- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2009 at 17:24 #378214Anonym anvandareMember
Gustaf Lindberg: Jepp, får ju bjuda på lite bilder ibland! Vet ju själv att det är roligare o läsa då…
Calle Ekman: Haha! Tar det som en komplimang, tack! Men vette tusan om jag sett Gustafs vader…???
N0rd1N: Taxi! Antar att du inte sett den enorma storleksskillnaden?! Haha, borde nästan lägga ut en bild framifrån också, det syns som fan då! :ph34r:
David Näslund: Merci! Yes, är taggad som fan nu! Konstigt(men tack o lov!!!) nog har jag knappt känt av ngn abstinens alls av snuset!! Har iof lite fejksnus som åker in om jag känner att det är tomt under läppen! Nä men det känns bra så jag ska nog lyckas fint med att bli kvitt tobaken och nikotinet!! :up:
29 september, 2009 at 17:42 #378215Anonym anvandareMemberCalle är bara kaxig för att han är så fruktansvärt överviktig, konstigt att vaderna växer när man släpar omkring på 0.2 ton varje dag!
29 september, 2009 at 20:20 #378216Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Calle är bara kaxig för att han är så fruktansvärt överviktig, konstigt att vaderna växer när man släpar omkring på 0.2 ton varje dag!Ohh…. smygträning gillar vi!
30 september, 2009 at 22:50 #378217Anonym anvandareMemberWihoo![/b]Precis vart o provat på Thaiboxning[/b]! SKITKUL!![/b]
Det blir lätt en fortsättning! Är ju smidig som ett kylskåp så behöver mjukas upp!
2 oktober, 2009 at 17:13 #378218Anonym anvandareMemberNu är det dax för fredagsmys!!![/b]
Eller tja… redan smygstartat! Min käre bror, konditorn, är hemma så har hunnit fika 2 gånger hittills! Hemmagjord kladdkaka med vispgrädde is the SHIET!!
Ska Snart börja packa o greja inför utbildningen i Jönköping i helgen Kom på att jag måste portionsförpacka mina piller o pulver så det räcker.. Jäkla meck! Blir fullt upp med utb. men ska hinna med att träffa lite vänner o träna lite på Friskis[/b]! Får se om jag lyckas få med Emil… Om inte annat så blir det kanske en sväng till Centrum Bar och svänga de lurviga!(Just det, var i tidningen idag.. blev lovad att det skulle bli en LITEN bild till intervjun om arbetslöshet… Det blev en bautabild på ett helt jävla uppslag!!!
Mina vänner o grannar under 50 bara skrattar, och grannarna över 50 tycker att jag var så söt så.. Det säger ju rätt mkt om bilden.. :ph34r: Har hittills fått 3 exemplar av tidningen..)Ha en riiktigt go helg!
Det har jag planerat för iaf!Vänster bild är från slutet av sep, högra är från slutet av juni. Vikten är den samma på båda. liiite skillnad hoppas jag!
2 oktober, 2009 at 18:00 #378219Anonym anvandareMemberOja, nog syns det en klar skillnad där! Bra jobbat :up:
2 oktober, 2009 at 20:02 #378220Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Oja, nog syns det en klar skillnad där! Bra jobbat :up:Ohh, tack! :emo-thumb
4 oktober, 2009 at 07:36 #378221Anonym anvandareMemberStor skillnad:emo-thumb
4 oktober, 2009 at 10:40 #378222Anonym anvandareMemberStämmer in i kören!:up:
Bra jobbat6 oktober, 2009 at 18:48 #378223Anonym anvandareMemberyra och freppazz: Tack som tusan[/b]!! Alltid kul o höra att man går framåt!
6 oktober, 2009 at 21:34 #378224Anonym anvandareMemberGrym skillnad!!
6 oktober, 2009 at 22:27 #378225Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Grym skillnad!!TACK!!! :o8)
6 oktober, 2009 at 22:38 #378226Anonym anvandareMemberHemma igen!![/b]Haft SJUUKT kul på friskvårdsmassör-utbildningen i Jkpg!!!
Underbara kursare och duktiga lärare, bättre kan det inte bli! Har masserat och blivit masserad 3 dagar i rad! MUMMA!!![/b]
Är lagom go o mjuk i kroppen nu!Kom hem för några timmar sedan, men var bara hemma o bytte kläder o rastade hundarna, sen bar det av in till gymmet!! Inte hunnit/orkat träna i Jkpg… la min sista energi på att köra bil hem till några kompisar där jag däckade varje kväll…!
Så idag var jag riktigt [/b]taggad att fläska vikter!
Blev det nya benpasset.. tyckte först att det såg ut att bli rätt soft… men SATAN[/b]!!
SJUK mjölksyra och pump!! Inte ofta man lyckas köra ur benen så totalt!När jag sedan skulle stretcha märkte jag hur mjuk jag var i kroppen! YEEES!! Nådde fasen långt ner på golvet med händerna när jag stretchade baksidan! Ungefär 1dm längre än vanligt!!! WIHOO!
Nu är jag dock helt jävla slut! Sängen ylar efter mej!
8 oktober, 2009 at 20:47 #378227Anonym anvandareMemberhemma igen efter gympasset…
Körde med evelina på Sports club, det va nice!:emo-thumb
Däremot gick det inge vidare.. orkade ingenting o dåligt med pump. 👿När jag sen kom hem, skethungrig, så har syrran käkat upp både min lax OCH mina jävla ägg!! FY FAAAAN[/b].
Blev så jävla förbannad!!! Sen ligger det en sketen limpa på köksbänken o glor på mej.. blir ännu mer förbannad!!!
Slutade med att jag till sist tog några mackor..(tog lite bilder från passet, några kommer nog upp om några dagar)
Nu ska jag sova.. BLÄ.
8 oktober, 2009 at 21:44 #378228Anonym anvandareMemberDet är väl gott med mackor?
Jag tycker syster får gå och handla.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.