna köra med mamma så vi kan passa lite på varandra så man tömmer ur det där sista!
Här är några bilder från dagens pass! Jag o mami!
3 september, 2009 at 23:39 #378114Anonym anvandareMemberInga dåliga armar där inte! Faaejnt:emo-thumb
4 september, 2009 at 11:14 #378115Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Inga dåliga armar där inte! Faaejnt:emo-thumbTack tack! Känns gott med träningvärk idag kan jag säga!! :yahoo:
6 september, 2009 at 10:24 #378116Anonym anvandareMemberHar varit lite halvkass o trött under helgen så det har blivit mesta möjliga soft! Har mest legat i soffan under filten med en bok
Idag är det slappesöndag, vilket innebär att man inte ska träna som vanligt…! Därför blir det in till gymmet för att simma o sola! Känns som en bra deal sånna här dagar! Söndagar i synnerhet
Imon är det åter dax för vanlig träning! Redan börjat ladda inför ett fläskigt benpass!! Det ska bli niiice!!
6 september, 2009 at 11:20 #378117Anonym anvandareMemberLät halvskönt med sol och bad, skulle gärna ligga på en strand i ett tropisk klimat nu! Läget annars i Halmstad då? Var faktiskt i Halmstad för inte allt för många veckor sedan. Fin stad!
6 september, 2009 at 12:15 #378118Anonym anvandareMemberFan, jag skulle också vilja simma lite idag, du får la ta och simma lite åt mig också!
Bra att du är taggad inför imorgon, det är jag också, och om du är lika taggad som mig då lär du dunka av ett förjäkla bra pass! :emo-thumb
Lycka till!
6 september, 2009 at 21:32 #378119Anonym anvandareMemberHehe, tyckte det verkade som en väldigt bra idé ända tills jag kom hem till min kompis som låg o sov.. Skulle bara säga hej men somnade på en gång i sängen! :nerd:
Så blev varken bad eller sol..Fan, känner mej fortfarande lite krasslig, men hoppas faan det är bra till imon. Är ju älskade benpass imörra!
Natti!
6 september, 2009 at 22:01 #378120Anonym anvandareMemberDamn! Galna armar, och då var det ju ändå jag som uppfann disco!
6 september, 2009 at 22:27 #378121Anonym anvandareMemberDiscogymmarn wrote:Damn! Galna armar, och då var det ju ändå jag som uppfann disco!Hahahaha! Tar det som en komplimang Du har inte sett mina PÅKAR till ben…! (Det har inte jag heller men det lät bra!)
6 september, 2009 at 22:29 #378122Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Lät halvskönt med sol och bad, skulle gärna ligga på en strand i ett tropisk klimat nu! Läget annars i Halmstad då? Var faktiskt i Halmstad för inte allt för många veckor sedan. Fin stad!Jo.. tänk va skönt att ligga på en luftmadrass i ngt varmt land lååångt härifrån! Vad hade du för dej i Halmstad då? Jodå, det är väl fint här på sommaren.. rena öknen på vintern!
10 september, 2009 at 12:59 #378123Anonym anvandareMemberFy faaaaaan va jag hatar att vara sjuk..[/b]
Antar att det är nån influensa, så det skulle inte förvåna mej om det är svinis.. jävla segt är det iaf. Försökt jobba igår och idag, men det är ingen bra idé att klättra på byggställningar när man är trött och yr.. så nu blir det säng. IGEN. :frust::frust:
Jaja… lika bra att vila sig frisk så man blir fit for fight så snabbt som möjligt. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.