- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 februari, 2009 at 08:08 #377899Anonym anvandareMemberPixi wrote:Är det vilodag så är det!!
Upp i hyffsad tid o gjorde äppelkaka medans jag väntade på frukostkaffet…Ska strax göra mej iordning o traska neråt stan. Götte!
O borde plugga satan… har tenta på fredag… hur jävla sugen är man på det? BLÄÄ. Får väl se om jag har nån disiplin o sätter mej. Senare.Ha en bra dag people!
Din lilla suktis där! Det där såg götteligött ut!
12 februari, 2009 at 10:31 #377900Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Din lilla suktis där! Det där såg götteligött ut!Hehe… ibland behövs lite gott för att få ny energi Det va säkert tack vare den som jag orkade upp och var på gymmet lite efter 7 i morse!
Körde ett nice benpass o sen lite cardio på det! För en gångs skull..!
Jävla gott att träna på morgonen faktiskt.. inte mkt folk så tidigt. Men man är ju fortfarande lite seg… får ta några koffeintabletter till nästa gångNu väntar en helvets dag med TOTALT plugg inför tentan imon… jag vill redan gå o lägga mej!
Hoppas ni andra får en skönare dag iaf..!13 februari, 2009 at 15:51 #377901Anonym anvandareMemberFREEDAAG!!!! Vilket innebär bic o tric!!!!!
Var trött som ett as efter att ha skrivit tenta i morse.. så var lagom taggad när jag kom till gymmet. MEN jag piggnade konstigt nog till ganska fort och det blev ett nice pass! 2*10*10kg på hammers så det blir att höja till 12,5 kg nästa gång!! :dance:
Känner redan att jag kommer ha träningsvärk imon!! YEES!!!!Snart dags att emigrera till annan ort över helgen så att ingen hittar mej..! Ha en go helg people!!!
16 februari, 2009 at 18:55 #377902Anonym anvandareMemberEfter en snabbis i skolan, lite mellanmål och en shoppingrunda var jag riktigt jävla apladdad för favoritpasset rygg o axlar!!!
Ryggen gick som vanligt bra o axlarna ännu bättre!! Ökande i axelpressen!! YEEEEES!! Var dock jävligt tungt att få upp hantlarna i startläge så jag var halvdöd när jag började! Kommer att få ”knäa upp” dem i fortsättningen.. men 6 reps med 15kg i sista setet axelpress känns GÖTT!!!! Är jävligt nöjd!!
Fan, det har i stort varit en jävligt bra dag!
Satt i skolan och dividerade om vilket drömhotell vi ska bo på på klassresan och vilka utflykter vi ska åka på! vingårdar, safari, bergsvandringar, shopping, lyxrestaurangbesök och vithajsafari kommer finnas på schemat!! Underbart är ordet!! Ska försöka hitta till några gym också…!På stan fyndade jag sedan en jacka, en väska och en mössa så nu är vår outfiten klar också!!!
Tänk att en måndag kan bli så himla bra!!
16 februari, 2009 at 20:31 #377903Anonym anvandareMemberPixi wrote:6 reps med 15kg i sista setet axelpress känns GÖTT!!!! Är jävligt nöjd!!Vilket sinne! Bra jobbat! :up:
Kör hårt![/b]
16 februari, 2009 at 21:07 #377904Anonym anvandareMemberED86 wrote:Vilket sinne! Bra jobbat! :up:Kör hårt![/b]
Haha! Tackar!!! Är som sagt nööjd
Kör hårt du också!17 februari, 2009 at 17:54 #377905Anonym anvandareMemberÄr helt jävla slut.. tisdagarna is killing mee!
Körde ett hyffsat lätt bröstpass.. Kände av en gammal skada så det fick bli lugnt idag. Sedan var det brädpasset. Det blir bara jobbigare för varje gång, sweeet! Efter det körde jag slut på magen i gymmet.. Så nu är jag ordentligt död! Dax att äta ordentligt nu och sen blir det slappa för hela slanten!Peace out!
19 februari, 2009 at 19:30 #377906Anonym anvandareMemberBEEEN!!
En lätt promenad innan passet, lite uppvärmning i skidmaskinen o sen var de bara att de sej på vikterna!
Knäna knäckte o lät inte alls lika mycket som vanligt med en rejäl uppvärmning! skönt! Hade bra kontakt genom hela passet så det var nära att benen vek sig i trappan ner sedan… då vet man att det tagit fint!
Däremot hittade jag en krigszon på axeln.. vikterna i vadmaskinen hade köttat in tröjan vilket hade SPRÄCKT en massa blodkärl… sexigt som fan..Jaja, ska fixa lite o sen sova… upp i ottan imon o åka till Sthlm på möte o sedan hem o hämta Athena o vidare till Hstad… Busy busy!
19 februari, 2009 at 19:45 #377907Anonym anvandareMemberPixi wrote:BEEEN!!
En lätt promenad innan passet, lite uppvärmning i skidmaskinen o sen var de bara att de sej på vikterna!
Knäna knäckte o lät inte alls lika mycket som vanligt med en rejäl uppvärmning! skönt! Hade bra kontakt genom hela passet så det var nära att benen vek sig i trappan ner sedan… då vet man att det tagit fint!
