- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 februari, 2009 at 14:44 #377914Anonym anvandareMember
Jag hoppas att du hittar något stört skönt att sätta på dig i kväll, och att du har roligt som få!!!
Glöm inte, varannan VATTEN…….!28 februari, 2009 at 12:16 #377915Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Jag hoppas att du hittar något stört skönt att sätta på dig i kväll, och att du har roligt som få!!!
Glöm inte, varannan VATTEN…….!Hehe, hade riktigt roligt igår… o blev en del vatten emellanåt!
O när jag kom hem ställde jag mej o lagade mat o drack några liter vatten! haha! Så mår som en kung idag!!! Träningsvärk i benen o fint väder!
Ibland är det bra gött att leva!! :nerd:1 mars, 2009 at 14:38 #377916Anonym anvandareMemberIdag börjar det på allvar!!
Idag slutar jag äta godis helt o hållet och satsar mer på cardio! Det innebär att jag ska börja min joggingsäsong och i övrigt röra mer på mig. Ska ut o springa/intervalla minst 2ggr/vecka + cardio på maskiner inomhus!
Målet är 1 juni. Sen får vi se hur o när nästa mål blirSå är planen i dagsläget iaf! :p
Jaa… inte mkt att be för. Dax att dra på sej joggingkläderna o ta sej ut innan man börjar känna efter om man är sugen eller inte..! Just dooo it!
2 mars, 2009 at 20:13 #377917Anonym anvandareMemberJa jävlar… rent stolt över mej själv! Blev 1 timmes intervall igår!!! sweeet!!
Rygg o axlar imorse..
hmm, sov dåligt inatt o va verkligen inte på hugget när jag kom till gymmet, trots liten frukost, kaffe o energidryck..Blev ett tungt pass där jag mest var frustrerad för att jag var så hängig o ville ligga hemma i sängen. tanken på att jag skulle sitta i skolan några timmar sedan var inte direkt upplyftande heller…
lyckades dock samla min energi så att jag fläskade 2 set på 15kg i axelpressen.. det var målet med träningen idag ungefär!Sista timmen i skolan började jag må skit… o nu sitter jag hemma med ont i hela kroppen o fullproppad med panodil. är väl nån jävla infektion som lyckats inta min kropp… hur fan den lyckats med det vet jag inte… men tanke på hur jäkla mkt frukt, vitaminer o antioxidanter jag ätit sista tiden!
jävla piss sånt här…2 mars, 2009 at 21:52 #377918Anonym anvandareMemberPixi wrote:Ja jävlar… rent stolt över mej själv! Blev 1 timmes intervall igår!!! sweeet!!Rygg o axlar imorse..
hmm, sov dåligt inatt o va verkligen inte på hugget när jag kom till gymmet, trots liten frukost, kaffe o energidryck..Blev ett tungt pass där jag mest var frustrerad för att jag var så hängig o ville ligga hemma i sängen. tanken på att jag skulle sitta i skolan några timmar sedan var inte direkt upplyftande heller…
lyckades dock samla min energi så att jag fläskade 2 set på 15kg i axelpressen.. det var målet med träningen idag ungefär!Sista timmen i skolan började jag må skit… o nu sitter jag hemma med ont i hela kroppen o fullproppad med panodil. är väl nån jävla infektion som lyckats inta min kropp… hur fan den lyckats med det vet jag inte… men tanke på hur jäkla mkt frukt, vitaminer o antioxidanter jag ätit sista tiden!
jävla piss sånt här…Stackare! Inge kul å va sjuk! Då är det lika bra att ta de lugnt tills du känner dig frisk ordentligt. Vitaminer och antioxidanter hjälper inte alltid i de här kalla landet…
Krya på dig iaf! Jag hejar på dig! :nod3 mars, 2009 at 07:05 #377919Anonym anvandareMemberHur är det med dig? Jag håller tummarna för att du INTE blitt ordentligt sjuk…..
Ha det bra!
3 mars, 2009 at 11:32 #377920Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Stackare! Inge kul å va sjuk! Då är det lika bra att ta de lugnt tills du känner dig frisk ordentligt. Vitaminer och antioxidanter hjälper inte alltid i de här kalla landet…
Krya på dig iaf! Jag hejar på dig! :nodZuperZandra wrote:Hur är det med dig? Jag håller tummarna för att du INTE blitt ordentligt sjuk…..Ha det bra!
Jävla skit… det har satt sej ordentligt i ryggen o det börjar kännas i halsen jag vill INTE va sjuuuuk. jag vill va FRISK o träna en massa.
Är på riktigt dåligt humör idag.. så jag ska låsa in mej hemma så jag slipper allt folk o tvärtom.
