- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2009 at 15:55 #377884Anonym anvandareMember
Körde ett komprimerat ban,bröst o tricpass igår! Sen promenad på det och rejält med mat!! GÖTTE!!
På kvällen blev det en helt crazy danskväll!!! rockade FETT på dansgolvet heela kvällen!
2 februari, 2009 at 20:48 #377885Anonym anvandareMemberIgår tänkte jag att jag skulle ta en promenad med hunden… blev snarare hon som drog runt mej… i TVÅ timmar! Jag var trött men hon hade kunnat fortsätta i två till!
Idag började nya tränings upplägget! Kände att det var dax att möblera om lite
Dagens pass blev Rygg och mage och det satt som en smäck! Kändes att man kunde ta i mer i ryggövningarna när man inte ska köra bic efteråt!
3 februari, 2009 at 22:24 #377886Anonym anvandareMemberIdag var det då dax för Bröst o axlar, hade vart skittrött hela dagen men passet gick bra. Ända tills jag kollade i spegeln… va faaaan!!! Ska det aldrig hända ngt?? Borde det inte synas liite iaf att man sliter på gymmet några gånger i veckan??
Helvete.. gick hem o har varit depp sen dess. Ska äta min mat nu o sen tröstaäta lite godis… (jag vet, skott i pannan o skylla sej själv o så, men idag är det en sån där dag bara)
4 februari, 2009 at 06:57 #377887Anonym anvandareMemberPixi wrote:Idag var det då dax för Bröst o axlar, hade vart skittrött hela dagen men passet gick bra. Ända tills jag kollade i spegeln… va faaaan!!! Ska det aldrig hända ngt?? Borde det inte synas liite iaf att man sliter på gymmet några gånger i veckan??Helvete.. gick hem o har varit depp sen dess. Ska äta min mat nu o sen tröstaäta lite godis… (jag vet, skott i pannan o skylla sej själv o så, men idag är det en sån där dag bara)
Jag hoppas att godiset ditt smakade, det kan du nog vara värd..Jag menar trots en skit dag så tog du dig till gymet och gjorde ditt bästa…
Sen är det föresten en bra stund kvar till sommar och bikini mode…Så vist kommer det hända grejer…
Kram på dig!4 februari, 2009 at 09:35 #377888Anonym anvandareMemberPixi wrote:Ska det aldrig hända ngt?? Borde det inte synas liite iaf att man sliter på gymmet några gånger i veckan??Bygga muskler tar låååååång tid!
Man måste slita i år om det ska hända något!
Säger det av egen erfarenhet! Du vet ju kortet jag visade innan jag började träna!Men hur länge har du kört riktigt hård träning och bra kost?, och utan uppehåll,skador och sjukdomar?
Kämpa på!
MVH Emil :up:[/b]4 februari, 2009 at 10:15 #377889Anonym anvandareMemberZuperZandra: hehe.. nja, godiset smakade inge vidare faktiskt! 😥 men lika bra det egentligen. Sant, än är det ett par månader kvar.. TACK O LOV!! Hoppas du får en skön dag! KRAM!
ED86: Tack! Jo, jag vet att det tar låååångt tid… men jag vill NU NU NUU!!!
Hm… svårt att säga med träningen.. klart man tar uppehåll 1-2 veckor om man blir sjuk.. annars var senaste upphållet i somras på 2 månader! Vad gäller kosten har jag ingen aning!! haha.. äter ju ändå rätt ok generellt settIdag är det iaf vila från gymmet så det blir långpromenad med Athena ist.
4 februari, 2009 at 18:19 #377890Anonym anvandareMemberHur har den vart i dag då?Fått tillbaka lite gnista..?
Hihi, kanske va tur att godiset inte var så underbart, kan du hålla dig borta en stund till! :emo-thumb
Ha en bra kväll nu, och i morgon nya tag!4 februari, 2009 at 20:29 #377891Anonym anvandareMemberNjaa… dagen började inge bra och jag har mest surat idag! Men nu framåt kvällen blev jag mest sur på mej själv för att jag mesar!!
Som jag ser det finns 2 saker att göra… antingen sitta hemma o gnälla elller göra något åt det…
Så det är precis vad jag ska köra!! Ska kämpa på hårdare och äta ännu mer ”bra” mat!!!! Ska börja lite försiktigt imorgon bitti med årets första intervallpass, då jag antagligen inte hinner till gymmetHa en underbar kväll du också!
Eyes on the target!
