- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2009 at 23:05 #377929Anonym anvandareMember
tackar förhoppningsvis ska det se bättre ut om 2 månader…!
jao… SNAAART ÄR DET DAX! åker tidigt på påskdagen! ska bli så satans underbart!! sitter o fryser i bollnäs nu…. -20 var det inatt. fii fan!
26 mars, 2009 at 12:24 #377930Anonym anvandareMemberHar inte hunnit läst igenom tråden så noga, men bor du i Bollnäs eller är du där på något besök?
26 mars, 2009 at 14:42 #377931Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Har inte hunnit läst igenom tråden så noga, men bor du i Bollnäs eller är du där på något besök?Jag gör mitt examensarbete i Alfta, så har snart vart här 1 månad. Ska in till Bollnäs i helgen så har du några bra tips på vart man kan ta en öl(….) så säg till!
27 mars, 2009 at 11:37 #377932Anonym anvandareMemberIkväll är det final i Lets dance!!! GO MAGNUS GO MAGNUS!
Har hunnit med ett gött cardiopass i morse innan frukost och hoppas kunna ta ett pass i gymmet innan dess och kanske kanske plaska lite i den varma poolen! (34grader ) Sedan har man gjort sej förtjänt av ett glas rött framför tvn! :whistle:
Ha en skön fredag folks!
5 april, 2009 at 20:56 #377933Anonym anvandareMemberNu är jag äntligen hemma från Bollnäs! Ganska skönt faktiskt
Ska se till att fortsätta med morgoncardion så det kanske bli lite resultat till sommaren..! Var ute 45 min i fm och intervallade med hunden, såå skönt! Lite regn blev det också.. men varmt var det så det var rätt skönt.
På tisdag är jag tillbaka i Jönköping och då blir det GYM!! JIPPIE!! Längtar redan7 april, 2009 at 11:18 #377934Anonym anvandareMemberHej hopp!
Skönt att se att du kämpar på! Klart du ska hålla morgoncardion! Snart är du ju i kapstaden och då kommer du längta upp på morgnarna för att ta löprundor eller promenader! Sjukt vackert!Jag kommer va jätteavis! Du måste berätta allt sen!
Ha det bäst!
Kraam
7 april, 2009 at 23:48 #377935Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hej hopp!
Skönt att se att du kämpar på! Klart du ska hålla morgoncardion! Snart är du ju i kapstaden och då kommer du längta upp på morgnarna för att ta löprundor eller promenader! Sjukt vackert!Jag kommer va jätteavis! Du måste berätta allt sen!
Ha det bäst!
Kraam
Haha! jaa, det ska jag se till att hålla Börjar bli riktigt nervös inför resan nu…! Jäävligt långt tid i luften Sen har jag blivit varnad för allt mellan himmel o jord så jag kommer snart inte våga lämna hotellet där nere! :ph34r:
Ha det gooott! Kram7 april, 2009 at 23:53 #377936Anonym anvandareMemberIgår kväll kom jag tillbaka till Jkpg igen så idag var det dax för brädpasset igen! Totalt jävla slut var jag. O gympasset jag planerat in innan sög rejält.. tappat i styrka o energin var noll… :frust: men men… blir bättre till nästa gång. Velat gå o lägga mej hela dagen o nu äntligen är det dax! Efter EN öl och HVmatch!
Heeeejrååå!
8 april, 2009 at 19:10 #377937Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! jaa, det ska jag se till att hålla Börjar bli riktigt nervös inför resan nu…! Jäävligt långt tid i luften Sen har jag blivit varnad för allt mellan himmel o jord så jag kommer snart inte våga lämna hotellet där nere! :ph34r:
Ha det gooott! KramNej men de är absolut inget å va nervös för! Åker ni med BA? Eller hur går rutten? Många timmar i luften, jag vet, men det går fort.
Vad exakt har du blivit varnad för? Jag blev också det för att de skulle va så himla kriminellt, men man märker knappt av det! Kanske om man är i kåkstäderna och förorterna. Annars ska du njuuuuta och låta dig förälskas! Du kommer ÄÄÄÄLSKA det!
9 april, 2009 at 09:53 #377938Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Nej men de är absolut inget å va nervös för! Åker ni med BA? Eller hur går rutten? Många timmar i luften, jag vet, men det går fort.Vad exakt har du blivit varnad för? Jag blev också det för att de skulle va så himla kriminellt, men man märker knappt av det! Kanske om man är i kåkstäderna och förorterna. Annars ska du njuuuuta och låta dig förälskas! Du kommer ÄÄÄÄLSKA det!
