- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 oktober, 2009 at 22:34 #378244Anonym anvandareMember
Go kväll!
Är hemma efter 1½timmes thaipass! Kul som vanligt! Bytte mina brallor… de förra var liiite för stora. Tom Ron Jeremy hade dom suttit pösigt på.. Så blev en storlek mindre o med en guldfärgad tiger i skrevet ist!Här kommer lite kvällsunderhållning!!!
Kolla gärna hennes andra videos!
Jag har inte skattat så jag gråtit på länge, men idag hände det! Hon är helt seriös!!! I love it!!!![youtube=http://www.youtube.com/watch?v=-DrtLyd-hqg]
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=aB702R2jpGU]11 oktober, 2009 at 22:38 #378245Anonym anvandareMember[http://www.youtube.com/watch?v=aB702R2jpGU]
[http://www.youtube.com/watch?v=-DrtLyd-hqg]12 oktober, 2009 at 08:23 #378246Anonym anvandareMemberDet skjuts för lite…
12 oktober, 2009 at 17:14 #378247Anonym anvandareMember[img=http://www.fetchmyflyingmonkeys.com/blog/images/NinjasKilledMyFamily.jpg]
12 oktober, 2009 at 21:20 #378248Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Det skjuts för lite…Det roliga är att tantan bor här i stan…!!
Primo: Tack! Lika ”spännande” biler som vanligt :up:
12 oktober, 2009 at 21:35 #378249Anonym anvandareMemberNu är jag hemma efter bröst o bicpasset!
Kom på att det var första gången jag körde det nya bröstschemat till punkt o pricka!! Men det gick fint. Mkt folk på gymmet så fick kasta om övningarna lite..
Känns inte som det är värt att slänga upp alla vikter, för såå jävla bra gick det inte idag.Men det blev 6 set bänk och 5 set snebänk! Sedan några set cable flies och peckdeck.
För bic blev det 5 set stångcurl, 4 set scottcurl o lite annat gött!Tog mej faktiskt tid att lägga mej i solariet idag! Så jääkla gott!! Det behövdes! :nod Redan hunnit bli blek efter sommaren… vilket innebär att man ser ännu fläskigare ut!
Och på tal om det.. började min kreatinuppladdning idag. Så om nån vecka ser man ut som en flötig säl igen! Därför hoppas jag nu på feta gains framöver!!!Här är också en bild från torsdagens bröstpass :nerd:
12 oktober, 2009 at 21:36 #378250Anonym anvandareMemberOBS!!!!!!
Kolla dubbelhakorna!!!!![/b]12 oktober, 2009 at 21:45 #378251Anonym anvandareMemberDu kämpar på som vanligt, härligt med actionpics också! :bb3:
12 oktober, 2009 at 21:56 #378252Anonym anvandareMemberPixi wrote:OBS!!!!!!
Kolla dubbelhakorna!!!!![/b]Jag noterade mest pumpen.
12 oktober, 2009 at 22:01 #378253Anonym anvandareMemberJag noterade mest alienfarkosten som parkerar i bakgrunden, därav det rosa skenet. Vem har inte dubbelhakor när man sitter så btw?
12 oktober, 2009 at 22:32 #378254Anonym anvandareMemberhenkebenke wrote:Jag noterade mest pumpen.TACK Henke!!!
Gustaf: Är alltid ett rosa sken där jag är… host host! Nja, jag brukar bara ha EN extra haka… nu hade jag två!!
Freppazz: Japp, krigar på! LOVE IT!!
13 oktober, 2009 at 08:06 #378255Anonym anvandareMemberBulk?
13 oktober, 2009 at 22:05 #378256Anonym anvandareMemberprimo wrote:Bulk?Kontrollerad bulk är det tänkt!
Nu är jag mätt och helt jääävla slut efter benpassset på Sports Club idag![/b]
Körde på en höft efter evelinas schema, men la till några extra reps och set här o där för att det skulle passa mitt lite mer! Skulle ha kört tric men det orkade jag fan inte… blev lite mage ist.Körde ur benen totalt denna gången också! Så barnsligt kul att benen äntligen börjar hänga med!!
Körde benpress idag, den där man pressar uppåt. Fan, knappt kört den innan, men lyckades hyffsat lätt göra 7 reps på 180 pannor! YAAY!!
Körde totalt 8 djävulska benövningar med varierande antal set och reps, men tog, det gjorde det!! Långt tid också Trodde större delan av passet att jag skulle spy o explodera, men det klarade sej idag ocksåAvslutade för en gångsskull med 16 min crosstrainer! Sen var jag inte människa längre..
Åkte o handlade för min nya diet idag, i stora drag som basallergidiet. Något är fel i magen, och jag blir så jävla förbannad när jag inte vet vad det är och jag mår kasst. Så nu ska jag prova om det har ngt med maten att göra. Det blir i stora drag mest kött, grönsaker, bönor och frukt
Har precis ätit en äggröra med lök, skinka, tomat och groddar. REDIGT gött!! Tänk vad jag kan om jag bara vill
Nu blir det dusch o sängen.
Natti natti14 oktober, 2009 at 09:44 #378257Anonym anvandareMemberPixi wrote:Åkte o handlade för min nya diet idag, i stora drag som basallergidiet. Något är fel i magen, och jag blir så jävla förbannad när jag inte vet vad det är och jag mår kasst. Så nu ska jag prova om det har ngt med maten att göra. Det blir i stora drag mest kött, grönsaker, bönor och fruktHar precis ätit en äggröra med lök, skinka, tomat och groddar. REDIGT gött!! Tänk vad jag kan om jag bara vill
Nu blir det dusch o sängen.
Natti nattiBra kämpat som vanligt ! 7 reps på 180 är ju hur bra som helst! :up:
Jag tror jag ser ett litet samband till varför det är något med magen.. lök och ägg sätter väl bra fart på maskineriet.. :p
14 oktober, 2009 at 09:46 #378258Anonym anvandareMemberHåller med talaren ovan mig, en 7:a på 180kg är RIKTIGT bra :up:
Härligt kämpat! Se till att fortsätta kötta benen såhär :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.