5 februari, 2009 at 08:34 #377892Anonym anvandareMemberPixi;693436 wrote:ZuperZandra: hehe.. nja, godiset smakade inge vidare faktiskt! 😥 men lika bra det egentligen. Sant, än är det ett par månader kvar.. TACK O LOV!! Hoppas du får en skön dag! KRAM!Hur kan godiset inte smaka bra??? Det har jag aldrig vart med om!
Kämpa på, det kommer att släppa snart! Tar ju en tid för kroppen att ställa om sig och så! Kom ihåg att du slösar bara en massa onödig energi på att vara sur och besviken, ta ut den energin på gymmet istället! You go girl!5 februari, 2009 at 10:05 #377893Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hur kan godiset inte smaka bra??? Det har jag aldrig vart med om!
Kämpa på, det kommer att släppa snart! Tar ju en tid för kroppen att ställa om sig och så! Kom ihåg att du slösar bara en massa onödig energi på att vara sur och besviken, ta ut den energin på gymmet istället! You go girl!Haha! Ibland är det gott med bara nån bit.. sen smakar det inte och står en upp i halsen! Åt godis som en galning innan så är glad att det är på detta vis nu!!
Precis! Det gäller att prioritera vart man ska lägga energin.. så benpasset ikväll eller imon kommer inte bli nådigt!!
Ha en skön dag!9 februari, 2009 at 19:52 #377894Anonym anvandareMemberDax att uppdatera!!
I fredags blev ett ett gött komprimerat ben och armpass! Skööön start på helgen!Idag var det åter tid för rygg o axelpasset..
Var trött som satan hela dagen o var lagom sugen på att träna… ville helst bara krypa ner i min sköna säng o sova hela dagen. Sov dåligt hela helgen och det inte bättre inatt.. Åt en kass advokado igår kväll och blev lagom mysigt magsjuk och trodde jag skulle dö! Magen svullnade och jag såg höggravid ut.. Men nu är det bra igen!!Peppade satan innan passet så jag var laddad när jag väl kom dit! och passet gick kanon! yeees!
Nu i eftermiddags var jag ute och gick med några kompisar och vovvarna i skogen. Det snöade redan lite när vi gick men brakade loss ordentligt sedan! Hundarna var helt galna och vi såg ut som pandor efter att ha gått i motvind i snöstormen!! Skönt att komma hem sedan kan jag lova!!
Såhär såg det föresten ut i lördags kväll/natt när jag gick från bussen.. SÅÅÅ mysigt!!
10 februari, 2009 at 21:55 #377895Anonym anvandareMemberSådär ja..
Nu är det kväll igen. Dagarna går väldigt snabbt plötsligt.
Jaja, fixade mitt bröst o magpass idag. Har alltid haft lite problem att köra tunga bröstövningar och det suger FETT. Men det är bara att göra det bästa av det o köra tyngre i de övningar som känns bra.Efter gympasset var det dax för brädpasset… haha, känns som det blir jobbigare för varje gång!! GÖÖTT!!
Imon är det vilodag o jag ska se til att ägna tiden till att plugga, ta en långpromenad och gå o klippa mej. Blir en skön dag imon… känner det på mej! :happy:
Ska göra lite nytta nu ikväll och innan jag ser till att gå o lägga mej I TID. Blir lite diskning och städning.. alltid skönt när det är ordning o reda!
11 februari, 2009 at 11:12 #377896Anonym anvandareMemberÄr det vilodag så är det!!
Upp i hyffsad tid o gjorde äppelkaka medans jag väntade på frukostkaffet…Ska strax göra mej iordning o traska neråt stan. Götte!
O borde plugga satan… har tenta på fredag… hur jävla sugen är man på det? BLÄÄ. Får väl se om jag har nån disiplin o sätter mej. Senare.Ha en bra dag people!
11 februari, 2009 at 18:21 #377897Anonym anvandareMemberDet såg riktigt smarrigt ut….. Antar att den smakade lika gott som den såg ut.
Hur går det annars för dig?11 februari, 2009 at 21:10 #377898Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det såg riktigt smarrigt ut….. Antar att den smakade lika gott som den såg ut.
Hur går det annars för dig?Hehe, det kan jag lova Behövde ngt gott så lika bra att göra det själv så man vet vad som finns i!
Jodå, det går väl sakta men säkert framåt hoppas jag! Ökar i vikter o så men tycker inte det varken syns eller känns.. Men det gör mej bara ännu mer taggad att kämpa på!!! Allt bra med dej? Hur går din träning??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.