Kakor, träning & annat gött!

Home Forums Dagböcker Kakor, träning & annat gött!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,376 total)
  • Author

Freppazz: Merci! Blev faktiskt chockad själv att jag orkade så pass mkt ändå :P Haha, o ändå är inte ägg i närheten av vad som händer om jag äter några vita mackor!
    Nordin: YES! Benen ska piskas till en helt ok form!! :D

Är hemma efter thaiträningen. Svettigt o gött ;)

Satt o funderade en massa i bilen på hemvägen. Kom o tänka på hur det var när jag började träna som 17-18 åring. Vilken liten sparris man var! Kommer speciellt ihåg hur man gick o sneglade på de fria vikterna och hade som dröm att nån gång kunna använda de stoora vikterna/hantlarna!! 😮
    Låg runt 55-56 kg när jag började träna…
    Ska dock ner där snart igen hoppas jag! ;) Men då ska det vara kvalitativa muskler ist!

Idag är andra dagen med den nya jävla dieten…! Ungefär så känns det. Har varit i affären o handlat 3 dagar i sträck. Jävla matkrångel!! Känns som jag aldrig blir mätt, fast jag äter som en häst. Jaja, tar väl några dagar till innan man kommer in i det.

Sen kom jag o tänka på hur jävla glad jag är att jag har träningen! Det är fan det bästa på dagarna, man har ngt att se fram emot efter jobbet. Snacka om att det låter som att man inte har ngt liv nu… :happy: Men på helgerna är det ju en helt annan sak. Då hinner man både träna och annat kul! :D

Nu är det bedtime!
    O imon är det dax för ett PHETT rygg o axelpass!!!

Efter gårdagens dravel är jag på G igen ;)

Blev ett redigt fint rygg o axelpass idag! Blev som vanligt lite längre än planerat… hihi, oops!
    Körde ordentligt strikt, och lyckades behålla eller öka vikterna sen förra passet, det är sweet!! Kreatin is the shiet! :D
    Som sista ryggövning toppade jag med 30kg i hantelrodden! Tungt som tusan, men feint som snus! Känner att jag behöver skaffa snören(remmar) snart..
    Höjde även i axelpressen i smithen… pumpar mjölksyra som satan så törs inte nämna mesvikterna..:P
    Avslutade även idag med crosstrainer, 20 min denna gång!
    Känner mej fläskig som en säl så kan inte låta bli att köra lite cardio så man iaf känner sej lite bättre ;)
    Är uppe i ca 64kg igen.. är ok ett tag till, men ner några kg ska jag innan jul iaf!

Imöra är det FREDAG!! Så jag börjar redan idag fira med att ta en pytteglas vin! Ska på konsert imon föresten! Queencovers för hela slanten!! ;) Wihoo!

ITS FRIDAY, IM IN LOVE!! [/b]
    Precis hemkommen från ”A night at the Opera”. [/b]Så djävulskt bra.. är i extas! Var alltså ett band, en 10-mana kör och huvudsängaren Johan Boding som gjorde Queen covers! LOVELY!!
    Så Holge, Emil o ni andra från Jkpg, misssa INTE detta på söndag!!!!

Har hunnit jobba idag, började dock regna o snöa, som till sist gick över i regelrätt snöfall… URK! Slutade tack o lov lite tidigare så jag kunde gå hem o softa lite på soffan o sova en timme innan det va dax för gymmet!
    Körde ett tric o magpass, skulle hunnit det tidigare i veckan i andra pass, men orkade inte..:P Det blev iaf ett bra pass med fin pump i tric. Kom på i skrivande stund att jag glömde köra dips… så jävla typiskt!! men men, är nöjd ändå!

På tal om magen o dieten, har mått mkt bättre sen jag tog bort gluten o laktos och dragit ner på spannmålen. Är antagligen glutenintolerantIT SUX. Får se hur det blir med laktosen längre fram.. man kan tydligen bli mer känslig från och till.

Imon är det sovmorgon som gäller!
    Natti!

Här är från veckans benpass…

Veckans höjdpunkt: HELG!![/b]
    Idag var det VILA [/b]för hela slanten!!
    Började med en underbar sovmorgon till 12, så länge har jag inte sovit sen tidigt i somras!!!!
    Sen blev det soft i soffan, med datorn, böcker o såklart filten ;)
    Sen var det tekalas med scones hos en kompis som fyllt år! I sann gluten/laktosfri anda fick jag ta med mina egna ”scones” (vakumpackade, stenhårda fröfrukostbullar…),men faktiskt godare än jag trodde!

