Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,376 total)
  • Author
    Pixi wrote:
    Tänkte passa på o bjuda på en bild av min senaste outfit bland träningskläderna!
    Luftigt o gott nästa gång jag ska köra knäböj! Längtar redan :) Lite extra stöd och värme för knäna också. Briljant!

Vilken gym tränade du på sa du? :P

Discogymmarn wrote:
    Öhh @ discogymmarn! Vart skulle de annars va, de är alltid här!

Jahaaa.. att jag inte tänkte på det direkt! :P

Gustaf Lindberg wrote:
    Vilken gym tränade du på sa du? :P

Haha! Jag har säkert en outfit till dej också så kan vi träna ihop! :P

People!![/b]
    JAG HAR VARIT PÅ GYMMET IDAG!!! ;)[/b]

Endorfinerna håller mej fortfarande i ett rosa skimmer! Vilken lycka!!
    Har klättrat på väggarna o nästan dött av tristess av att inte kunna träna. Ett tag var det nästan så illa att glodde ihjäl mej på träningsfilmer.. Men idag hände det! Visserligen inte på långa vägar som jag brukar köra, men ändå!
    Körde 35min på crosstrainern o blev rejält dyngsvett! (Det lilla sjuka jag ev hade kvar svettades jag förhoppningsvis ut!!)
    Sen var det benpress, bänkpress och chins. Mespinsamma vikter o många reps.
    Sen kunde jag inte låta bli att köra lite lite bic, tric, axlar o mage! :P

Fan va härligt att du är igång igen! :D Se till att inte bli sjuk igen nu bara :p

Wow! Riktigt avis på din nya ”gym” outfit!!! Själv hasar jag bara runt i mjukisbyxor eller
    militärbyxor både i och utanför gymmet numera..

N0rd1N wrote:
    Fan va härligt att du är igång igen! :D Se till att inte bli sjuk igen nu bara :p

Tack! Ja, det är nice som fan! Så nu håller vi tummarna för att jag inte vaknar med feber imon..:P Nää, nu ska jag va frisk till Jul iaf! :)

*Babe* wrote:
    Wow! Riktigt avis på din nya ”gym” outfit!!! Själv hasar jag bara runt i mjukisbyxor eller
    militärbyxor både i och utanför gymmet numera..

Hehe, jo den är riktigt nice ;)
    Samma här, tränings- och myskläderna används flitigt! Men får väl se om det blir nån ändring på träningskläderna nu… :whistle:

Pixi wrote:
    Haha! Jag har säkert en outfit till dej också så kan vi träna ihop! :P

Har en hel del outfits jag med, dock brukar det vara partyoutfits men kan säkert hitta något matchande till knäböjen med.

Roligt att du kommit igång, kör inte slut på dig nu när du nyss varit sjuk!

Gustaf Lindberg wrote:
    Har en hel del outfits jag med, dock brukar det vara partyoutfits men kan säkert hitta något matchande till knäböjen med.

Roligt att du kommit igång, kör inte slut på dig nu när du nyss varit sjuk!

Haha, låter lovande! :P
    Nädå, ska ta en lågvikt-vecka med fler reps nu.. kanske tar 2, det var länge sedan!

Hej tjejen! Tittar in lite här hos dig, alltid kul att hitta lite inspiration hos andra:)
    Vi verkar inte vara så många tjejer som skriver journaler här inne8)

Lycka till med träningen.. Såg att det var lågviktsvecka för dig, är det för mig mest hela tiden efter att jag försöker komma igång igen:|

:emo-thumb

yra wrote:
    Hej tjejen! Tittar in lite här hos dig, alltid kul att hitta lite inspiration hos andra:)
    Vi verkar inte vara så många tjejer som skriver journaler här inne8)

Lycka till med träningen.. Såg att det var lågviktsvecka för dig, är det för mig mest hela tiden efter att jag försöker komma igång igen:|

:emo-thumb

Jo, de andra verkar ha somnat.. Men vi kört hårt ändå! :emo-thumb
    Äsch, lika bra att ta det lugnt i början så man inte skadar sej!

Mycket spam, lite action! Skare va så? va, va?

primo wrote:
    Mycket spam, lite action! Skare va så? va, va?

Näe, nu är du allt lite orättvis! Jag laddar ju o vilar till nästa pass, som faktiskt blir om några timmar!! :D Så dax att äta lite nu o blanda drinkarna

Update kommer senare!

Då var jag igång igen![/b]
    Blev ett benpass idag. Lika bra att ta det lugnt och jag har funderat länge på att köra lägre vikter och högre reps så det var lika bra att börja idag!
    Var jobbigare än jag hade trott! Man blir så inställd på att max köra 6-8 reps så mjölksyran kom som ett brev på posten! :|

Började med lite crosstrainer som uppvärmning och sedan lite benpress för att förbereda sladderpinnarna för vad som komma skulle.. :nerd:
    Sen körde jag på med 7(!!) set knäböj med mellan 12-15 reps på varje… utom sista, där dog jag vid 7! hehe.
    Sen blev det superset med benspark och lårcurl, 4 set på varje med runt 15 reps på varje.
    Sedan 3 set utfall i smith, ett ben åt gången. Sååååå segt kan jag säga!! Brände nog nästan bäst idag! :happy:
    Avslutade benpasset med 4 setx15reps vader.
    Hann med lite mage, 4 set på magmaskinen också innan det var dax för stretch!
    Kom sen på att jag glömt prova en kul övning, när jag ligger på mage på en bänk och lyfter benen. Skulle tydligen fixa shapen gott..! :whistle: O finns kändes det bra! hehe. Hann 2 set innan jag va tvungen att springa ner o slänga i mej gainern o köra o handla.
    Tur att det inte är mkt folk som handlar på kvällarna, knappt dyngsvett var jag!

Nu är det dags för kvällskvargen o sedan sängen!
    Är ju fredag imon!![/b]

Gött att du är igång igen min blivande fru!:D
    Högreps svider riktigt fint ibland, aldrig fel, fint pass:up:

Oj oj inget dåligt pass.. Låter som att nån kommer ha ordentligt med träningsvärk imorgon8)

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.