- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 oktober, 2009 at 23:50 #378274Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Stora rumpor är väll aldrig fel?
Som sagt, ”Sen finns det ju dom som gillar big butts också…!!! ”
O nej, enligt mej är det nästan aldrig fel!20 oktober, 2009 at 00:11 #378275Anonym anvandareMemberTja! Första gången jag är inne på din dagbok! Jag ser att det rullar på fint. Har nog sett dig och Evie några gånger på Sports Club den senaste tiden.
Var tränar du Thaiboxning och vad kostar det?
Lycka till framöver!20 oktober, 2009 at 00:18 #378276Anonym anvandareMemberTyskn wrote:Tja! Första gången jag är inne på din dagbok! Jag ser att det rullar på fint. Har nog sett dig och Evie några gånger på Sports Club den senaste tiden.
Var tränar du Thaiboxning och vad kostar det?
Lycka till framöver!Nämen, Du är så välkommen! Japp, trivs fint på SC så vi kommer nog synas där allt oftare… så kom fram o säg hej nästa gång!
Tränar på Muay Thai, nere i lokstallarna, riktigt svettigt o gott!! kostar 1250/termin… kommer inte hiåg om det är billigare som student.. men kolla hemsidan, [www.halmstadmuaythai.se] (det är förövrigt thaigala i sporthallen på söndag, kom o kolla vetja! 7 fighters från h-stad ska visa sina skills! )20 oktober, 2009 at 00:27 #378277Anonym anvandareMemberJapp, ska göra det nästa gång.
Ok, jag är fortfarande ganska vilsen i Halmstad. Var ligger sporthallen? Det låter helt klart lockande iaf!20 oktober, 2009 at 17:51 #378278Anonym anvandareMember[img=http://www.acc.umu.se/~compops/blog/kanelbulle.jpg]
20 oktober, 2009 at 20:00 #378279Anonym anvandareMemberTyskn wrote:Japp, ska göra det nästa gång.
Ok, jag är fortfarande ganska vilsen i Halmstad. Var ligger sporthallen? Det låter helt klart lockande iaf!Jaså? Ny i stan alltså?! Jobb eller studier?
Sporthallen(som för övrigt ska rivas snart!) ligger precis jämte Nautilus.20 oktober, 2009 at 21:28 #378280Anonym anvandareMemberTUTTAR O BICCAR!!![/b]
Gick sådär ruggigt bra idag igen!! Är så glad att både skallen o kroppen är på hugget på gymmet! Annars brukar antingen kroppen eller motivationen svika då o då, men nu går det fanimej bra hela tiden! haha! kan det ha att göra med min nya, förbättrade diet måntro?! säkerligen!Lyckades med ett efterlängtat PB idag!!
Så jäkla nöjd med 55kg*4 i bänkpress!!! Var som set nr5 av 7.. GÖTT! Har jobbat länge för att kunna slänga på 20 plattorna på varje sida!!
Hade redan gott pump efter bänkpressen så snebänken direkt efter satt fint! Skakade som ett löv när jag kämpade för att få upp de sista repsen på varje set…Efter bröstövningarna var det bic som gällde. Stångcurl där jag toppade med 2 set på 30kg, var av en negativ… det bränner gott kan jag säga!!
Körde sedan scottcurl där kontakten var klockren! Avslutade bic med att pumpa ur det sista i en bicmaskin.. efter sista drop-setet höll jag på att dö!!Föresten!! Den första LILLA ådran på höger axel är här för att stanna! Är så glad att se honom varje gång så funderar på att ge han ett namn!! :p (och ja, det är en han!)
Fick förövrigt min leverans från Gymvaruhuset idag, nam nam!!
Här är 2 bilder från benpasset igår… blev superset*5 av dessa… SJUKT JOBBIGT!!
20 oktober, 2009 at 21:33 #378281Anonym anvandareMemberHaha, du skriver la för kul ibland! Riktigt bra jobbat i bänkpressen, verkligen! Grattis till ett grymt PB!
Du får döpa din ådra till Nic, vore ju skitgrymt!
20 oktober, 2009 at 21:40 #378282Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Haha, du skriver la för kul ibland! Riktigt bra jobbat i bänkpressen, verkligen! Grattis till ett grymt PB!Du får döpa din ådra till Nic, vore ju skitgrymt!
Haha, tack!!! Kul att du tycker det!! :happy:
OM jag döper min ådra till Nic, vad uppkallar du efter mej då?! vill ju ha en bra deal!!20 oktober, 2009 at 21:50 #378283Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha, tack!!! Kul att du tycker det!! :happy:
OM jag döper min ådra till Nic, vad uppkallar du efter mej då?! vill ju ha en bra deal!!Haha, jag kan döpa min rumpa efter dig, då får du en stor och go plats på min kropp :emo-thumb
20 oktober, 2009 at 22:01 #378284Anonym anvandareMemberGött pixi!! Grattis till ett riktigt bra PB! O du som inte vågat redovisa vikter?? Du är ju skitstark ju!!:up:
20 oktober, 2009 at 22:06 #378285Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Haha, jag kan döpa min rumpa efter dig, då får du en stor och go plats på min kropp [/b]:emo-thumbDEAL!![/b]
(I like big butts and i cannot lie!!!)
Men då vill jag ha updates lite då o då hur ”Anna junior” mår!!20 oktober, 2009 at 22:31 #378286Anonym anvandareMemberKom på att jag måste posta en länk till den sötaste biffen [/b]Evelina!!!
Hon kämpar som ett djur inför Lucia, och jag håller alla tummar för att det ska gå kanon! Sjukt kul att följa henne hela vägen fram!![http://www.talangjakten2009.se/tjforum/viewforum.php?f=6]
20 oktober, 2009 at 22:35 #378287Anonym anvandareMember2st 20kgs på varje sida borde väl bli 60kg om det är en vanlig skivstång? Grymt hur som helst.
20 oktober, 2009 at 22:57 #378288Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:2st 20kgs på varje sida borde väl bli 60kg om det är en vanlig skivstång? Grymt hur som helst.njaa… massa snack hit o dit vad stängen väger. Flest röster på 15kg så räknar på det! Bara gott om det visar sej vara mer ju!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.