Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,376 total)
  • Author
    ED86 wrote:
    Roligt å se att du är igång igen![/b]
    Har ingen aning om va brädamedel är?? Men måste ju va bra grejer om du är genomsvett efter 10 min! :p

Aldrig fel med ett ben pass!
    Men skulle va roligt om du redovisade passen lite mer utförligt!
    Tex med övning, vikt och reps mm. Blir lättare att följa din träning och utveckling då!
    Sen är ju lite bilder alltid kul att kika på!!

MVH Emil :up:[/b]

Haha, menar du att det inte är din grej?! :P Det är som step-up ungefär.. ska förklara imon! O du är alltid välkommen att hänga på :)

Jag blir alltså tvungen att hålla KOLL på vad jag har för vikter!? hehe, jo men det kommer när jag kommit in i träningen här uppe igen.

Bilder däremot kommer när jag känner mej redo o har ngt att visa :whistle:

ZuperZandra wrote:
    Hoppas att det känns bra nu och att du kan rocka loss på gymet.

Läste om vikten och dina mål, det kommer och du har BRA mycket tid fram till sommar mode.
    Får jag fråga hur lång du är?

Ha en bra kväll!!!!

Tack! Jodå, nu känns det bättre! Nästa vecka hoppas jag köra på som vanligt :D

Jag är 165 cm kort.. :P

Pixi wrote:
    Tack! Jodå, nu känns det bättre! Nästa vecka hoppas jag köra på som vanligt :D

Jag är 165 cm kort.. :P

Nice att du är på bättreingsväg, nu blir det oxå ljusare ute…Underbar tid framför oss…Hihihi, känner mig smått vår nykär i dag.Jaja, bra att det oxå börjas i tid.

165 cm kort? Hmm, lång menar du väl? Själv är jag bara 159 cm ibalnd max 160 ca….Där har du smurfen……

Have fun!

ZuperZandra wrote:
    Nice att du är på bättreingsväg, nu blir det oxå ljusare ute…Underbar tid framför oss…Hihihi, känner mig smått vår nykär i dag.Jaja, bra att det oxå börjas i tid.

165 cm kort? Hmm, lång menar du väl? Själv är jag bara 159 cm ibalnd max 160 ca….Där har du smurfen……

Have fun!

Sant, blir såå skönt med lite ljus på morgonen :P
    Va?! Du ser ju ut att vara runt 170 eller ngt! ;) Men ok, ska inte klaga på min längd..!

Pixi wrote:
    Sant, blir såå skönt med lite ljus på morgonen :P
    Va?! Du ser ju ut att vara runt 170 eller ngt! ;) Men ok, ska inte klaga på min längd..!

Nopp,den bistra sanningen…Zandra är super kort 😮
    Kan ju typ handla byxor på barn avdelningen för alla andra bywor är jämt för långa…Hahaha….
    Tro mig ser inte ut som 170 in real life…! Smurf mamma med muskler… :D

ZuperZandra wrote:
    Nopp,den bistra sanningen…Zandra är super kort 😮
    Kan ju typ handla byxor på barn avdelningen för alla andra bywor är jämt för långa…Hahaha….
    Tro mig ser inte ut som 170 in real life…! Smurf mamma med muskler… :D

Jo tack.. har samma problem! Får alltid lägga upp byxorna : fast det är billigare på barnavd.. haha! Aja, får ju tänka på att vi har väldigt bra hållning när vi får gå o sträcka på oss hela tiden! ;)

Har vart på gymmet nu, tänkte att det nog inte är så mkt folk runt 9.. snacka om lurad! Trodde det bara skulle vara några pensionärer, men icke. Hatar verkligen att behöva trängas på gymmet o behöva VÄNTA på grejerna.. blää.

Körde genom överkroppen, men var inte riktigt på hugget.. enda som kändes bra var axelövningarna.

På måndag börjar dock allvaret! Rygg+bic blir det, o det ska bli så jävla bra också! :D Ska äta som en häst i helgen så energin är på topp!

Peace out!

1-1..
    jaja, det blev ingen träning igår.. men blev så mkt bättre idag istället!! Åt som sagt en massa i helgen o det gav bra resultat idag!