Hehe, får hoppas det! liiite mesig är man allt när det är så långt!
Ingen aning faktiskt.. men mellanlandar i holland o sen raka spåret.
precis, fått höra att man ska ha så lite som möjligt av värde med sig och att man inte ska va ute på kvällen ungefär..! men inne i stan är det alltså inga problem? ska i vilket fall bli sååå skönt att komma bort från sverige ett tag9 april, 2009 at 19:09 #377939Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hehe, får hoppas det! liiite mesig är man allt när det är så långt!
Ingen aning faktiskt.. men mellanlandar i holland o sen raka spåret.
precis, fått höra att man ska ha så lite som möjligt av värde med sig och att man inte ska va ute på kvällen ungefär..! men inne i stan är det alltså inga problem? ska i vilket fall bli sååå skönt att komma bort från sverige ett tagOKej, då åker ni inte med british airways iaf…
Haha, man behöver ju inte ha med sig sin snygga nya svindyra dator ut på gatan när de är kväll, men annars är de absolut ingen fara. Det gäller att veta vart man kan hålla sig bara. På strandpromenaden och stränderna är det aldrig någon fara. Där händer det aldrig nåt, men man ska nog hålla sig undan ensamma mörka gränder. Men du behöver inte oroa dig, du kommer bli glatt överraskad tror jag! :p
Snart drar ni! Aaaaaaavis!!!!!9 april, 2009 at 20:16 #377940Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:OKej, då åker ni inte med british airways iaf…
Haha, man behöver ju inte ha med sig sin snygga nya svindyra dator ut på gatan när de är kväll, men annars är de absolut ingen fara. Det gäller att veta vart man kan hålla sig bara. På strandpromenaden och stränderna är det aldrig någon fara. Där händer det aldrig nåt, men man ska nog hålla sig undan ensamma mörka gränder. Men du behöver inte oroa dig, du kommer bli glatt överraskad tror jag! :p
Snart drar ni! Aaaaaaavis!!!!!Nää… det ha varit KLM kanske? eller ngt sånt..
Haha, då är det inte så farligt alltså! hehe. Fick höra att om vi hade kamera/pengar/smycken så skulle vi bli rånmördade och våra sargade kroppar skulle dumpas i ett dike och ingen skulle någonsin hitta oss! ungefär så..! haha! Nä, men det ska bli skiitkul! Är det bra shopping föresten!?
Yes… bara några dagar kvar nu!11 april, 2009 at 12:11 #377941Anonym anvandareMemberUnderbart påskpass!
Körde axlar och det gick kaanonbra! Sedan blev det lite bic & tric också. Biccarna hängde med bra på samma vikter som innan men triccarna var nog lite trötta… fick tokpump efter första övningen på lätta vikter! sweeeet!!
Detta blev sista passet innan resan, men jag hoppas jag ska kunna hitta ett gym där nere också när träningsabstinensen kommer!Over and out!
GLAD PÅSK!!!16 april, 2009 at 19:06 #377942Anonym anvandareMemberTankte bara saga att det ar UNDERBART i Sydafrika!!! Forstar att du alskar det Hanna! Nasta gang du ska hit hanger jag med igen!
Ska forsoka hitta ett gym till helgen.. har haft fullt upp hitills! druckit maaaassa vin! Men far bara ta med 4 flaskor hem… Vet nan om de ar harda i tullen?? Eller kan man ta nagra extra!?Ha det naaajs for det ska jag! Over and out!
20 april, 2009 at 22:39 #377943Anonym anvandareMemberPixi wrote:Tankte bara saga att det ar UNDERBART i Sydafrika!!! Forstar att du alskar det Hanna! Nasta gang du ska hit hanger jag med igen!
Ska forsoka hitta ett gym till helgen.. har haft fullt upp hitills! druckit maaaassa vin! Men far bara ta med 4 flaskor hem… Vet nan om de ar harda i tullen?? Eller kan man ta nagra extra!?Ha det naaajs for det ska jag! Over and out!
Åh åh åh!!!! Jag älskar det också! Jag sa ju att du skulle fatta! Hur vackert är de inte? Är ni i kapstaden? Hur gott är vinet? Äääälskar det!
Äh, de är bara att gräva ner flaskor i kläder i resväskan. Det är liksom afrika, ingen bryr sig!
Du måste bara berätta ALLT!!!Ha det bäst nu och hälsa mitt kära favvoland!
Kramar!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.