- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 september, 2009 at 21:33 #378184Anonym anvandareMember
Nu händer det grejer!!
Fått nytt schema så nu är jag åter inne på tunga vikter! Är ju så satans gott!!
Provade rygg o axelpass idag med nya schemat… kändes sådär, fick ju prova ut lite vikter o greja med tekniken. Men det ska nog bli bra till nästa gång!
Hade lite tid över efter passet så ställde mej på crosstrainern 15 min innan det bar hemåt.
Är jäävligt trött i kroppen o skallen nu, så funderar på att hålla imon.. Men förhoppningsvis är jag pigg imon så jag kan träna med Evelina! Det ska bli naajs!
Softa kan man göra under helgen! Då räcker det fint med promenader med hunden o massa mat! Hmm… hade vart trevligt med lite sällskap ocksåNäe, nu orkar jag inte skriva mer… hejsvej
23 september, 2009 at 21:39 #378185Anonym anvandareMemberPixi wrote:Nu händer det grejer!!
Fått nytt schema så nu är jag åter inne på tunga vikter! Är ju så satans gott!!
Provade rygg o axelpass idag med nya schemat… kändes sådär, fick ju prova ut lite vikter o greja med tekniken. Men det ska nog bli bra till nästa gång!
Hade lite tid över efter passet så ställde mej på crosstrainern 15 min innan det bar hemåt.
Är jäävligt trött i kroppen o skallen nu, så funderar på att hålla imon.. Men förhoppningsvis är jag pigg imon så jag kan träna med Evelina! Det ska bli naajs!
Softa kan man göra under helgen! Då räcker det fint med promenader med hunden o massa mat! Hmm… hade vart trevligt med lite sällskap ocksåNäe, nu orkar jag inte skriva mer… hejsvej
Härligt, tunga vikter is really nice! Betyder det att du ska börja redovisa dina vikter nu?
Hur som helst, lycka till med det nya schemat! :up:
23 september, 2009 at 21:46 #378186Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Betyder det att du ska börja redovisa dina vikter nu?Håller med där, vore najjs med lite sån redovisning också, Kör hårt nu Pixi fast det vet jag ju att du gör.. :emo-thumb
23 september, 2009 at 21:52 #378187Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Härligt, tunga vikter is really nice! Betyder det att du ska börja redovisa dina vikter nu?Hur som helst, lycka till med det nya schemat! :up:
Freppazz wrote:Håller med där, vore najjs med lite sån redovisning också, Kör hårt nu Pixi fast det vet jag ju att du gör.. :emo-thumbNi är la för gulliga!
Det KAN hända att jag redovisar vikter… SEDAN!
Knappt hunnit börja så det tar ju ett tag innan man kommer upp i mindre pinsamma vikter!
(btw, känns ju lagom kul när man kollar in i era journaler o ni gnäller över ERA feta vikter…!!!)24 september, 2009 at 21:39 #378188Anonym anvandareMemberSå UNDERBART [/b]gott pass idag!!
Tränade med Evelina, så körde hennes program idag. Alltid kul att prova nya övningar o tekniker!
Blev bröst, bic o tric!![/b]Här kommer lite viktredovisning från passet då…
Började med plan bänk:ökade hela tiden och toppade under 5&6 setet med 35kg(+stång, väger väl ca 15kg kanske?) med 6 reps på varje.
Sedan snebänk: ökade här också och toppade under 4 setet med 25kg(+stång)x6 och körde drop set ner sedan.
Lite mer bröst o sedan tric stång bakom skallen: 3 set med top på 20kgx9 och drop set.
Sedan bic curl stång: 3 set och top på 30kgx4 och drop set
Lite blandat sedan mellan bic och tric, och ett gött avslut med ett superset mageFick GRYM PUMP i tuttarna, bic, tric o underarmarna!! DET ÄR KÄRLEK!![/b]
Tog en massa bilder både under passet och lite spännbilder efteråt.. :whistle:
Kan nog bli att jag lägger upp några imon eller i helgen :bb:24 september, 2009 at 21:42 #378189Anonym anvandareMemberVARNING! VARNING! VARNING!
Stark kvinna i journalen!
Riktigt bra jobbat måste jag säga! :up:
24 september, 2009 at 21:59 #378190Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:VARNING! VARNING! VARNING!Stark kvinna i journalen!
Riktigt bra jobbat måste jag säga! :up:
Tsss….! Nu blir jag faktiskt lite generad! Tack som fan!!
24 september, 2009 at 22:18 #378191Anonym anvandareMemberJäkla starkt pass! Inte dåligt pressat alls ju..förstår inte vad som skulle vara pinsamt med dom där vikterna?..
Bra joppat! :up:
24 september, 2009 at 22:36 #378192Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Jäkla starkt pass! Inte dåligt pressat alls ju..förstår inte vad som skulle vara pinsamt med dom där vikterna?..Bra joppat! :up:
Hehe, nä, detta passet gick faktiskt riktigt bra! Men vikterna vid benpasset däremot… DE är pinsamma!! :frust:
Därför jag kör dem lite extra nu… hehe!25 september, 2009 at 20:06 #378193Anonym anvandareMemberTräningsfri dag…
Men det är FREDAG[/b]!!!
O Smötgåstårta och vin är mat för riktiga bulkare!! Sitter med rejäl träningsvärk i hela kroppen… kan lova att jag myser för fulla muggar nu! :nodHa en skön helg allihopa!
25 september, 2009 at 21:08 #378194Anonym anvandareMemberDu det lät inte dumt alls..
Ha en skön helg du med!26 september, 2009 at 19:29 #378195Anonym anvandareMemberOk… som utlovat kommer här en formcheck.
NU kan du låtsas att du läser alla tänkbara underflykter etc.. Men såhär ser det ut i dagsläget!
Nu fortsätter frosserihelgen26 september, 2009 at 19:32 #378196Anonym anvandareMemberSnyggt!!!
26 september, 2009 at 20:52 #378197Anonym anvandareMemberyra wrote:Snyggt!!!+1 :up:
26 september, 2009 at 21:23 #378198Anonym anvandareMemberTack så mkt Yra o Freppazz!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.