Hade lite tajt med tid innan brädpasset, men hann med ryggen innan passet. Blev lite rodd, lats och chins (kommer med vikter o så när jag vet vad plattorna väger!! :P)

Körde passet o svettades nog om möjligt mer än förra gången.. fy fasen!!! snacka om energi man har efteråt! :D
    Så biccarna fick vad de förtjänade.. saaaatan vilket pump!!! såå skönt!
    Blev även lite mage då jag kom ihåg den där äppelkakan hemma i kylen…:P

Körde ett turbopass för bröst o tric idag.. satt som en smäck! :D Korta och intensiva pass is the shit!

Men har svårt att komma på nya tric övningar.. har lite problem med armbågarna så kan nästan bara köra push downs hårt.. nån som har några tips?!

Sov gött!

Pixi wrote:
    Körde ett turbopass för bröst o tric idag.. satt som en smäck! :D Korta och intensiva pass is the shit!

Men har svårt att komma på nya tric övningar.. har lite problem med armbågarna så kan nästan bara köra push downs hårt.. nån som har några tips?!

Sov gött!

Intensiva pass är aldrig fel! :p

Ang triceps övningar hade du ju en tråd :[http://forum.body.se/showthread.php?t=23896]
    Tycker Arne.P har fått med dom bästa övningarna! [http://forum.body.se/showthread.php?t=5146]

Här kan du kika med: [https://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=54]
    Bara att söka på internet!

Finns ju rep, olika vinklade handtag, hantlar , stänger och maskiner!
    Sen kan man ju variera med stående, sittande, enarms, frivikter, maskiner och olika grepp (smalt, brett och omvänt)
    Bara testa dig fram!

Lycka till!

MVH Emil :up:[/b]

Haha!
    Du har ju bättre koll på mej än vad jag själv har!! :P

Jag ÄLSKAR Magnus Samuelssons tango ikväll!!!!!!!

Ben o axelpass idag!
    Hade tajt med tid idag också så intensiteten var på topp, likaså energin!! jippie!!

Lyckades för en gångs skull med att kolla vikterna.. Bra va, Emil! :)

Benpress: 15*77kg 15*86kg 12*95kg
    Knäböj: 15*10kg 15*15kg*2
    Benspark: 15*30kg*3
    Marklyft: 15*20kg 20*16kg*2

Axelpress: 20*5kg 10*10 kg*2
    Åt sidan: 15*2kg 15*3kg 10*4kg 8*5kg
    Framåt: 15*2kg 15*3kg 10*4kg 8*5kg

hehe… hoppas ni fattar! :P

Idag var det dax för rygg+bicpass!
    Motivationen var det inget fel på så i latsen tog jag ut mej ordentligt.. *KÄRLEK!!*

(P=platta, jag dock ingen koll på vad varje platta väger! :P)
    Bred lats: 12*7p, 5*9p, 7*8p
    Smal lats: 12*7p, 6*9p, 9*8p
    Sittande rodd: Lekte lite med 7 plattor bara..
    Chins: ja du.. värmde upp lite o sen körde lite på ca halva kroppsvikten…!
    Hammer: 15*6kg, 10*8kg, 8*9kg
    ”Utåt”: 15*6kg, 8*8kg, 6*9kg

Sen hem o hämtade hundarna för en promenad med en kompis :D

Har även hunnit med att rulla köttbullar så jag är mätt o belåten! 30st blev det så det räcker till några matlådor! hehe

Sleep TIGHT!

Blev inget brädpass idag… hon var sjuk så det blev ett fuck´n step up.. BLÄÄ!! De där med kordination är INTE min grej!!!

Blev axel+mage efter passet iaf ;)
    axelpress: uppv., 10*10kg, 7*12,5kg*2
    ”utåt”: 15*2kg, 10*4kg, 8*5kg
    ”framåt”: 15*2kg, 10*4kg, 10*5kg
    framåtböjd hantellyft: 12*5kg, 10*6kg

o sen lite mage med sit-ups på matta o sen på boll.

Kom även på att ett av mina delmål i vår var att komma i min nya korsett som jag köpte i början av dec. Provade den idag och den satt som en SMÄCK!!!! Nästan så jag får snöra åt den lite extra! :D YEEEEES!!!

Jag bjuder på lite(med betoning på liiite) kärlek!! ;)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.