- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 september, 2009 at 13:19 #378124Anonym anvandareMemberPixi wrote:Fy faaaaaan va jag hatar att vara sjuk..[/b]
Antar att det är nån influensa, så det skulle inte förvåna mej om det är svinis.. jävla segt är det iaf. Försökt jobba igår och idag, men det är ingen bra idé att klättra på byggställningar när man är trött och yr.. så nu blir det säng. IGEN. :frust::frust:
Jaja… lika bra att vila sig frisk så man blir fit for fight så snabbt som möjligt.Välkommen in i klubben :emo-thumb
Vila sig frisk låter väldigt klokt, det är nog det enda rätta.. :pKrya på dig!
10 september, 2009 at 13:29 #378125Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Välkommen in i klubben :emo-thumb
Vila sig frisk låter väldigt klokt, det är nog det enda rätta.. :pKrya på dig!
Jaså, du också…
Ja, det är inte mkt att be för.
Krya på dej också!12 september, 2009 at 15:15 #378126Anonym anvandareMemberjaja… fortfarande inte helt frisk så har blivit ordinerad massa vila och ingen träning eller ens ngt ansträngade… hur jävla kul låter det?!:frust:
Var iaf på kost och träningsföreläsning idag! alltid inspirerande att höra andra människors syn på det roligaste som finns
Ska se till att börja lägga mer tid o energi på min mat… eg är matlagning det absolut tråkigaste jag vet, men vad gör man inte för resultaten!
I början av oktober börjar min utbildning till friskvårdsmassör!! Det ska bli sjuukt kul! O i samma veva är det dax att ta dagformsbilder.
Den 4 okt är det exakt ett år sedan jag tog första dagsformsbilden så det kan bli riktigt kul att se skillnaden…12 september, 2009 at 20:05 #378127Anonym anvandareMember[img=http://mikaelolsson.files.wordpress.com/2009/05/spola-kroken1.jpg]
13 september, 2009 at 17:28 #378128Anonym anvandareMemberHaha, inge krök här inte!
Jobbar ju på att bli frisk o kry.. innan jag blir helt jävla galen!!
Har suttit o kollat lite dagböcker, alltid lika trevligt! Men då slog det mej..
Vart är brudarna?![/b]13 september, 2009 at 18:14 #378129Anonym anvandareMemberVid chipsen?
14 september, 2009 at 19:38 #378130Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Vid chipsen?Haha, kan vara så
VARFÖR I HELVETE KAN INTE HUVUDVÄRKEN O TRÖTTHETEN SLÄPPA SÅ JAG KAN GÅ O TRÄNA????[/b]
Why God, WHY??14 september, 2009 at 19:41 #378131Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha, kan vara såVARFÖR I HELVETE KAN INTE HUVUDVÄRKEN O TRÖTTHETEN SLÄPPA SÅ JAG KAN GÅ O TRÄNA????[/b]
Why God, WHY??Är det mycket att tänka på nu såhär innan bröllopet?.. :p
Kan vara en orsak i alla fall..14 september, 2009 at 19:44 #378132Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Är det mycket att tänka på nu såhär innan bröllopet?.. :p
Kan vara en orsak i alla fall..Massor!! Jag har bestämt kläder till båda nu iaf. Färgerna kommer gå i rosa och babyblått Kommer bli såå gulligt!!
14 september, 2009 at 19:47 #378133Anonym anvandareMemberPixi wrote:Massor!! Jag har bestämt kläder till båda nu iaf. Färgerna kommer gå i rosa och babyblått Kommer bli såå gulligt!!Haha alla tiders..:fun:
14 september, 2009 at 20:12 #378134Anonym anvandareMemberMenar det! Kan inte bli annat än bra
15 september, 2009 at 00:03 #378135Anonym anvandareMemberSlappna av Det kanske är för att du stressar och brusar upp så för att du inte kan träna som huvudvärken är bestående
15 september, 2009 at 10:10 #378136Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Slappna av Det kanske är för att du stressar och brusar upp så för att du inte kan träna som huvudvärken är beståendeJo, det kan mkt väl vara så.. Men jag har ju för fasen varit parkerad i soffan som en sladdrig fläck sedan i torsdags bara föratt verkligen vila ur skiten!!!! Nu går det liksom inte längre att inte göra något.. så då bankar jag huvudet i väggen.. därav huvudvärken måhända?:ike:
Jaja, än så läge ingen huvudvärk idag, så kanske kaanske att jag smyger in till gymmet sedan!!15 september, 2009 at 12:37 #378137Anonym anvandareMemberTänkte passa på o bjuda på en bild av min senaste outfit bland träningskläderna!
Luftigt o gott nästa gång jag ska köra knäböj! Längtar redan Lite extra stöd och värme för knäna också. Briljant!15 september, 2009 at 15:34 #378138Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha, inge krök här inte!
Jobbar ju på att bli frisk o kry.. innan jag blir helt jävla galen!!
Har suttit o kollat lite dagböcker, alltid lika trevligt! Men då slog det mej..
Vart är brudarna?![/b]Öhh @ discogymmarn! Vart skulle de annars va, de är alltid här!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.