Ni får träna ordentligt för mej också… go go go!3 mars, 2009 at 11:39 #377921Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Stackare! Inge kul å va sjuk! Då är det lika bra att ta de lugnt tills du känner dig frisk ordentligt. Vitaminer och antioxidanter hjälper inte alltid i de här kalla landet…
Krya på dig iaf! Jag hejar på dig! :nodZuperZandra wrote:Hur är det med dig? Jag håller tummarna för att du INTE blitt ordentligt sjuk…..Ha det bra!
Jävla skit… det har satt sej ordentligt i ryggen o det börjar kännas i halsen jag vill INTE va sjuuuuk. jag vill va FRISK o träna en massa.
Är på riktigt dåligt humör idag.. så jag ska låsa in mej hemma så jag slipper allt folk o tvärtom.
Ni får träna ordentligt för mej också… go go go!5 mars, 2009 at 18:18 #377922Anonym anvandareMemberDet är trååååkigt med sega promenader känns som nån våldtagit min rygg.
Bara att se det positivt… jag kommer vara laddad som en jävla terrier nästa gång jag kommer till gymmet iaf!
5 mars, 2009 at 18:20 #377923Anonym anvandareMemberPixi wrote:Det är trååååkigt med sega promenader känns som nån våldtagit min rygg.Bara att se det positivt… jag kommer vara laddad som en jävla terrier nästa gång jag kommer till gymmet iaf!
Fuck, lider med dig..Det SUGER å vara ill, man vill ju bara till gymet och framför allt må bra.
Men passa på att vila, stressa inte.Låååångt till sommaren!
Krya på dig kramar!!!5 mars, 2009 at 18:40 #377924Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Fuck, lider med dig..Det SUGER å vara ill, man vill ju bara till gymet och framför allt må bra.
Men passa på att vila, stressa inte.Låååångt till sommaren!
Krya på dig kramar!!!jaa… det suger aprumpa rent ut sagt! är taggad som fasen att fixa formen ju!!!
men får passa på att plugga o göra allt annat som lätt hamnar efter träningen i prio! hehe. ska till doktorn imon för att vaccinera mej så tänkte fråga om de kan slänga med ngt i sprutan så jag håller mej frisk.. det borde väl funka?! kram!!11 mars, 2009 at 21:08 #377925Anonym anvandareMemberFy faaan!!! Nu går det bra igen!!
Är i Bollnäs o grejar och LIVING THE DREAM!!! (Bor i samma hus som ett gym!!!) Så nu hinner jag träna 2 pass om dagen! Ett kondition/cardiopass på morgonen o gympass på kvällen! HEEELT UNDERBART!!!
Får förstaklassig mat av fd årets kock också…! så lider gör jag verkligen inte! även om det är lite ensligt o folktomt…
ska vara här 4 veckor så jag har tid att göra morgoncardio till en vana! YEEES!!!! beachformen SKA infinna sig!!!
Peace out!13 mars, 2009 at 19:03 #377926Anonym anvandareMemberTränar på fint nu!! peppar peppar att jag inte ska bli sjuk eller dra på mej nån skada..
Det ska bli en vana med cardio på morgonen!! Fast blir ju värrre när man kommer hem… mkt skönare att bara gå ner i gymmet här o köra vad man känner för ist för att ut o springa… jaja. får se till att ta vara på tiden här!
började min kreatin uppladdning i måndags… ser redan ut som en val av allt vatten… tom mina baggybyxor börjar tajta till sej…. men får väl se hur det ser om nån månad. tänker INTE köpa ny brallor iaf!! fast… har en del att växa i i mina svettisbrallor… tror det är XL, dom sitter fiiiiint!
plaskade i poolen igår kväll… 34 gradigt vatten är underbart för ömma muskler! efter 1 timme var vi helt döda och kom knappt upp ur vattnet!! men det är härligt, då vet man att kroppen är nöjd!!
var intervallpass i morse på bandet i ca 40 min men ikväll får kroppen vila lite så är jag redo för morgonpasset imon! cardio o bic…. yummie!
men det är faaan va jag saknar promenaderna med min vovve… o det har inte ens gått 1 vecka det kommer inte bli lätt.
soo long people, nu ska jag leta mat i restaurangköket!!! heela stället för oss själva i helgen!
21 mars, 2009 at 21:32 #377927Anonym anvandareMemberFy faaasen!
Träningen går finfint! yeees!
Här kommer första blygsamma bilden… skratta inte!! kände bara att det var dax att visa liiite av dagsformen! så enjoy för tusan!25 mars, 2009 at 15:13 #377928Anonym anvandareMemberPixi wrote:Fy faaasen!
Träningen går finfint! yeees!
Här kommer första blygsamma bilden… skratta inte!! kände bara att det var dax att visa liiite av dagsformen! så enjoy för tusan!Här går det bra ser jag! :emo-thumb Skitsnygg rygg ju! Stark som en oxe ser det ut som!
Härligt med gym i samma hus, då har man liksom ingen bortförklaring längre… Ehe…
Nu är de väl snart dax för afrika eller har jag fel? :p
Kramis
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.