Däremot hittade jag en krigszon på axeln.. vikterna i vadmaskinen hade köttat in tröjan vilket hade SPRÄCKT en massa blodkärl… sexigt som fan..Jaja, ska fixa lite o sen sova… upp i ottan imon o åka till Sthlm på möte o sedan hem o hämta Athena o vidare till Hstad… Busy busy!
Det är väl skoj, ärr från fältet…! :emo-thumb
Lycka till med dagen i morgon,låter som du säger som en riktigt upptaget dag.Men sen är det i alla fall helg…
19 februari, 2009 at 21:01 #377908Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det är väl skoj, ärr från fältet…! :emo-thumbLycka till med dagen i morgon,låter som du säger som en riktigt upptaget dag.Men sen är det i alla fall helg…
Haha, precis! Bevis på att man varit där!
Jo, blir fullt upp imon.. men det ska bli spännade! O sen en lugn o skön helg med skogspromenader!!Ha en fin helg!!
20 februari, 2009 at 09:12 #377909Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha, precis! Bevis på att man varit där!
Jo, blir fullt upp imon.. men det ska bli spännade! O sen en lugn o skön helg med skogspromenader!!Ha en fin helg!!
Det låter i alla fall som att du kommer få en skön helg..Ut i skogen är ALDRIG fel…
Vi fick tyvärr avliva vår hund i sommras 08, då hon vart väldigt sjuk.Vi han ha henne i 8 år, så det är med stor saknad man tänker på henne varje dag.Då speciellt när man går morgonpromisar, ut i skogen..Ja du fattar….Ha det bäst!
22 februari, 2009 at 23:03 #377910Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det låter i alla fall som att du kommer få en skön helg..Ut i skogen är ALDRIG fel…
Vi fick tyvärr avliva vår hund i sommras 08, då hon vart väldigt sjuk.Vi han ha henne i 8 år, så det är med stor saknad man tänker på henne varje dag.Då speciellt när man går morgonpromisar, ut i skogen..Ja du fattar….Ha det bäst!
Oj oj.. Det blir aldrig som man tänkt sej! Blev inte mkt av promenader.. Bara en satans massa fika, chips o annat slaffs! Men snacka om energi till veckans pass iaf!!!! Man får se det positivt..!
Usch, sånt är verkligen hemskt. Men man får vara glad för den tid man får med dem
23 februari, 2009 at 08:51 #377911Anonym anvandareMemberPixi wrote:Oj oj.. Det blir aldrig som man tänkt sej! Blev inte mkt av promenader.. Bara en satans massa fika, chips o annat slaffs! Men snacka om energi till veckans pass iaf!!!! Man får se det positivt..!Usch, sånt är verkligen hemskt. Men man får vara glad för den tid man får med dem
Med andra ord en helomvändning mot vad som var tänkt…Men dom helgerna måste oxå finnas..Njuta och svulla ibland!!!
Satsa hårt på gymet denna vecka, träna lite för mig me..!23 februari, 2009 at 10:17 #377912Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Med andra ord en helomvändning mot vad som var tänkt…Men dom helgerna måste oxå finnas..Njuta och svulla ibland!!!
Satsa hårt på gymet denna vecka, träna lite för mig me..!Jaa… blev ju det! Trodde vi skulle bli ihjälkörde under fredagens bilfärd så jag var rätt glad att jag levde resten av helgen och ”firade” det lite…! haha!
Ska göra mitt bästa i veckan… ska till Bollnäs i em och några dagar framåt så mitt rygg+axelpass får vänta tills sent ikväll eller imon Men har blivit lovad att det ska finnas gym dit vi ska också så det ska nog ordna sig! I annat fall blir det ut o kuta i skogen och snön! Får ju se till att ordna det för sig!!! :p
Krya på dej!!
27 februari, 2009 at 14:41 #377913Anonym anvandareMemberVar på gymmet i förmiddags vid 0945 och började med att sola lite.. skönt att börja lite försiktigt o ligga i solariet o lyssna på musik o sen dricka lite energi inför passet!
Körde lite uppvärmning i crosstrainern och sen var det dax för benen att visa vad de gick för! Blev väldigt lugnt och strikt så det brände saaatan rumpan fick rejält med pisk(!!) så jag hoppas på ordentlig träningsvärk imon!
Körde igenom armarna också.. energin var egentligen slut så det blev att gå på reserven och låga vikter… men pumpen infann sig iaf! sååå gott! Sen hem o åt en hejdundrande ”frukost” o sen lite soffa på det! hehe. Nu blir det en promenix i skogen med Athena… måste bara väcka henne först! Hon tar VARJE tillfälle att ligga i sängen o sova… sådan matte sådan hundIkväll blir det inflyttningsfest och sedan ut o dansa!! WIHOO! Måste gå igenom garderoben o se vad kvällens outfit blir snart.. träningskläder hade annars varit på sin plats! hehe!
Ha en go helg!
Här kommer en bild från Alftas(utanför Bollnäs) snötäckta vidder. Så vackert!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.