Nu har jag planerat mina löparmål för flera år framåt… bla diskuterades Lidingöloppet, Hela/halva klassiern, Marathon(hela och halva) både i Sverige o utomlands, Broloppet etc…
    Det blir fler än 2 av dem inom en överskådlig framtid! Spännande!
    Eg. är det ju inte så jävla kul o springa… men har man ett mål o nån att genomföra skiten med så ska det nog gå fint! :nerd:

Nu blir det UFC, porr och corn snacks!

Pixi wrote:
    Nu blir det UFC, porr och corn snacks!

Samtidigt? :what:

Grymma mål med löpningen också! Klart du ska göra det, kommer du fixa galant :up:

Freppazz wrote:
    Samtidigt? :what:

Grymma mål med löpningen också! Klart du ska göra det, kommer du fixa galant :up:

Haha! Känns nog bäst att lämna det obesvarat!

Jo, vi spann nog iväg lite väl mkt igår med målen… men va fasen! Det kan nog bli kul. Att springa själva loppen är ju riktigt kul! ;) Du ska inte hänga på?!

Pixi wrote:
    Haha! Känns nog bäst att lämna det obesvarat!

Jo, vi spann nog iväg lite väl mkt igår med målen… men va fasen! Det kan nog bli kul. Att springa själva loppen är ju riktigt kul! ;) Du ska inte hänga på?!

Haha du frågar jag inte mer om det då ;)

Klart det blir kul! Jag vet inte om jag orkar bara.. 4,2mil är ju rätt långt.. :)

Freppazz wrote:
    Haha du frågar jag inte mer om det då ;)

Klart det blir kul! Jag vet inte om jag orkar bara.. 4,2mil är ju rätt långt.. :)

Äsch då! Orkar jag så orkar vem som helst!!!
    (sprang för några år sedan mitt första halvalidingölopp på 1,5 mil som första grej när jag inte sprungit på 3 år… trodde jag att jag skulle dö!!)

Jesus så slut jag är!!
    Blev ett SJUKT [/b]bra benpass med Evelina på Sports Club!!

Har jobbat hela dagen ute i regnet och när jag slutade var jag tvunget att ta ut Athena på en promenix…! Tack o lov fick jag lite sällskap också. Blev en 45 min sväng i skogen i regnet, mysigt! Så himla fint med höst!

Iaf, var rätt sleten när jag kom hem. Hann inte mer än sätta mej i soffan innan telefonen ringde och jag skulle börja fixa iordning inför träningen.

Blev ett ca 3h långt pass… FÖR LÅNGT!!! Fast… hade ju en poseringsträningspaus i mitten… så man fick lite ny energi för de sista övningarna! ;)

Blev ett fint PB idag igen i benpressen!! 210 kg!!!! :ike:
    Totalt sett tog passet bättre än förra gången, så gott! Sånt underbart fin kontakt nästan hela tiden!! ;) Ökade även i några andra övningar, det känns så gott när man går framåt och det händer ngt! DOCK börjar min rumpa börjat få en storlek i jämförelse med en ladugårdsdörr… gigantisk!!! Men får ju försöka se det positivt… rätt go o sitta på! :D

Efter passet utbytte jag o Eve tjänster, hon lagade mat till mej o jag masserade henne! ;) Mkt bra deal tycker jag!
    Har hunnit handla också innan jag skyndade mej hem för att kolla Roast på Berns!

Lite choklad och snart dusch, sen är det slut på denna måndag!
    PUSS!!![/b]

Sjukt bra med 210kg i benpressen :)

Calle Ekman wrote:
    Sjukt bra med 210kg i benpressen :)

Tack!! :D Lite smått förvånad också faktiskt! :P

Håller helt klart med Calle, riktigt bra PB i benpressen! :up:

Haha, det där med att rumpan börjar bli stor känner jag igen, men som du säger, rätt go att sitta på i alla fall, haha :emo-thumb

Nic Nordin wrote:
    Håller helt klart med Calle, riktigt bra PB i benpressen! :up:

Haha, det där med att rumpan börjar bli stor känner jag igen, men som du säger, rätt go att sitta på i alla fall, haha :emo-thumb

Tack så mkt! :D
    Haha, ja men man får ju se det positivt!! Sen finns det ju dom som gillar big butts också…!!!:|

Stora rumpor är väll aldrig fel?

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,376 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.