Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,376 total)
  • Author
    Freppazz wrote:
    Gött att du är igång igen min blivande fru!:D
    Högreps svider riktigt fint ibland, aldrig fel, fint pass:up:

HAHAHAHA!!! naaaaw! 😮
    Japp, det var värre än jag trodde faktiskt!

yra wrote:
    Oj oj inget dåligt pass.. Låter som att nån kommer ha ordentligt med träningsvärk imorgon8)

Tack! Hehe, det hoppas jag verkligen! Länge sen jag hade ordentlig träningsvärk nu! :p

Just det!!!
    Glömde ju helt av det innan (det är bra!)…
    Idag har jag officiellt slutat snusa![/b]
    Har småslutat flera gånger under sommaren, men elaka vänner har lockat mej i fördärvet igen… men nu är det slut med det!
    Jag sätter målet till nyår, klarar jag det så ska jag klura ut ngn riktigt motiverande belöning!! För det vet ni väl, mål och belöningar i olika former är vad som driver en att bli bättre :p Vilket innebär att jag tar ett steg mot att bli ännu bättre.. :D

SOV GOTT!!

Snus är bedrövligt äckligt så det klarar du galant. Kan ju inte vara värsta fitnesstjejen och hålla på med sådana ofräschheter (ja det ordet finns, iaf nu).

Fyfan, 7 set knäböj är inte fyskam! :emo-thumb Ser ut som en riktigt köttigt pass, bra jobbat!

Gustaf Lindberg wrote:
    Snus är bedrövligt äckligt så det klarar du galant. Kan ju inte vara värsta fitnesstjejen och hålla på med sådana ofräschheter (ja det ordet finns, iaf nu).

HAHAHA!! Näe, är väl inte alltför mysigt… men nu är det slut iaf!
    Hehe, här är det fritt att komma med egna ord. Blir ofta lite roligare så! ;)

N0rd1N wrote:
    Fyfan, 7 set knäböj är inte fyskam! :emo-thumb Ser ut som en riktigt köttigt pass, bra jobbat!

Tack! Kan säga att jag redan känner av träningsvärk.. det är ett gott tecken, för börjar det redan morgonen efter så vet man att det kommer bli ännu värre kommande dag! :P

Slutat snusat :worship:
    Tänk om en annan kunde vara lika duktig :p

David Näslund wrote:
    Slutat snusat :worship:
    Tänk om en annan kunde vara lika duktig :p

Klart du ska va lika duktig! Gör det nu också, så kan vi hålla koll på varandra! :up:

Nu blir det en tupplur, sedan gymmet! :D

Rygg o bic pass: CHECK![/b]
    Började med 5 setx12reps chins i ”hjälpmaskinen”… satsade på teknik o utförande så var helt död efter sista setet!
    Sen blev det rodd, bred o smal lats, efter det vad ryggen rätt död!
    Sedan var det dags för biccarna att få rejält med pisk
    Hantelcurl för att värma upp lite, stångcurl… blev lite tyngre än det va tänkt men fick sånt satans pump så det var helt ok ändå! sist o minst blev det koncentrationscurl..
    Med de sista krafterna blev det ett litet superset ryggresning vs. situps på bänk.

O PÅ VÄGEN HEM BLEV DET EN LITEN BURGARE PÅ MAX, DET ÄR JU TROTS ALLT FREDAG!!

Det börjar kännas lite jobbigt med snuset nu… är sugen men ändå inte. Är jääävligt glad att jag inte har ngt hemma iaf!

Pixi wrote:
    O PÅ VÄGEN HEM BLEV DET EN LITEN BURGARE PÅ MAX, DET ÄR JU TROTS ALLT FREDAG!!

Me like!
    Härligt pass också ju :nod

Freppazz wrote:
    Me like!
    Härligt pass också ju :nod

Japp, satt fint ;) Bacon o allt var det! :P

Haft en underbar helg!!! [/b]
    Började med ett nice axelpass i lördags där jag pumpade ur det sista ur de små liven :P
    Sedan blev det en sväng till Evelina, var ett tag sen vi sågs och nog syns det lite skillnad :up: Det ska bli riktigt grymjt kul att se hur resultatet blir till lucia. Hade en mysig pratstund ute i hennes trädgård i det fina vädret 8)
    Fick fint besök senare på kvällen, mkt trevligt!
    Är helt slut idag så har varken haft tid eller ork att ta mej till gymmet… lika bra, kom på att det blivit 4 dagar på raken.. får ju som sagt ta det lite lugnt fortfarande… :P

Imon börjar allvaret igen, men jag ska hålla mej kvar i helgmyset lite till! ;)

Pixi wrote:
    Sen körde jag på med 7(!!) set knäböj med mellan 12-15 reps på varje…

skojjar du? 7 set! som ett knäböjsmaraton!

Discogymmarn wrote:
    skojjar du? 7 set! som ett knäböjsmaraton!

Oh yes! Får ju slita om man vill ha ngt resultat ”där bak”…! O discoträningen står ju du för! ;)

Fast… nu ska jag in o köra lite disco… bröst o tric. Blir nog ett litet bänkpressmarathon också! :whistle:

Pixi wrote:
    Oh yes! Får ju slita om man vill ha ngt resultat ”där bak”…! O discoträningen står ju du för! ;)

Fast… nu ska jag in o köra lite disco… bröst o tric. Blir nog ett litet bänkpressmarathon också! :whistle:

You go girl!

;)HALLELUJA!!![/b]
    Vilket tokbra bröst- o tricpass det blev idag! Högreps är fan the shiet!!! :D
    Blev totalt 4 övningar på varje, oftast 3 set och 15 reps.
    Utom i bänk förstås… ;) där blev det 6 set!! YUMMIE!! Brände så jäkla gött kan jag säga! *kärlek!!* Dock har jag jävligt svårt att få ordentlig pump i boobsen… men det var på god väg idag så det får duga!
    Tric däremot… svarade redan på första övningen! Så sweet så jag blev nästan lite tårögd när jag tittade på de små liven i spegeln.. De är små, men DE FINNS DÄR!!! :D

Nu är det bra med disco för ett tag… imon blir det RÖÖÖV!!! och ben såklart :) Lite mage ska jag nog trycka dit också.

Dax att fixa lite mat!

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.